DAoC Phoenix Mid guild Jarls of Sweden

Permalänk

DAoC Phoenix Mid guild Jarls of Sweden

Hejsan!

För snart en vecka sedan öppnade https://playphoenix.online/ vilket i princip är klassiskt DAoC med SI expansionen och lite 2019 QOL egenheter.

Vi är ett gäng som startat guild på Mid sidan med namnet Jarls of Sweden. Vi är ett öppet socialt guild med rötter från Merlin (på Mid sidan) som söker andra svenska spelare att spela och ha kul med. Vi har inga konstiga regler eller krav (utöver vanligt sunt förnuft och hyfs). Du är välkommen på main som alt. Det ska först och främst vara skoj att spela tillsammans och vi kör både PvE och RvR dagligen.

Så söker du ett svenskt guild att spela DAoC med på "våra timmar" är det bara att kontakta en Jarl in game för invite.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 2600 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Corsair 32GB CL 15 (4x8GB) DDR4 3000MHz | Corsair RM750X 750W v2 | MSI RTX 2060 Ventus XS 6GB | NZXT H440 Midi Tower :: ASUS VivoBook 15 X505ZA-BQ252T AMD Ryzen 7 | 2700U Radeon Vega 10
Vilken var din första?

Permalänk
Avstängd

Ah, låter ju klart intressant att testa på igen. Kör ni med discord eller något liknande?

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk
Skrivet av Kiirozu:

Ah, låter ju klart intressant att testa på igen. Kör ni med discord eller något liknande?

Vi kör med discord som du får tillgång till när du gått med i guildet.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 2600 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Corsair 32GB CL 15 (4x8GB) DDR4 3000MHz | Corsair RM750X 750W v2 | MSI RTX 2060 Ventus XS 6GB | NZXT H440 Midi Tower :: ASUS VivoBook 15 X505ZA-BQ252T AMD Ryzen 7 | 2700U Radeon Vega 10
Vilken var din första?

Permalänk
Avstängd

@yestomtom:

Trevligt. Håller på att fixa klienten just nu så lär förhoppningsvis höra av mig innan dagens slut om allt går som det ska.

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk
Medlem

DAoC? Dark age of camlot? Var inte det typ ett mmo för 20år sedan? Har npgon ett screenshot?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Skrivet av Hzup:

DAoC? Dark age of camlot? Var inte det typ ett mmo för 20år sedan? Har npgon ett screenshot?

Skickades från m.sweclockers.com

Jo men absolut så är det
https://www.google.com/search?biw=1472&bih=812&tbm=isch&sa=1&...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 2600 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Corsair 32GB CL 15 (4x8GB) DDR4 3000MHz | Corsair RM750X 750W v2 | MSI RTX 2060 Ventus XS 6GB | NZXT H440 Midi Tower :: ASUS VivoBook 15 X505ZA-BQ252T AMD Ryzen 7 | 2700U Radeon Vega 10
Vilken var din första?

Permalänk
Avstängd

@Hzup:
Jag är hooked, här är min char jag skapade..

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)