Jag blir Nerf'ad

Jag blir Nerf'ad

@Kenneth firar in det nya året med att skjuta mig i ryggen. Nånstans här började kriget.

Väntar på spänning en lång följetång! Vem kommer slå till härnäst?

2019 kommer bli ett bra år.

Gillar hur stort "avtryck" det blev i skjortan.

Förväntar mig vedergällning - filmad och uppladdad sådan.

Inbördeskrig på redaktionen? Sånt förväntar jag mig hos FZ!

@vargeEEEEn Well.. det är ju faktiskt FZ:s Nerf-pistol. Så, close enough?

Behöver ljudeffekter a'la :

@André: Hur ser fördelningen på kontoret ut vilka tillhör Team @Jacob respektive Team @Kenneth? Har du några inside-tips på var man ska lägga sina bets?

@vargeEEEEn Jag skulle lagt min pengar på den som är partiordförande för Bamsepartiet (BP)!

Trevliga strumpor där @Jacob!

@Jacob: Nja, jag ser nog gärna att den ledningen störtas. Vi har haft våra meningsskiljaktigheter

Skrivet av Svensktiger:

Håller med videon med denna musik skulle varit 100%

Vet att man kan klicka knappen, men vill ändå få det sagt. FÖLJER!

jesus fudge

@Jacob: Du bör nog uppsöka läkare, ryggskott ska man ta på allvar

Jag känner att vi behöver mer dokumentation om denna konflikt. Vad grundas den i?
Har ni ringt Morgan Freeman och kollat om han kan vara narrator?

First blood!

I love the smell of foamplastic in the afternoon!

Yeap! Blir ett fint år det här!

Skrivet av NordhNet:

Jag känner att vi behöver mer dokumentation om denna konflikt. Vad grundas den i?

Det började med att FZ (av någon anledning) lämnade massa Nerf guns i förrådet. Jag ville skjuta någon (läs Cobben).
...And so it begins

Skrivet av vargeEEEEn:

@Jacob: Nja, jag ser nog gärna att den ledningen störtas. Vi har haft våra meningsskiljaktigheter

Vi kommer aldrig ge vika för pingvinstångsfalangen!

Skrivet av NordhNet:

Alltså, vardaglig fientlighet har ju funnits sen kvällen vi träffades. Det kan ha börjat med att jag omotiverat skällde ut Kenneth och kallade honom "speciell" när han skulle beställa mat...

Vem behöver Morgan Freeman när vi har @JonasT ?

Skrivet av Kenneth:

Det började med att FZ (av någon anledning) lämnade massa Nerf guns i förrådet. Jag ville skjuta någon (läs Cobben).
...And so it begins

...eller så är Kenneth helt enkelt en piece of shit. Bättre backstory än min version!

Sen vilken som vinner får framtiden utvisa

Vem ansvarar för FoU i respektive team och vem är självutnämnd propagandaminister?
Vad har varje faktion för unikt supervapen?

Senast redigerat 2019-01-02 15:53

I used to be a SweClocker like you, but then I took a ball in the spine...

Är det bara jag som hatar nerfguns på kontoret? Sitter på helspänn för att man närsomhelst kan få en xxl pil i bröstet😁

Skickades från m.sweclockers.com

Det här måste bli en följetong – filmade smygattacker med Nerf.

Nya Svenska ChannelSuperFun?

Skrivet av Jacob:

Det kan ha börjat med att jag omotiverat skällde ut Kenneth och kallade honom "speciell" när han skulle beställa mat...

Vem behöver Morgan Freeman när vi har @JonasT ?

Mat kan vara känsloladdat ämne. Varje gång det påstås på Youtube att pizza är oätligt med ananas och banan så dör jag lite inombords. :/

Sedan angående narrator så behöver det givetvis vara the epic voice guy för den dramatiska effekten. 😎

Påminner om den här gamla godingen

Och där blev 2019 ett skottår

Skrivet av Yaana:

Mat kan vara känsloladdat ämne. Varje gång det påstås på Youtube att pizza är oätligt med ananas och banan så dör jag lite inombords. :/

Sedan angående narrator så behöver det givetvis vara the epic voice guy för den dramatiska effekten. 😎

Pizza med banan, ananas och curry är ju ruskigt gott! För att inte tala om den odödliga Linköpingsklassikern Hawaii med kebabsås. Alla som inte samtycker har FEL.

Kenneth gjorde dock inget mer än att fråga vad på menyn som var glutenfritt, vilket är rätt motiverat om man ofrivilligt tvingas leva utan underbart vetemjöl. Vidhåller trots detta att det är honom det är fel på och inte mig!

Skrivet av HappyPie:

Och där blev 2019 ett skottår

*ba-dun-tss*