Ge bort spelnycklar! (Läs trådreglerna först!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inzomniac:

Tackar ödmjukast. Knyckte 1 utav dom.

Önskar en riktigt skön helg !

Visa signatur

HAF 932 | Corsair H100i Pro RGB | Asus Z370-G Gaming | Intel i7 9700K @4.9GHZ | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3200mhz | Gainward Nvidia RTX 3080 10GB | Samsung 970 EVO PLUS 250GB

Permalänk
Medlem

Anthem friend pass https://www.ea.com/games/anthem/anthem-demos/redeem?token=NTR... 2 invites kvar på den. Demon skulle gått live 18:00 idag men det har bara varit strul och servrarna har varit nere så det har inte gått att spela. Hoppas på att det kommer vara bättre imorgon.

Ni som tar den om ni vill spela missions ihop under demon är det bara adda mig på Origin om ni ska spela på PC. Samma nick som här.

EDIT: Alla tagna.

Visa signatur

Chassi: Mission SG GGX 2.0 - PSU: Corsair RM650x - GPU: Palit Geforce GTX1060 6GB Dual - Moderkort: Aorus by Gigabyte Z370 Gaming K3 - CPU: Intel Core i5 8600K@4.5ghz - Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO - TIM: Thermal Grizzly Kryonaut - RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB (16GB) 3000mhz cl15 - Hårddiskar: KFA2 GAMER SSD L 240GB S11 + Toshiba P300 3TB 7200rpm 64mb cache

Permalänk
Medlem

@Flowjah: Tack!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

@Flowjah: Tackar!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk

Lite suspekta spel (steamnycklar)

Jagged Alliance 2 - Wildfire
Knights and Merchants
KnightShift
Planets Under Attack
Septerra Core
The I of the Dragon
Two Worlds Epic Edition
Earth 2150 Trilogy
World War II: Panzer Claws

en per/person skicka PM

/P

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense VM|3 Windows VM|Windows 10 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem

Mange tack för nyckeln @adfactory

Permalänk
Medlem

Crusader Kings II
N nio IRL-B5ZWG-QMQIA

Crusader Kings II: The Old Gods DLC
R tre DRV-FVQQ0-PP22C

Europa Universalis III Complete
NZ nio 7J-TP3MI-9BNLC

Visa signatur

3700X | X570 Taichi | Flare X 32GB 3200C14 OC | 3080 TUF OC | HHKB

Permalänk
Medlem

@Äksol: Tack för Crusader Kings !

Permalänk

DET GAMLA INLÄGGET GICK EJ ATT REDIGERA, NYTT "Fräsht" inlägg...

Skrivet av adfactory:

Jagged Alliance 2 - Wildfire
Knights and Merchants
KnightShift
Planets Under Attack
Septerra Core
The I of the Dragon
Two Worlds Epic Edition
Earth 2150 Trilogy
World War II: Panzer Claws

en per/person skicka PM

/P

fixade lite
Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense VM|3 Windows VM|Windows 10 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Inaktiv

Har en nyckel till Yakuza 0 som jag vet att jag aldrig kommer spela:

A97RJ-02VMW-IZCR8

R=B

Hoppas någon själ som vill spela det får det😊
Det var tyvärr allt för denna gång, vi får se om det kommer fler nycklar vid nästa humblebundle jag inte behöver 😊

Permalänk
Skrivet av adfactory:

Jagged Alliance 2 - Wildfire
Knights and Merchants
KnightShift
Planets Under Attack
Septerra Core
The I of the Dragon
Two Worlds Epic Edition
Earth 2150 Trilogy
World War II: Panzer Claws

en per/person skicka PM

/P

Alla borta.

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense VM|3 Windows VM|Windows 10 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem

Fortnite nyckel skänkes, köpte 2 grafikkort och behöver inte koden jag fick med då jag inte spelar spelet.
Alla 1or ska vara L
1SYFZ-9VYUP-1XXGQ-6M9D1

Permalänk
Medlem

@ExcZist: Tagen.. Hoppas verkligen att det var någon som är aktiv i spelet som tog den för om det är T.ex Fortnite GeForce Bundle så kan det vara värt riktigt mycket för nån som spelar mycket då skinsen och de inte går att få tag på på något annat sätt än att köpa ett dyrt grafikkort. Jag vet inte men jag får ingen bra känsla iaf när personen inte ens tackar i tråden. Inte för att klanka ner på dig men jag tycker aldrig man borde skriva ut nycklar direkt i tråden även om man ändrar vissa siffror eller bokstäver för man märker att när det tas via PM istället som vissa gör så finns spelen kvar mycket längre och det säger ganska mycket.

