Permalänk
Medlem

Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB AORUS XTREME WATERFORCE WB. Det där kan ni inte använda er utav om ts inte tänkt bygga en egen custom loop. Vilket jag misstänker att han inte gör eftersom det är en aio kylare med i paketet.

Edit: Håll er till ämnet istället för att försöka visa vem som kan bäst om saker som inte hör hit. Inte så lätt för ts att få hjälp om det är mängder med skitsnack bara.

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

*Ett gäng inlägg har tagits bort då det startades av en rad otrevliga inlägg från en medlem som kanske vaknat på fel sida sängen.*

Till er övriga rekommenderar jag att läsa forumregel:
§5 Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller det misstänkta regelbrottet i tråden.

Eller som man säger "Don't feed the troll".

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om NZXT h500. Kör med H200 och ett riktigt stilrent chassi! Snyggaste chassi jag byggt i

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkiii:

Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB AORUS XTREME WATERFORCE WB. Det där kan ni inte använda er utav om ts inte tänkt bygga en egen custom loop. Vilket jag misstänker att han inte gör eftersom det är en aio kylare med i paketet.

Edit: Håll er till ämnet istället för att försöka visa vem som kan bäst om saker som inte hör hit. Inte så lätt för ts att få hjälp om det är mängder med skitsnack bara.

Bra tips
Tänkte inte på de att krävde de. De verkar vara en stor brist på 2080 ti kort på flera sidor har jag märkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Metalboy:

Bra tips
Tänkte inte på de att krävde de. De verkar vara en stor brist på 2080 ti kort på flera sidor har jag märkt.

Jag sitter idag på en 1440p ultrawide tillsammans med ett 1080Ti, så egentligen skulle ett RTX2080 passa dig alldeles utmärkt.