Spara inmatad info i sök när man går tillbaks och vill söka på tex annan fras.

Permalänk
Medlem

Spara inmatad info i sök när man går tillbaks och vill söka på tex annan fras.

När man är på https://www.sweclockers.com/forum/sok och har fyllt i/ändrat nåt/allt av användarnamn/tid och från trådar till inlägg forumdelar.
Och man har gjort en sökning och vill göra om e sökning med annan fras så klickar man ju bakåt i browsern och man ser då att allt har nollställts.
Då man som jag söker en hel del och i stort sett alltid fyller i användarnamn ändrar från trådar till inlägg och oftas ändrar tid/forumdel så är det rätt tröttsamt att man behöver fylla i/ändra allt detta igen.

Är detta nåt som går att fixa?

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av grizzly666:

När man är på https://www.sweclockers.com/forum/sok och har fyllt i/ändrat nåt/allt av användarnamn/tid och från trådar till inlägg forumdelar.
Och man har gjort en sökning och vill göra om e sökning med annan fras så klickar man ju bakåt i browsern och man ser då att allt har nollställts.
Då man som jag söker en hel del och i stort sett alltid fyller i användarnamn ändrar från trådar till inlägg och oftas ändrar tid/forumdel så är det rätt tröttsamt att man behöver fylla i/ändra allt detta igen.

Är detta nåt som går att fixa?

Hej,

Tack för din feedback.
Du menar att du skulle, nästa gång du navigerar in till /forum/sok ha kvar de gamla värdena du fyllde i sist du sökte?
Bara så jag förstår dig rätt.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Njae inte riktigt.
Ett exempel.

Jag går till sök och fyller tex i detta och väljer detta i menyerna.
Sökfråga ekort
Användarnamn grizzly666
Hitta inlägg från * alla datum
Sök efter * inlägg

Sen söker på det men hittar inte det jag letade efter och då går bakåt i webläsaren dvs tillbaks till sök men INTE genom att ha tryckt på "sök i forumet" länken (är väl troligen samma sak dock).
Och då vill söka på e-kort istället för ekort men i övrigt exakt samma sök inställningar.

Jag söker då o då efter ett inlägg som jag själv vet att jag skrivit för x antal år sedan men inte kommer ihåg exakt vad jag skrev och vilka ord/etc jag använde och det kan ibland ta 5-6 försök.
Det är inget stort problem men är lite små irriterande när man letar efter 3-4 olika inlägg efter varandra.

Denna info/inställningar är inget som behövs sparas mer än nån/några minuter så det behöver inte finnas kvar när man navigerar till forum sök efter ett par dagar med andra ord.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!