Visa signatur

Chassi: Mission SG GGX 2.0 - PSU: Corsair RM650x - GPU: Palit Geforce GTX1060 6GB Dual - Moderkort: Aorus by Gigabyte Z370 Gaming K3 - CPU: Intel Core i5 8600K@4.5ghz - Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO - TIM: Thermal Grizzly Kryonaut - RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB (16GB) 3000mhz cl15 - Hårddiskar: KFA2 GAMER SSD L 240GB S11 + Toshiba P300 3TB 7200rpm 64mb cache

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flowjah:

@ExcZist: Tagen.. Hoppas verkligen att det var någon som är aktiv i spelet som tog den för om det är T.ex Fortnite GeForce Bundle så kan det vara värt riktigt mycket för nån som spelar mycket då skinsen och de inte går att få tag på på något annat sätt än att köpa ett dyrt grafikkort. Jag vet inte men jag får ingen bra känsla iaf när personen inte ens tackar i tråden. Inte för att klanka ner på dig men jag tycker aldrig man borde skriva ut nycklar direkt i tråden även om man ändrar vissa siffror eller bokstäver för man märker att när det tas via PM: istället som vissa gör så finns spelen kvar mycket längre och det säger ganska mycket.

Jo det stämmer att det är en Fortnite Geforce Bundle kod
Har aldrig gjort detta men såg att personer ovan skrev som jag gjorde och tänkte att jag gör likadant.
Tänkte inte på det , men då vet jag det tills nästa gång att jag får ta och skicka det via PM.

Permalänk
Medlem

@ExcZist: Menade verkligen inte att klanka ner på dig eller nåt, jättesnällt av dig att ens ge bort något bara sådär och du gör så klart som du vill men om man kör via PM känns det som man har lite mer kontroll på vem som får det och att det är större chans att det faktiskt är någon som vill ha den som får den. Bara genom att lägga till det simpla steget att man måste kontakta någon via PM så sållar man bort en hel del som annars lätt bara kopierar koden och använder den. Jag har själv märkt och även sett andra skriva att spelen oftast finns kvar längre om man kör via PM än om koden står utskriven direkt och det säger ju som sagt en del. Sen är det ju mycket snack om botar och grejer som tar koder och vissa säger att det räcker med att ändra några siffror och andra säger att botar ändå på nåt sätt kan ta koden. Jag vet inte tillräckligt om det för att säga vad som stämmer eller inte eller hur det funkar dock. Det går ju aldrig kontrollera helt och hållet oavsett hur man gör men jag hoppas som sagt bara det var någon aktiv spelare som tog den för såna där exclusiva skins som inte går att köpa i item shoppen kan vara värda sjukt mycket för en person som spelar mycket.

Visa signatur

Chassi: Mission SG GGX 2.0 - PSU: Corsair RM650x - GPU: Palit Geforce GTX1060 6GB Dual - Moderkort: Aorus by Gigabyte Z370 Gaming K3 - CPU: Intel Core i5 8600K@4.5ghz - Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO - TIM: Thermal Grizzly Kryonaut - RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB (16GB) 3000mhz cl15 - Hårddiskar: KFA2 GAMER SSD L 240GB S11 + Toshiba P300 3TB 7200rpm 64mb cache

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flowjah:

@ExcZist: Menade verkligen inte att klanka ner på dig eller nåt, jättesnällt av dig att ens ge bort något bara sådär och du gör så klart som du vill men om man kör via PM känns det som man har lite mer kontroll på vem som får det och att det är större chans att det faktiskt är någon som vill ha den som får den. Bara genom att lägga till det simpla steget att man måste kontakta någon via PM så sållar man bort en hel del som annars lätt bara kopierar koden och använder den. Jag har själv märkt och även sett andra skriva att spelen oftast finns kvar längre om man kör via PM än om koden står utskriven direkt och det säger ju som sagt en del. Sen är det ju mycket snack om botar och grejer som tar koder och vissa säger att det räcker med att ändra några siffror och andra säger att botar ändå på nåt sätt kan ta koden. Jag vet inte tillräckligt om det för att säga vad som stämmer eller inte eller hur det funkar dock. Det går ju aldrig kontrollera helt och hållet oavsett hur man gör men jag hoppas som sagt bara det var någon aktiv spelare som tog den för såna där exclusiva skins som inte går att köpa i item shoppen kan vara värt sjukt mycket för en person som spelar mycket.

