Abonnemang med Samsung Galaxy S9 med fria samtal/sms och någon gb surf vad är billigast och bäst?

Permalänk
Inaktiv

Abonnemang med Samsung Galaxy S9 med fria samtal/sms och någon gb surf vad är billigast och bäst?

Hej. Jag vill köpa abonnemang på en SGS9 med bindningstid på max 12 månader och inte mer. Det ska inkludera fria samtal/sms och helst någon gb surf. Planen är att betala av mobilen under de här 12 månaderna och efter jag har betalat av mobilen då vill jag helst inte att den ska vara låst till operatören så att man inte kan stoppa in ett annat kontantkort. Vad har ni på sweclockers att erbjuda? Kan tänka mig betala av 500 kr per månad för abonnemang och avbetalning på mobilen.

Permalänk
Medlem

@anon292978:
Vill du endast ha 12 månaders "bidningtid", så är det troligtvis Tele2 som gäller Samsung Galaxy S9.
Det kostar visserligen 698:-/månad (med fria samtal, SMS & MMS och 3GB surf), men till skillnad mot många andra så har Tele2 varken operatör låsta telefoner, eller någon bindningstid på sina abonnemang, så i princip kan du köpa med abonnemang, och efter 1-2 månader säga upp abonnemanget och fortsätta att avbetala på telefonen endast, och välja valfri operatör istället.

(Bidningstid har jag satt inom citations tecken eftersom sagt Tele2 inte har någon, utan det är i stället 12 månaders avbetalning på telefonen.)

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

Bästa erbjudandet på S9 ligger hos Telenor.

Galaxy S9 Svart 64 GB minne 310 kr/mån x 24 mån
Billigaste abonnemang 3gb surf med fri samtal/sms 219kr/mån - ingen bindningstid har de numera
Månadskostnad 429kr om du fortsätter med abonnemanget annars 310kr bara till mobilen.
Minsta totalkostnad 5 259 kr med 1 mån. abonnemang

Just nu får man trådlös laddare och powerbank på köpet (värde 1 180 kr). Behåll eller sälj och spara ännu mer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Man kan ju faktiskt också köpa s9 på valfritt ställe som har 12 mån räntefri avbetalning, sen köpa ett billigt abonnemang ex vimla, hallon osv. Vet inte hur det blir kostnadsmässigt men är också ett val.
Speciellt då S9 har varit billig till och från nu under julen.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Inaktiv

Nu söker jag en billig mobil utan abonnemang för tusenlappen. Ska fungera för sms/samtal och betala räkningar via internetbank med mera.
EDIT: Måste vara Andriod. Hittade den här som billigast. Använt samsung innan. https://www.netonnet.se/art/telefoner/mobiltelefoner/samsung-...