Permalänk
Medlem

Radeon 4850 & Qlogic ISP2312

Hej.

Skrotade precis en DELL-server och fick dessa kort över:

4850-kortet från Saphire köptes här på forumet för... skitlänge sen. Fungerade rätt bra till WoW (pre Cataclysm)vill jag minnas. Antistatpåse och tryckluft står den nya ägaren för.

Qlogic ISP2312 (fiberchannelkort)och har en HP-sticker S/N: MY565121SS

Bortskänkes mot avhämtning.
Vid frakt tillkommer hanteringsavgift á 1000:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Bygger för fullt på nya burken |

Permalänk

Intresserad, var i tyresö finns korten?
Mvh

Permalänk
Medlem

Krusboda.

Visa signatur

| Bygger för fullt på nya burken |

Permalänk
Medlem

@TwentyØnePenguins: Åker mot centrala delarna av storstan nu, så skulle kunna mötas upp någonstans.

Visa signatur

| Bygger för fullt på nya burken |

Permalänk
Skrivet av LoseMyMind:

@TwentyØnePenguins: Åker mot centrala delarna av storstan nu, så skulle kunna mötas upp någonstans.

Hej, sorry for sent svar, har egentligen inga ärenden innåt stan, men vi skulle nog kunna ordna något. Var någonstans kommer du att befinna dig?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@TwentyØnePenguins: Nu han jag åka innan du svarade. Oklart men högs osannolikt att det blir nån sväng imorgon också. Försöker höra av mig i tid i så fall.

Visa signatur

| Bygger för fullt på nya burken |

Permalänk

@LoseMyMind: Ingen fara, var jag som vaknade sent. Imorgon kanske blir lite körigt, så det är kanske lika bra att ta det efter nyår.
Men ifall du råkar åka in imorgon kan du höra av dig

Permalänk

Har 4850t lämnats ut? Ställer mig gärna i kö annars för möjligheten till lite "retro" crossfire

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Medlem

Bara att komma och hämta 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Bygger för fullt på nya burken |