Vilken tjänst innehåller MMA, boxning och andra fightmatcher 24 timmar om dygnet?

Permalänk
Inaktiv

Vilken tjänst innehåller MMA, boxning och andra fightmatcher 24 timmar om dygnet?

Hej. Jag söker en tjänst som visar fighter 24 timmar om dygnet och då tänker jag repriser men även också live. Jag är fullt beredd att betala för tjänsten, men dock har jag två krav. Det ska vara lagliga matcher och sidan ska vara pålitlig. Jag ska själv börja i MMA så tankarna är att studera andra och försöka lära sig något ifrån det.

Permalänk

@anon292978:

Tja Jonas!

Börja på närsmta MMA-center och kör igång, vi har inget emot nybörjare som är där för att lära och jag tror du kommer finna träningen ger dig mer information än att kolla på matcher.

vilken del av sverige tänker du träna i?

för att vara on-topic så kolla upp IP-tv

Visa signatur

I7 4790K 4,5 ghz ASUS STRIX GTX 970x2 SLI MMSI Z97-S02 INET EDITION ATX HyperX Savage 16GB (2x8GB) CL11 2400Mhz XMP 2x Samsung 250GB SSD 500gb HDD Corsair CX600 Fractal Design Define R5

Corsair Mus och Tangentbord

Permalänk
Inaktiv

@Anndreeaas: Halland. Jag känner till en MMA klubb här men vill träna upp min kropp innan jag ger mig in i det. Har du någon IP tv att rekommendera som innehåller mma?

Permalänk
Medlem

UFC Fight pass

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Inaktiv

@Molotov: Är den laglig?

Permalänk

@anon292978:

Angående att träna upp sin kropp kan du göra det på klubben Har klubben fler kampsporter att erbjuda kan du kanske gå med och träna dessa. Det är sjukt bra träning och det är svårt att hitta samma motivation att träna när man gör det själv.

Började själv med MMA och varvade in Thaiboxning i träningen. Slutade dock med MMA då jag fann Thaiboxning mer rolig för min del. (de som höll på med MMA just då var stora killar, jag på mina 74kg var ganska liten jämfört med dem, nu finns det mer blandade storlekar och kön på samma klubb).

Oftast tränar man bara några dagar i veckan så man har gott om tid på de andra dagarna att träna på gym/springa eller vad man nu vill.

Så är det en seriös klubb så hade jag definitivt börjat i nybörjargruppen, kroppen kommer efterhand

Har dock inget att rekommendera men UFC fightpass som tidigare nämnts är lagligt.
Har en vän som har ett viaplay abonnemang där UFC matcher går live ibland. var längesen han tittade men för något år sen kunde man se det.

Visa signatur

Moderkort: Asus Z170-Deluxe / CPU: Intel Core i7 6700K
GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB / RAM: Corsair Vengeance 32GB
KYLNING: Phanteks PH-TC14PE / PSU: Corsair HX1000i 1000W
CHASSI: DefineS / SKÄRM: Asus ROG Swift PG279QZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon292978:

@Molotov: Är den laglig?

Ja det är laglig, det är ju UFC officiella
https://www.ufc.tv/page/fightpass

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Viaplay har ett paket som heter "Fighting". De sänder boxning och MMA (UFC) live. Alla UFC PPV events kan man se live och upp till 48 timmar efter.
I UFC fight pass så kan du inte se PPV live eftersom Viasat har sändninsrättigheterna i Sverige, det tar 3-4 veckor innan de blir tillgängliga.

Men värde för pengarna så är UFC Fightpass väldigt bra, de har en gigantisk katalog av allt gammalt och även från andra organisationer.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Fightpass tycker jag är väldigt bra och prisvärd. Sitter och tittar på alla säsonger av The Ultimate Fighter, sjukt bra!

Saknar PPV eventen och kommer nog fixa
Viaplay Fighter också (tack för bra tips!)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CASE: Corsair Obsidian 900D | CPU: Intel i7-8086k@5.4GHz | GPUs: 1x AORUS GeForce® GTX 2080 Ti Waterforce WB Xtreme Edition | 2x AORUS GeForce® GTX 1080 Ti Waterforce WB Xtreme Edition 11G | MB: Asus ROG Maximus Formula X | NVMe: 1x 1TB Samsung 960 Pro PCIe | SSD: 2x 1TB Samsung 850 EVO | RAM: G.Skill Trident Z Black/White 64GB (4x16GB) / 3200Mhz / DDR4 / CL14 | PSU: Corsair HX1200i | COOLING: EKWB EK-KIT 1xXE360 1xXE420 1xXE240 | SCREENs: 2x40" 3x27" 1x34" UW | HEADPHONES: SteelSeries Arctis Pro Wireless | MOUSE: Mad Catz R.A.T 8+ | KEYBOARD: Corsair Gaming K95 RGB PLATINUM
https://valid.x86.fr/bjhxgj