Acer XF270HUA (1440p, 27", IPS, 144Hz, Freesync)

Permalänk
Medlem

Acer XF270HUA (1440p, 27", IPS, 144Hz, Freesync)

Säljer nu min ack så trevliga, men just nu oanvändbara skärm. Köptes 2018-08-14 från CDON. Skärmen har använts otroligt sparsamt. Har använts främst till produktivitets-applikationer (grafiskt främst), men även lite spelande (Destiny 2 bland annat). Kvitto, kartong och originaltillbehör finns kvar. Det är alltså denna skärmen jag syftar på.

Kan hämtas i centrala Göteborg. Kan säkert möta upp någonstans i Göteborg om så behövs också. Kan även fraktas, men då står köparen såklart för frakten.

Bud med rätt att neka samt möjlighet att välja mina köpare. Har ingen stopptid utan vi ser var vi hamnar. Skriv bara här i tråden så att buden blir publika så blir det lite mindre administration för min del.

Inga byten är aktuella.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000kr+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

1000kr+frakt

Du är på gränsen till oförskämd eller helt borta.... Fick 3000 för min innan jul

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

1000kr+frakt

Noterat.

Skrivet av Iksu:

Du är på gränsen till oförskämd eller helt borta.... Fick 3000 för min innan jul

Hehe, äsch. Jag satte ju inget startpris. Men jag sade även att jag själv väljer när jag är nöjd. Är långt ifrån nöjd med 1000kr plus frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iksu:

Du är på gränsen till oförskämd eller helt borta.... Fick 3000 för min innan jul

Bra för dig 😀

Detta var ett startbud och inte på några vis ett slutbud.
Edit: Såg precis att TS skrev likadant

.
Permalänk
Medlem

1200 sek + avhämtning

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Testpilot

2500 + frakt bjudet

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk

2600 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2700:- + frakt

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem

Vad ligger frakten på?

Permalänk
Medlem

2800 plus frakt om du kan skicka med schenker ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlexGear:

Vad ligger frakten på?

Oklart, men tippar på runt 200-250 kronor med PostNord eller Schenker. Skickade en stationär dator (mITX dock) i en flyttkartong för runt 200 kronor. Så antar att skärmen går på liknande.

Skrivet av Lanhead:

2800 plus frakt om du kan skicka med schenker ?

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat. Högsta budet just nu. Klart jag kan skicka med Schenker. Ligger bara någon minut bort. Frågan är ju bara vad det kostar. Gissar som sagt på runt 200-250 kronor. Kan ta mått och vikt på originalförpackningen imorgon och testa hos PostNord och Schenker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maxdalax:

Oklart, men tippar på runt 200-250 kronor med PostNord eller Schenker. Skickade en stationär dator (mITX dock) i en flyttkartong för runt 200 kronor. Så antar att skärmen går på liknande.

Noterat. Högsta budet just nu. Klart jag kan skicka med Schenker. Ligger bara någon minut bort. Frågan är ju bara vad det kostar. Gissar som sagt på runt 200-250 kronor. Kan ta mått och vikt på originalförpackningen imorgon och testa hos PostNord och Schenker.

Perfekt. Skickade en dator här om veckan och betalade 185 kronor. Mått 30*40*50 vikt 11 kg. Kan tänka mig att det hamnar där. Bokade hemma, blir billigare då 👍. Men uppakattas om ni kollar. Tavk tack

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hur länge håller budgivningen på? Och jag antar att jag kan komma i person och se så att skärmen faktiskt funkar som den ska

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lanhead:

Perfekt. Skickade en dator här om veckan och betalade 185 kronor. Mått 30*40*50 vikt 11 kg. Kan tänka mig att det hamnar där. Bokade hemma, blir billigare då 👍. Men uppakattas om ni kollar. Tavk tack

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Det var nog något sånt jag också betalade. Skall som sagt kolla mått och vikt på paketet imorgon. Då borde jag veta exakt.

Skrivet av Realgabbe:

Hur länge håller budgivningen på? Och jag antar att jag kan komma i person och se så att skärmen faktiskt funkar som den ska

Skickades från m.sweclockers.com

Den pågår tills det kommer in ett bud som jag är nöjd med och som ingen budar över. Borde ju stanna av lite inom ett par dagar eller åtminstone till nästa helg. Är det något vettigt bud som kommit in då så stannar jag där och vi gör en affär. Är det för lågt får vi väl förhandla om priset indivuduellt. Har ingen brådska med affären och tar den hellre till kontoret eller lånar ut till min bror än att sälja för billigt. Men nu är vi ändå uppe i rimliga lägstanivåer.

Och det är klart du får komma och kika på den! Har inte möjlighet att visa Freesync-kompabilitet eller 144Hz då min laptop inte klarar av det. Men du kan ju få se backlight-bleeding, skick och pixlar osv. Blir det till att frakta kan jag tänka mig att köparen swishar hälften innan jag skickat och hälften efter att skärmen testats av köparen. Eller liknande upplägg. En trygg affär för båda, hoppas jag att alla skall känna.

Permalänk
Medlem

God förmiddag!

Tog mått och vikt på lådan nu och fick fram följande;
20,5 x 68,5 x 50 cm
10,9 kg

Med Schenker skulle detta landa på 184 kronor (testade med postnummer från Göteborg till Stockholm). Helt okej pris enligt mig! Trodde det skulle gå på norr om 200 kronor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maxdalax:

God förmiddag!

Tog mått och vikt på lådan nu och fick fram följande;
20,5 x 68,5 x 50 cm
10,9 kg

Med Schenker skulle detta landa på 184 kronor (testade med postnummer från Göteborg till Stockholm). Helt okej pris enligt mig! Trodde det skulle gå på norr om 200 kronor.

https://i.imgur.com/K5d4Z5V.png

Härligt då kvarstår mitt bud på skärmen 👍 mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2900:-. Bor också i centrala Göteborg och hämtar gärna.

Visa signatur

ASUS ProArt B550-CREATOR
AMD Ryzen 9 5950X 3.4 GHz 72MB
G.Skill 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Svart
ASUS GeForce RTX 2060 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC
Noctua NH-D15S Chromax Svart

Permalänk

3000, kan hämta.

Visa signatur

8700K | Asrock z370 Extreme 4 | Corsair LPX 16GB 3200Mhz | GTX 1080 | Corsair AX 750W | Samsung 850 Evo 500GB | Fractal Design Arc | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

3100 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

3300

Visa signatur

8700K | Asrock z370 Extreme 4 | Corsair LPX 16GB 3200Mhz | GTX 1080 | Corsair AX 750W | Samsung 850 Evo 500GB | Fractal Design Arc | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av pollywoog:

Noterat. Inväntar några dagar till för att se om någon budar över.

Permalänk
Medlem

3400 + avhämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av LHC:

3400 + avhämtning

Okej. Noterat. Högsta budet.

Sätter nu en sista tid för bud imorgon onsdag (6/2) 23:59:59. Alltså innan tolvslaget och starten på torsdag. Finns möjlighet för avhämtning nästan varje eftermiddag och kväll från torsdag och helgen ut (och vidare såklart, men är förvånansvärt fri resterande delen av den här veckan). Finns även möjlighet att skicka direkt på torsdag morgon med Schenker.

Permalänk

Slänger in ett sista bud på 3500 + hämtar

Visa signatur

8700K | Asrock z370 Extreme 4 | Corsair LPX 16GB 3200Mhz | GTX 1080 | Corsair AX 750W | Samsung 850 Evo 500GB | Fractal Design Arc | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Och där var skärmen såld till och hämtad av @pollywoog . Tack för en snabb och smidig affär!