Permalänk
Medlem

SSD & HDDs

Rensar ur burken och har en del diskar över.
Finns att hämta i Trångsund utanför Stockholm, formaterade med NTFS, bjuder på kablar vid behov!
2,5" SSD 240GB OCZ Vertex 3 Max IOPS PRIS:300:-
3,5" HDD 2TB WD20EARS 64MB Cache 5400RPM PRIS:200:-
3,5" HDD 2TB HD204UI 32MB Cache 5400RPM PRIS:200:-
3,5" HDD 1TB HD103UJ 32MB Cache 7200RPM PRIS:150:-
3,5" HDD 0,5TB HD502IJ 16MB Cache 7200RPM PRIS:100:-

Tele: 0739788261

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk
Medlem

Ålder på diskarna? Kan du visa S.M.A.R.T?

Permalänk
Medlem

Kan erbjuda 550:- för SSD och de två 2tb diskarna, snabb affär med kontanter.

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Etherhawk:

Kan erbjuda 550:- för SSD och de två 2tb diskarna, snabb affär med kontanter.

Jag tror de flesta ser kontantbetalning som någonting negativt i dagens Sverige, men det är trevligt att du skriver ut det ändå så att säljaren vet.

@Tommy_h: Se PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Jag tror de flesta ser kontantbetalning som någonting negativt i dagens Sverige, men det är trevligt att du skriver ut det ändå så att säljaren vet.

@Tommy_h: Se PM.

Jag tror de flesta ser onödiga försök till dissningar från rivaliserande intressenter som någonting negativt i dagens Sverige. Men det är trevligt att du skriver ut det ändå så att säljaren vet.

(Skämt åsido, jag vet att kontanter inte alltid är intressant. Men eftersom jag inte använder mig av swish av privata skäl så är det kontanter som gäller för min del)

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk

Kan ta 1TB och 0,5TB för utsatt pris plus frakt

Visa signatur

Ryzen 7 1800x @4,05Ghz 1.36V, Asus Crosshair VI X370,
Asus Strix 1080ti OC, 16gb Corsair Vengance RGB 3200mhz, Corsair Hydro H150i Pro, Lian Li O11 Dynamic, Corsair LL Fans

Permalänk
Medlem

också intresserade av SMART info för TB diskarna.
Erbjuder betalning med swish

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Köper gärna SSD för 300:- + upphämtning

Permalänk
Medlem

SSDn är såld och hårdiskarna säljes under veckan!

Visa signatur

Asus Prime Z390-A - Intel I7 9700KF - Corsair Vengeance 2x8GB 3200Mhz CL16 - MSI GeForce RTX 2080 SUPER 8GB Ventus XS OC - Creative Sound Blaster Z (skäms) - Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum - Fractal Design R6 - Sennheiser GSP 600 - Acer Predator XB271HUA

Permalänk
Skrivet av Etherhawk:

Jag tror de flesta ser onödiga försök till dissningar från rivaliserande intressenter som någonting negativt i dagens Sverige. Men det är trevligt att du skriver ut det ändå så att säljaren vet.

(Skämt åsido, jag vet att kontanter inte alltid är intressant. Men eftersom jag inte använder mig av swish av privata skäl så är det kontanter som gäller för min del)

Blev så sjukt nyfiken på varför du inte använder Swish av privata skäl... Du har inte lust att berätta?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

Blev så sjukt nyfiken på varför du inte använder Swish av privata skäl... Du har inte lust att berätta?

Skickades från m.sweclockers.com

Ordet "Privat" indikerar att det inte är något som jag är speciellt intresserad av att prata om..

I grund och botten så har det att göra med min systematiska misstro mot det svenska bankväsendet.

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Skrivet av Etherhawk:

Ordet "Privat" indikerar att det inte är något som jag är speciellt intresserad av att prata om..

I grund och botten så har det att göra med min systematiska misstro mot det svenska bankväsendet.

Förstår! Är själv sådan att jag avskyr svenska politiker och myndigheter! Har en sådan skyhög misstro till dessa! Jag litar fan mer på Nordkoreas regering än på Sveriges...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan köpa ssd 240gb och hdd 2tb fmr 600kr

Skickades från m.sweclockers.com