Är absolut ingenfara, är ju som sagt att jag inte tänkte på det och jag brukar aldrig ge bort koder men nu var det ju fortnite som man aldrig kommer spela hehe
Jag kollade som sagt bara vad vissa ovan gjorde och de skriver ju koden och då tänkte jag att jag gör likadant .
Sen trodde jag ju att personen som tar koden skulle skriva tack så jag visste att den var tagen men visade ju sig inte vara så .
Ok visste inget om det med botar, kan ju vara bra att veta sånt .
Men jag köpte ju 2 kort så jag borde ju få 2 koder kan man ju tycka, bara fått 1 kod men kanske inte räknas på det sättet ?

Permalänk
Skrivet av Flowjah:

@ExcZist: Tagen.. Hoppas verkligen att det var någon som är aktiv i spelet som tog den för om det är T.ex Fortnite GeForce Bundle så kan det vara värt riktigt mycket för nån som spelar mycket då skinsen och de inte går att få tag på på något annat sätt än att köpa ett dyrt grafikkort. Jag vet inte men jag får ingen bra känsla iaf när personen inte ens tackar i tråden. Inte för att klanka ner på dig men jag tycker aldrig man borde skriva ut nycklar direkt i tråden även om man ändrar vissa siffror eller bokstäver för man märker att när det tas via PM istället som vissa gör så finns spelen kvar mycket längre och det säger ganska mycket.

Jag tog den, kör varje dag
@Flowjah tack!
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4670k, r9 280x,8 gb ram. Fattigt tangentbord

Permalänk
Medlem

Har 3 friend invites till The Division 2 Private beta. Detta är vad som gäller: "Be aware that you can only invite friends playing on the same platform as yours. They will have 48 hours to accept your invitation." Så eftersom jag spelar på PC kan jag bara bjuda in till PC och jag har ingen länk eller kod utan kan bara bjuda in från min Friends list på Uplay så ni som vill ha får skicka PM med Nick och så lägger jag till er som vän och skickar sen inbjudan. Detta är tiderna "February 7th 2019 at 10am CET to February 11th 2019 at 10am CET" så den har alltså redan börjat.

Skickades från m.sweclockers.com

EDIT: Invitsen är slut.

Visa signatur

Chassi: Mission SG GGX 2.0 - PSU: Corsair RM650x - GPU: Palit Geforce GTX1060 6GB Dual - Moderkort: Aorus by Gigabyte Z370 Gaming K3 - CPU: Intel Core i5 8600K@4.5ghz - Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO - TIM: Thermal Grizzly Kryonaut - RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB (16GB) 3000mhz cl15 - Hårddiskar: KFA2 GAMER SSD L 240GB S11 + Toshiba P300 3TB 7200rpm 64mb cache

Permalänk

Ahoy! Jag har 3 st nycklar om man vill prova på Sea of Thieves. Spela gratis tom den 13/2. Bara lägg ett dm om du är intresserad.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

Lite spel från Humble bundle:

Bleed 2
Full Metal Furies
Rock of Ages 2: Bigger & Boulder™
Super Daryl Deluxe
Darkside Detective
Regions of Ruin
Sundered
Wizard of Legend
Seven: The Days Long Gone

Skicka PM och berätta vilket spel du vill ha så skickar jag en gift link.

Visa signatur

Chassi: Mission SG GGX 2.0 - PSU: Corsair RM650x - GPU: Palit Geforce GTX1060 6GB Dual - Moderkort: Aorus by Gigabyte Z370 Gaming K3 - CPU: Intel Core i5 8600K@4.5ghz - Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO - TIM: Thermal Grizzly Kryonaut - RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB (16GB) 3000mhz cl15 - Hårddiskar: KFA2 GAMER SSD L 240GB S11 + Toshiba P300 3TB 7200rpm 64mb cache

Permalänk
Medlem

@Flowjah:

Lite spel från Humble bundle:

Bleed 2
Full Metal Furies
Rock of Ages 2: Bigger & Boulder™
Super Daryl Deluxe
Darkside Detective
Regions of Ruin
Sundered
Wizard of Legend
Seven: The Days Long Gone

Skicka PM och berätta vilket spel du vill ha så skickar jag en gift link.

EDIT: Alla spel tagna.

Wizard of legend var det som gick åt snabbast och folk skrev redan några minuter efter inlägget postades om det och det var till och med folk som skrev inom 5 minuter från inlägget postades som inte hann få det. Kommer antagligen ge ut mer spel från humble framöver och ni som inte hann få det ni ville ha kanske får en ny chans då om det är något ni hittar som ni tycker verkar roligt. Måste bara säga att folk har varit supertrevliga och även skrivit tillbaka och tackat för spelen efter jag skickat länken. Tack alla.

