Vad gör ni när swecklockers ligger nere för underhåll?

Skrivet av Aktsu:

På natten sover jag :p.

Lyx.

@Aktsu:
Det är ju morgonen ju. Bor du på jobbet?

Skrivet av FattarNiInte:

@Aktsu:
Det är ju morgonen ju. Bor du på jobbet?

5 morgon? Nene det är ju mitt i natten, 8-10 är vaknatiden!

Då underhållet för min del av någon anledning alltid händer när jag ska posta ett extra långt inlägg som man spenderat en halv livstid på, med mängder av länkar/bilder/osv och när man väl har tryck posta och allt försvinner och man kommer ihåg 10% av vad man skrev.
Ja då blir man ofta väldigt glad

Och nej jag har ingen som helst koll på klockan enda klockan jag har i lgh är på datorn/htpc (som jag nästan aldrig tittar på) och på en sketen flipmobil som är 10+år och alltid avstängd.
Har hänt 10+ gånger senaste 2-3 åren att jag varit sugen på nåt o äta/godis/etc och gått ut o hmmm det var visst mitt i natten.
Varje gång underhållet händer och då särskilt efter ett långt inlägg så blir jag ofta förvånad när jag tittar på klockan och funderar var den inte 21:00 för 15min sedan?

Om jag är vaken hyperventilerar jag, annars sover.

Säger ”ja just fan” och stänger fliken. Oftast nyvaken.

Skrivet av grizzly666:

Då underhållet för min del av någon anledning alltid händer när jag ska posta ett extra långt inlägg som man spenderat en halv livstid på, med mängder av länkar/bilder/osv och när man väl har tryck posta och allt försvinner och man kommer ihåg 10% av vad man skrev.
Ja då blir man ofta väldigt glad

Och nej jag har ingen som helst koll på klockan enda klockan jag har i lgh är på datorn/htpc (som jag nästan aldrig tittar på) och på en sketen flipmobil som är 10+år och alltid avstängd.
Har hänt 10+ gånger senaste 2-3 åren att jag varit sugen på nåt o äta/godis/etc och gått ut o hmmm det var visst mitt i natten.
Varje gång underhållet händer och då särskilt efter ett långt inlägg så blir jag ofta förvånad när jag tittar på klockan och funderar var den inte 21:00 för 15min sedan?

Tips: Skriv allt i ett textdokument och spara regelbundet innan du postar på Swec så slipper du garanterat problemet!

@Lifooz: Tack för infon! Alltid undrat varför sidan ligger nere runt morgonen.

Ligger i sängen och väntar på morgonsömnen.

Svor ordentligt i morse när jag fixat ett enligt mig fantastiskt inlägg och Swec bara lade av. Sluta med det! Måste gå att köra backup utan att stänga ner hela siten. Annars klappar jag katterna...