OnePlus 6T annat abonnemang än Telenor?

Permalänk

OnePlus 6T annat abonnemang än Telenor?

Har en polare som funderar på att gå med i OnePlus-ligan, men han vill helst köpa den via abonnemang.

Jag har sett att den endast finns hos Telenor, och han undviker gärna dem så mycket som möjligt efter ett flertal negativa upplevelser med dem tidigare. Med OnePlus 6:an var det många operatörer som sålde den via abonnemang men med 6T ser jag bara Telenor.

Finns det någon information gällande om den ska lanseras hos andra operatörer eller är han tvungen att köpa den direkt via OnePlus hemsida / köpa annan mobil?

Permalänk
Medlem

Det går att delbetala räntefritt i upp till 12månader på de flesta sidor.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk

https://shop.halebop.se/mobiltelefoner/oneplus/6-128gb-mirror...

haft telia innan och detta funkar lika bra

Edit; såg nu att det var 6T det gällde!

Visa signatur

-[Asus Prime z590]-|- [Intel Core 11600k]-|-[Corsair Hydro H100i]-|-[Aorus rtx 3070 Master]-|-[Corsair 16GB 3600Mhz]-|-[Corsair LL120 RGB 120mm]-|-[Fractal Design Define 7 Compact]-
Aoc 32" 144Hz 1ms-[Logitech G502 HeroAsus Rog strix Scope Deluxe TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av HenrikOfTheMountain:

Har en polare som funderar på att gå med i OnePlus-ligan, men han vill helst köpa den via abonnemang.

Jag har sett att den endast finns hos Telenor, och han undviker gärna dem så mycket som möjligt efter ett flertal negativa upplevelser med dem tidigare. Med OnePlus 6:an var det många operatörer som sålde den via abonnemang men med 6T ser jag bara Telenor.

Finns det någon information gällande om den ska lanseras hos andra operatörer eller är han tvungen att köpa den direkt via OnePlus hemsida / köpa annan mobil?

netonnet så brukar man kunna välja någorlunda fritt på operatörer med abonnemang

Visa signatur

here we go!