Visa signatur

Chassi: Mission SG GGX 2.0 - PSU: Corsair RM650x - GPU: Palit Geforce GTX1060 6GB Dual - Moderkort: Aorus by Gigabyte Z370 Gaming K3 - CPU: Intel Core i5 8600K@4.5ghz - Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO - TIM: Thermal Grizzly Kryonaut - RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2x8GB (16GB) 3000mhz cl15 - Hårddiskar: KFA2 GAMER SSD L 240GB S11 + Toshiba P300 3TB 7200rpm 64mb cache

Permalänk
Medlem

Har en kod till Final Fantasy XIV, heter Starter edition (vad det nu innebär)
R4WE XKK4 3H7P 2WD8 2EBT

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Fick Call of Duty: Black Ops 4 till min moderkort.
Har dock ingen användning av det.

Först till kvarn!
Skicka PM.

Edit.
CLAIMED

Visa signatur

CPU : Intel Core i7 9700k 1.290v @ 5 GHz
GPU : MSI Geforce RTX 2080TI Gaming X Trio
RAM : Corsair Vengeance 16GB CL16 DDR4 @ 3.2 GHz
Monitor : LG 32" 32GK850G 1440p G-Sync @ 165 Hz
MOBO : ASUS ROG Strix Z390-F Gaming

Permalänk
Medlem

Koder på gamla spel så kör den enkla metoden:

Magicka 2
BYWNswec-IXswecWswec-FswecNRI

swec = åtta två fyra två

Crusader Kings II
AswecDNC-TTMswecA-PEEHswec

swec = sex sju åtta

Permalänk
Medlem

@mudde: Crusaders II var tagen när jag försökte med koden. Tack ändå.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem

Call of Duty®: Black Ops 4
https://promotion.asus.com/en/nordics/call-of-duty-black-ops-...

Nyckel : DLXNZ-FCC79-XPH9B-6T9KF-FC9ET

Skriv när ni tagit den så att andra vet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke7406:

Call of Duty®: Black Ops 4
https://promotion.asus.com/en/nordics/call-of-duty-black-ops-...

Nyckel : DLXNZ-FCC79-XPH9B-6T9KF-FC9ET

Skriv när ni tagit den så att andra vet.

Tyvärr behöver man utöver koden ha följande:
Datum för inköp
Butik där den köptes
"invoice number"
"Image of Product-Packaging"
"Proof/Page(s) of Invoice"

Inte alls onödigt krångligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Tyvärr behöver man utöver koden ha följande:
Datum för inköp
Butik där den köptes
"invoice number"
"Image of Product-Packaging"
"Proof/Page(s) of Invoice"

Inte alls onödigt krångligt

Japp jag vet, Och koden är nu tagen.

Permalänk
Medlem

Steam gifts som tar upp plats i mitt steam inventory. Vill du ha något så skicka ett pm här på sweclockers på vad du vill ha och en länk till ditt steam konto. Lägger då tillfälligt till dig som vän på steam och skickar över sakerna.

1st Dawn of War II - Retribution - The Last Standalone (Includes 2 items: Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution, Dawn of War II: Retribution – The Last Stand)
1st DiRT Showdown GIFT
2st Guest Pass: Killing Floor - Guest Pass (Includes 2 items: Killing Floor, Defence Alliance 2)
1st Killing Floor Gift (Includes 2 items: Killing Floor, Defence Alliance 2)
1st Unknown package 102612 (Includes 3 items: Offworld Trading Company, Offworld Trading Company - Almanac DLC, Offworld Trading Company - Core Game)
1st Terraria

Visa signatur

Citera för svar

MSI Z490 MAG TOMAHAWK | Intel Core i7 10700K | Corsair 64GB DDR4 3200MHz | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Black 6TB Desktop Drive | Corsair RM750X 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

Call of juarez :

Z7PG*-89DZ8-AF70G

Dold text
Dold text
Dold text
Dold text
Dold text

*=Första bokstaven i namnet ”Bengt”

Dold text
Dold text
Dold text
Dold text
Dold text

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS TUF Gaming Z590-Plus WIFI ; ASUS Strix GTX1080 ; Intel i7-11700k ; Scythe Mugen 5 Rev.B ; Kingston HyperX 2x8Gb DDR4, 2666MHz ; Corsiar 850W ; Samsung 850Evo, 500Gb SSD ; 1,5Tb + 2Tb HDD ; Define R5 Black ; någon DVD läsare ; Blackstorm Mus ; Corsair Raptor Gaming K30 Tangentbord