Förslag på feature: "Starta om" annons i marknaden

Permalänk
Medlem

Förslag på feature: "Starta om" annons i marknaden

Tjenare!

Försökte sälja lite kablar i marknaden, hittade ingen köpare och annonsen avslutades med automatik, so far so good.
Det hade varit behändigt att kunna skapa en ny annons med den avslutade som förlaga, jag vill bara lite smidigt göra lite ändringar i annonstexten och priset innan jag skickar in pengar för en ny omgång. Alltså, att kunna skapa en ny annons med innehåll (bilder och text) från en tidigare annons jag har skapat.

Vad tror ni om den idén?

Visa signatur

Vad har jag i min dator? Kopparrör.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kirayatail:

Tjenare!

Försökte sälja lite kablar i marknaden, hittade ingen köpare och annonsen avslutades med automatik, so far so good.
Det hade varit behändigt att kunna skapa en ny annons med den avslutade som förlaga, jag vill bara lite smidigt göra lite ändringar i annonstexten och priset innan jag skickar in pengar för en ny omgång. Alltså, att kunna skapa en ny annons med innehåll (bilder och text) från en tidigare annons jag har skapat.

Vad tror ni om den idén?

Hej,

Tack för din feedback.
Tycker att det låter som en bra idé, kort och gott basera en ny annons på en gammal?
Jag tar med det här vidare uppåt och så får vi se vad som händer.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W