SweClockers fyller 20 år – häng med och fira med oss under hela 2019!

Permalänk
Medlem

Grattis! Det är få sajter, om ens någon. som jag fått så mycket värde utav som att hänga här på Sweclockers regelbundet sedan mitten av 2000-talet. Kan inte ha missat många minuters videoklipp sedan Emil och Jonas drog igång med det. Kvalitet rakt igenom.

Permalänk
Medlem

Nej vi som var reggade på blåa tiden är inte alls bittra över nya reg datum...... inte alls...

dax att flooda galleriet med alla ens 1999 builds nu då?

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimmyQ:

Nej vi som var reggade på blåa tiden är inte alls bittra över nya reg datum...... inte alls...

dax att flooda galleriet med alla ens 1999 builds nu då?

Jag är mer bitter över att jag inte registrerade om på en gång. Nu ser ju jag ut som en n00b med regdatum på 2002....

Permalänk
Medlem

Grattis får man väl säga!
Har själv bara varit medlem i lite mer än 10 år, men Sweclockers är en av få sidor som jag besöker många gånger dagligen!
Har verkligen lärt mig en massa från denna sidan, men även fått mig en hel del skratt!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Ja tiden går...

Permalänk

Imponerande av sida att lyckas hänga med så pass länge!

Permalänk
Medlem

Grattis Sweclockers, sjukt att sidan överlevt massa andra stora communities, vem minns lunarstorm och skunk o hamsterpaj idag typ.

Vill minnas att det fanns någon mod som hette Dejan eller liknande när jag började besöka swec, vart tog han vägen? Och vart var det man köpte delar då, datorbutiken.com va? Eller Skribo Font....

Tiden går... Datorintresset består.

Permalänk
Medlem

Oj vad tiden går, man har nyss fyllt 72 och varit med sedan 2009.

Grattis till alla.

Permalänk
Medlem

Grattis!

När får man en oldschool-badge ?

Visa signatur

http://xray.nu :: http://bonexray.com :: http://kafi.se
NZXT H710 Vit: i9-12900k + Corsair H150i Elite LCD :: ASUS RTX 3080 :: ASUS ROG STRIX Z690 :: 64 GB Corsair 3600 MHz :: Corsair RM 850x :: 2 TB M2 980 PRO + 2 TB 970 QVO
Skärmar: Asus 27" ROG Swift PG278QR :: Asus 24" VP247HAE

Permalänk

Grattis!

Under året så borde ni ha taglinen "- Vi överlevde lunarstorm!"
Tror de startade samtidigt som Swec.

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem

Grattis Sweclockers. Det är medlemmarna som gör forumet till vad det är och det är kul att det kommer in nytt folk med intresse. Man hängde mycket på sweclockers även på blå/vita tiden, man gick i skolan och precis fått råd med att ha egen dator med internet hemma och det var en och annan överklockning som slutade i ghettomoddar för kylningens skull. Minns min första kylmodd, fläktar från ett slaktat nätagg, och jag inte hade nåt att göra hål i chassiet med så jag klippte upp fläktgaller/ventilationshål med en avbitare och sedan löste ståltråd och tejp resten, slutade med att tejpen var klibbig och det vibrerade i chassiet då hela sidan på chassiet blev böjt. Inte vackert men ett minne jag skrattar gott åt. Men sen hade man ju i princip alltid datorchassiet öppet för man grejade alltid med något, varenda krona som blev över hamnade i datorn på ett eller annat sätt.

Läser Sweclockers dagligen är dock inte lika aktiv skribent som förr.

Visa signatur

“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”

Permalänk
Medlem

Gratulerar.

12 år medlem men tror jag lurka innan jag posta första gången. Har varit en stående del av livet länge nu. Alla datorbyggen har kollat mot swec. Moddningstips/inspiration har hämtats. Artiklar o nyheter plöjts igenom vareviga dag. Alla dagar är är swec dagar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem

Kul! Sweclockers är en sida som jag mer eller mindre besöker varje dag

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Stort Grattis!

Visa signatur

CPU : Intel Core i7 9700k 1.290v @ 5 GHz
GPU : MSI Geforce RTX 2080TI Gaming X Trio
RAM : Corsair Vengeance 16GB CL16 DDR4 @ 3.2 GHz
Monitor : LG 32" 32GK850G 1440p G-Sync @ 165 Hz
MOBO : ASUS ROG Strix Z390-F Gaming