Steams vinterrea börjar 20 december – vad köper ni?

Permalänk
Medlem

steam rean var bra för flera årsedan.. men nu?!
g2play, cjs mm har mycket billigare priser än vad steam har på rea i vanliga fall

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Avstängd

Awe! Inget Skyrim SE.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Knep Street fighter V för ca 85 kr igår på Steam. Men planerar iaf köpa Total War Warhammer 2 också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Planerar? Nej, nej. Jag har tillräckligt med spel. Men ändå blir det alltid något.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har spel från tidigare reor som jag knappt spelat. Som heltidsarbetande är det inte kostnaden utan tiden som är problemet...

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Skrivet av heffaklumpmamma:

Xcom 2 kanske, eller så tar jag ettan på gog.

Skickades från m.sweclockers.com

Xcom 2 är på "mitt-veckan-erbjudande" just nu, €12.50 (75%). Gäller till 19:00 ikväll.

Permalänk
Medlem

Blir ett Mutant Year Zero

Permalänk
Medlem

Sugen på Insurgency: Sandstorm. Testade betan och har riktigt Gun play!

Permalänk
Medlem

Garfield Kart lär det bli, är ju trots allt GOTY.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Är det någon som ens använder Steam nu när Epic Games har en egen plattform?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Chromatic:

Är det någon som ens använder Steam nu när Epic Games har en egen plattform?

Varför skulle man lämna Steam bara för att Epic öppnar butik?

Nej tack

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppis:

Är sugen på ett testa överlevnadsspelet "The Forest"

Köpköpköp! Spelade igenom det för kanske 6e gången häromdagen och det är lika roligt/läskigt varje gång + att det är väldigt aktiva devs så det uppdateras konstant med nya saker

Skrivet av sebbeharry:

Någon som har tips på några "vackra" indie-spel som kanske inte kräver världens bästa dator? Är hemma över jul och har endast en laptop som är rätt så medelmåttig.

Mvh

Köp Firewatch och Kona, men spela Kona när du har riktiga datorn med maxad grafik så ska du få dig en upplevelse!

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Är det någon som ens använder Steam nu när Epic Games har en egen plattform?

Ja för 100 miljoner användare brukar ju byta till en ny plattform över en natt.

Permalänk
Avstängd

@SCORPIUS: Crossout är ett sjujävlabra spel! Jag är helt fast! Trodde inte att något kunde slita mej ifrån PoE.

-Köra och skjuta, vad mer finns här i livet? Spela Crossout!

Permalänk
Medlem

Jag ser inget om någon vinterrea på deras sida? Det är bara midweek madness.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG B650E-F | Deepcool LT720 | Gainward Phantom RTX 4090 | 64 GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 | WD Black SN850X | Lian Li Lancool 216 | Corsair RM1000x SHIFT | LG Oled LX3 (Flex) 42" | Roccat Kone Pro Air | Logitech G915 TKL Brown | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Vettigt pris på Squad så kanske jag slår till

du kommer inte ångra dig!

tips. spela på US servrar. har 100-200 ping kanske men inget du märker i det spelet. mycket mer värt eftersom amerikarnarna är mer seriösa i spel som det

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Skrivet av Chromatic:

Är det någon som ens använder Steam nu när Epic Games har en egen plattform?

~7 spel just nu... Bara skit spel..

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Skrivet av Doctor9:

steam rean var bra för flera årsedan.. men nu?!
g2play, cjs mm har mycket billigare priser än vad steam har på rea i vanliga fall

Ja precis.
Jag kollar upp spel på Steam(Reviews). Hittar jag ett spel jag gillar så köper jag det billigt på G2Play om det finns där. Alltid billigare Hehe dock så är det väldigt sällan jag finner spel jag gillar

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbeharry:

Någon som har tips på några "vackra" indie-spel som kanske inte kräver världens bästa dator? Är hemma över jul och har endast en laptop som är rätt så medelmåttig.

Mvh

Inte supervackert, men FTL är grymt kul och kräver inte mycket.

Permalänk
Medlem

Njae, jag har redan alla spel som verkar intressanta. Hoppas det dyker upp något mer intressant spel nästa år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ulayo:

Jag ser inget om någon vinterrea på deras sida? Det är bara midweek madness.

Ska man tro på "läckan" borde rean starta 18:55 svensk tid, antar att de använder sig av PST.

Permalänk
Medlem

Jahopp, de var inte mycket att komma med... steam sales är riktigt dött nue jue

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hzup:

Jahopp, de var inte mycket att komma med... steam sales är riktigt dött nue jue

jo, Det här var inte mycket att hänga i granen.

Tror att alla andra plattformar har bättre erbjudanden, Även EA....

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk

Startat nu.

Permalänk
Medlem

Vart är alla rabatter på vanliga spel? Tomb Raider, Far Cry, Rust, Cuphead, Shadow of War? Ser inget??

Permalänk
Medlem

Köpte Dharma till EU4.

Permalänk

447 spel på steam som jag inte spelar. Blir nog att öka på med ett par titlar till.

Visa signatur

Core I7 7700k . Asus GTX 1080 . 32GB Corsair Vengeance . Asus Maximus IX . Corsair AX860 . Samsung 960 PRO Nvme ssd x2 raid0

Permalänk

Kollat igenom nu...det var inte mycket att hänga i julgranen. Men det blir Civ 6 & Assassins Creed: Oddesey på rean. Och Slay the Spire, då den strax kommer ur early access och efter det kommer gå upp. (Dock ingen rea nu).

edit: Verkar som att det kommer lite uppdateringar pö om pö - nu är det plötsligt rea på Slay the Spire. Hade inte hunnit trycka på "köp" än, så det var ju bra det.

Permalänk
Relik 📜

Min backlog är tusan enorm. Inga köp!

*klipper kortet*

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Skrivet av Rickosaurus:

Jag håller koll endast efter vad jag redan har på önskelistan, på PC så spelar jag enbart strategi/simulationsspel så kommer mest att hoppas på billigt DLC till Europa Universalis IV.

Vill du lära mig EU 4?

Skickades från m.sweclockers.com