Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag blir Nerf'ad

@Kenneth firar in det nya året med att skjuta mig i ryggen. Nånstans här började kriget.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Väntar på spänning en lång följetång! Vem kommer slå till härnäst?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Benchmaskin 🍞

2019 kommer bli ett bra år.

Permalänk
Medlem

Gillar hur stort "avtryck" det blev i skjortan.

Förväntar mig vedergällning - filmad och uppladdad sådan.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Hedersmedlem

Inbördeskrig på redaktionen? Sånt förväntar jag mig hos FZ!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Hedersmedlem

@vargeEEEEn Well.. det är ju faktiskt FZ:s Nerf-pistol. Så, close enough?

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem

Behöver ljudeffekter a'la :

Permalänk
Hedersmedlem

@Epic: Hur ser fördelningen på kontoret ut vilka tillhör Team @Jacob respektive Team @Kenneth? Har du några inside-tips på var man ska lägga sina bets?

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@vargeEEEEn Jag skulle lagt min pengar på den som är partiordförande för Bamsepartiet (BP)!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Trevliga strumpor där @Jacob!

Permalänk
Hedersmedlem

@Jacob: Nja, jag ser nog gärna att den ledningen störtas. Vi har haft våra meningsskiljaktigheter

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Håller med videon med denna musik skulle varit 100%

Permalänk
Medlem

Vet att man kan klicka knappen, men vill ändå få det sagt. FÖLJER!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

jesus fudge

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Jacob: Du bör nog uppsöka läkare, ryggskott ska man ta på allvar

Jag känner att vi behöver mer dokumentation om denna konflikt. Vad grundas den i?
Har ni ringt Morgan Freeman och kollat om han kan vara narrator?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

First blood!

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem

I love the smell of foamplastic in the afternoon!

Yeap! Blir ett fint år det här!

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av NordhNet:

@Jacob: Du bör nog uppsöka läkare, ryggskott ska man ta på allvar

Jag känner att vi behöver mer dokumentation om denna konflikt. Vad grundas den i?
Har ni ringt Morgan Freeman och kollat om han kan vara narrator?

Det började med att FZ (av någon anledning) lämnade massa Nerf guns i förrådet. Jag ville skjuta någon (läs Cobben).
...And so it begins

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av vargeEEEEn:

@Jacob: Nja, jag ser nog gärna att den ledningen störtas. Vi har haft våra meningsskiljaktigheter

Vi kommer aldrig ge vika för pingvinstångsfalangen!

Skrivet av NordhNet:

@Jacob: Du bör nog uppsöka läkare, ryggskott ska man ta på allvar

Jag känner att vi behöver mer dokumentation om denna konflikt. Vad grundas den i?
Har ni ringt Morgan Freeman och kollat om han kan vara narrator?

Alltså, vardaglig fientlighet har ju funnits sen kvällen vi träffades. Det kan ha börjat med att jag omotiverat skällde ut Kenneth och kallade honom "speciell" när han skulle beställa mat...

Vem behöver Morgan Freeman när vi har @JonasT ?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Kenneth:

Det började med att FZ (av någon anledning) lämnade massa Nerf guns i förrådet. Jag ville skjuta någon (läs Cobben).
...And so it begins

...eller så är Kenneth helt enkelt en piece of shit. Bättre backstory än min version!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Sen vilken som vinner får framtiden utvisa

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Vem ansvarar för FoU i respektive team och vem är självutnämnd propagandaminister?
Vad har varje faktion för unikt supervapen?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

I used to be a SweClocker like you, but then I took a ball in the spine...

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som hatar nerfguns på kontoret? Sitter på helspänn för att man närsomhelst kan få en xxl pil i bröstet😁

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det här måste bli en följetong – filmade smygattacker med Nerf.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Nya Svenska ChannelSuperFun?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Det kan ha börjat med att jag omotiverat skällde ut Kenneth och kallade honom "speciell" när han skulle beställa mat...

Vem behöver Morgan Freeman när vi har @JonasT ?

Mat kan vara känsloladdat ämne. Varje gång det påstås på Youtube att pizza är oätligt med ananas och banan så dör jag lite inombords. :/

Sedan angående narrator så behöver det givetvis vara the epic voice guy för den dramatiska effekten. 😎

Visa signatur

[Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5] [Samsung Galaxy Z Flip 4]
[Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2] [LG 34WN750-B]

Permalänk
Medlem

Påminner om den här gamla godingen

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Och där blev 2019 ett skottår

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Yaana:

Mat kan vara känsloladdat ämne. Varje gång det påstås på Youtube att pizza är oätligt med ananas och banan så dör jag lite inombords. :/

Sedan angående narrator så behöver det givetvis vara the epic voice guy för den dramatiska effekten. 😎

Pizza med banan, ananas och curry är ju ruskigt gott! För att inte tala om den odödliga Linköpingsklassikern Hawaii med kebabsås. Alla som inte samtycker har FEL.

Kenneth gjorde dock inget mer än att fråga vad på menyn som var glutenfritt, vilket är rätt motiverat om man ofrivilligt tvingas leva utan underbart vetemjöl. Vidhåller trots detta att det är honom det är fel på och inte mig!

Skrivet av HappyPie:

Och där blev 2019 ett skottår

*ba-dun-tss*

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner