Steams vinterrea börjar 20 december – vad köper ni?

steam rean var bra för flera årsedan.. men nu?!
g2play, cjs mm har mycket billigare priser än vad steam har på rea i vanliga fall

Awe! Inget Skyrim SE.

Knep Street fighter V för ca 85 kr igår på Steam. Men planerar iaf köpa Total War Warhammer 2 också.

Skickades från m.sweclockers.com

Planerar? Nej, nej. Jag har tillräckligt med spel. Men ändå blir det alltid något.

Har spel från tidigare reor som jag knappt spelat. Som heltidsarbetande är det inte kostnaden utan tiden som är problemet...

Skrivet av heffaklumpmamma:

Xcom 2 kanske, eller så tar jag ettan på gog.

Xcom 2 är på "mitt-veckan-erbjudande" just nu, €12.50 (75%). Gäller till 19:00 ikväll.

Blir ett Mutant Year Zero

Sugen på Insurgency: Sandstorm. Testade betan och har riktigt Gun play!

Garfield Kart lär det bli, är ju trots allt GOTY.

Är det någon som ens använder Steam nu när Epic Games har en egen plattform?

Skrivet av Chromatic:

Varför skulle man lämna Steam bara för att Epic öppnar butik?

Nej tack

Skrivet av Joppis:

Är sugen på ett testa överlevnadsspelet "The Forest"

Köpköpköp! Spelade igenom det för kanske 6e gången häromdagen och det är lika roligt/läskigt varje gång + att det är väldigt aktiva devs så det uppdateras konstant med nya saker

Skrivet av sebbeharry:

Någon som har tips på några "vackra" indie-spel som kanske inte kräver världens bästa dator? Är hemma över jul och har endast en laptop som är rätt så medelmåttig.

Mvh

Köp Firewatch och Kona, men spela Kona när du har riktiga datorn med maxad grafik så ska du få dig en upplevelse!

Skrivet av Chromatic:

Ja för 100 miljoner användare brukar ju byta till en ny plattform över en natt.

@SCORPIUS: Crossout är ett sjujävlabra spel! Jag är helt fast! Trodde inte att något kunde slita mej ifrån PoE.

-Köra och skjuta, vad mer finns här i livet? Spela Crossout!

Jag ser inget om någon vinterrea på deras sida? Det är bara midweek madness.

Skrivet av Flutters:

Vettigt pris på Squad så kanske jag slår till

du kommer inte ångra dig!

tips. spela på US servrar. har 100-200 ping kanske men inget du märker i det spelet. mycket mer värt eftersom amerikarnarna är mer seriösa i spel som det

Skrivet av Chromatic:

~7 spel just nu... Bara skit spel..

Senast redigerat 2018-12-20 18:09
Skrivet av Doctor9:

steam rean var bra för flera årsedan.. men nu?!
g2play, cjs mm har mycket billigare priser än vad steam har på rea i vanliga fall

Ja precis.
Jag kollar upp spel på Steam(Reviews). Hittar jag ett spel jag gillar så köper jag det billigt på G2Play om det finns där. Alltid billigare Hehe dock så är det väldigt sällan jag finner spel jag gillar

Skrivet av sebbeharry:

Någon som har tips på några "vackra" indie-spel som kanske inte kräver världens bästa dator? Är hemma över jul och har endast en laptop som är rätt så medelmåttig.

Mvh

Inte supervackert, men FTL är grymt kul och kräver inte mycket.

Njae, jag har redan alla spel som verkar intressanta. Hoppas det dyker upp något mer intressant spel nästa år.

Skrivet av Ulayo:

Jag ser inget om någon vinterrea på deras sida? Det är bara midweek madness.

Ska man tro på "läckan" borde rean starta 18:55 svensk tid, antar att de använder sig av PST.

Jahopp, de var inte mycket att komma med... steam sales är riktigt dött nue jue

Skrivet av Hzup:

Jahopp, de var inte mycket att komma med... steam sales är riktigt dött nue jue

jo, Det här var inte mycket att hänga i granen.

Tror att alla andra plattformar har bättre erbjudanden, Även EA....

Startat nu.

Vart är alla rabatter på vanliga spel? Tomb Raider, Far Cry, Rust, Cuphead, Shadow of War? Ser inget??

Köpte Dharma till EU4.

447 spel på steam som jag inte spelar. Blir nog att öka på med ett par titlar till.

Kollat igenom nu...det var inte mycket att hänga i julgranen. Men det blir Civ 6 & Assassins Creed: Oddesey på rean. Och Slay the Spire, då den strax kommer ur early access och efter det kommer gå upp. (Dock ingen rea nu).

edit: Verkar som att det kommer lite uppdateringar pö om pö - nu är det plötsligt rea på Slay the Spire. Hade inte hunnit trycka på "köp" än, så det var ju bra det.

Min backlog är tusan enorm. Inga köp!

*klipper kortet*

Skrivet av Rickosaurus:

Jag håller koll endast efter vad jag redan har på önskelistan, på PC så spelar jag enbart strategi/simulationsspel så kommer mest att hoppas på billigt DLC till Europa Universalis IV.

Vill du lära mig EU 4?