Permalänk
Medlem

Corsair H75

Haft 2 st H75 senaste året som kylt mina GTX980 i SLI med hjälp av Kraken G10.
Har inte haft tid att spela senaste året över huvud taget så de är knappt använda till annat än betala räkningar. Säljer nu av allt.

Allt finns kvar. Skruvar, originallåda, fläktar.

Inga problem att skicka. Du får stå för frakten om de inte hämtas upp. Kan säljas styckvis.

Tänkte mig 400kr st. Halva priset för knappt använda kylare. Under det priset kan jag lika gärna stoppa i dom i vår HTPC och server så de går lite svalare och tystare.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Säljer du även adaptern till gou?
Isf tar jag gärna båda..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har 2 st G10 svarta. Tänkte använda ena till mitt nya grafikkort men det går ju alltid hitta på nått roligt där utan. Går säkert göra ett eget fäst, kanske bara blir ett kul projekt.

Säg 100kr st för G10 så är de dina med. De ligger kompletta i originalförpackning de med. Du behöver inte en SLI-brygga också så får du hela kittet?

Permalänk
Medlem

Nej det är till 2 olika datorer (2 ungar), men då tar jag gärna båda kylarna och adaptrarna

Pm’a mig fraktkostnad och swish så fixar jag det asap

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Då tar jag och väger allt och kollar frakten. Återkommer på några minuter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sideburns:

Då tar jag och väger allt och kollar frakten. Återkommer på några minuter.

Lovely!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det vägde precis under 2kg, så 98kr med postens "skicka lätt". Då får vi kollinummer, sökbart och sms-avisering. Packar jag den idag och lämnar in så går den iväg i morgon och kommer fram på tisdag redan. Kan ta mobilnummer mm via PM. Swish funkar fint.

Permalänk
Medlem

Om det mot förmodan inte skulle bli affär så skulle jag kunna tänka mig en AIO + GPU-bracket, skickat till Stockholm. God fortsättning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av obdu:

Om det mot förmodan inte skulle bli affär så skulle jag kunna tänka mig en AIO + GPU-bracket, skickat till Stockholm. God fortsättning!

Det blev sålt, alltihop.

Permalänk
Medlem

Supersmidig affär! Helnöjd!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olsson80:

Supersmidig affär! Helnöjd!

Skickades från m.sweclockers.com

Tack. Roligt du blev nöjd!