Battlefield V bra eller dåligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

@Soldierofwar1985: Den gråa banan med en kyrka i mitten ligger jag på runt 75-85 fps med 64 spelare när det händer mycket, allt på low förutom texture, mesh och taa som är på högsta. Kanske inte kan förvänta sig mer av ett gtx 1070. Lite besviken på grafiken i bf5 dock, kändes nästan som det var snyggare i bf1 :S

Det var allt dåligt det.
Jag sitter på ett GTX 970 och har mellan 80-110 fps hela tiden. Kör även allt på medium, förinställt var det allt på HIGH men då ligger FPSen runt 60-80.

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Ni med GTX 1070, hur mycket fps får ni? På ultra i 1440p ligger jag endast på runt 45-55 fps beroende på bana, low runt 75-85 fps. Tycker det känns lågt..

50-60 fps på ultra med mitt 1070 FE med 2600X. Har ändrat till High istället, stabilt 60fps (vsync) på min 1440p-skärm.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

@ImTheMeaN: Ett 1070 är runt 35% bättre än ett 970 så kan tänka mig att det är ungefär skillnaden på att spela i 1080p (som du gör?) och 1440p och ha samma fps. Ändrat till det som jag hade på low till medium och ingen större skillnad i fps.

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

@donniedarko: Ett 1070 är runt 35% bättre än ett 970 så kan tänka mig att det är ungefär skillnaden på att spela i 1080p (som du gör?) och 1440p och ha samma fps. Ändrat till det som jag hade på low till medium och ingen större skillnad i fps.

Ah se där. Hajade inte att du körde i 1440p
Men då förstår jag! Hehe

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Skrivet av gujukal:

@Soldierofwar1985: Den gråa banan med en kyrka i mitten ligger jag på runt 75-85 fps med 64 spelare när det händer mycket, allt på low förutom texture, mesh och taa som är på högsta. Kanske inte kan förvänta sig mer av ett gtx 1070. Lite besviken på grafiken i bf5 dock, kändes nästan som det var snyggare i bf1 :S

Snyggare vet jag inte om BF 1 är men iaf likvärdig grafik skulle jag kunna gå med på..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jävligt obalanserad vapen-skada vs Healthpoint. Some sniper så kan jag headshotta folk med ett skott och dom dör. Dom kan skjuta mig med en slangbälla, och jag gör. Sniper-klassen har så fruktansvärt låg eldgivningshastighet att nuvarande health gör att man död riktigt jäkligt fort.

För att inte tala om hagelbössan.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

De vapnen man har som medic är ju ungefär lika kraftfulla som softairguns och kulorna flyger runt fienderna. Annars gillar jag BF5 betydligt mer än BF1.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Skrivet av 220volt:

De vapnen man har som medic är ju ungefär lika kraftfulla som softairguns och kulorna flyger runt fienderna. Annars gillar jag BF5 betydligt mer än BF1.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med till 100 %!

Permalänk
Medlem

@Louwsy Shroom: Tycker ändå det är bra att hs ger rejäl damage boost versus att man bara träffar kroppen.

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk

överlag tycker jag att bf5 är ett bra spel, inte lika roligt som bf 2-4 var men ändå bra, bf1 är enligt mig den klenaste delen av serien. Gav den en ärlig chans men hittade aldrig riktigt rätt.

Det jag tycker är bäst i 5an är teamwork men det kräver nästan alltid att man joinar med en hel squad för teamwork är inget som de flesta bf spelare finner intresse i.
Banorna är sjukt snygga men tråkigt när det som vanligt är gynnsamt att spela med vissa inställningar på low. har man ändå köpt komponenter i det dyrare segmentet är det tråkigt att bli bestraffad med att ändra inställningar till fulare för att gräs mm ska försvinna bitvis.

det punkter jag är kritisk till är följande och det är väl mest en smaksak men om alla hade samma tycke skulle det väl bara finnas ett spel.

1: alla vapen är laddade med enbart spårljus :S såfort jag ser kulorna i ett spel känns det som "jaha ett barnspel till" jag hatar det. Ett skott ska landa relativt fort på målet och helst ej synas mer än nedslaget och i bf går dom sakta med spårljus i hela magasinet.
2: inget hardcore läge!!!! dom tidigare titlarna spelades enbart i hardcore läget.
GPS, auto spot och långsam TTK är inget för mig. Hoppas det kommer hardcore servrar men är tveksam till det.
3: för klen vapen arsenal för att motverka fordon, speciellt flyg, nu är ww2 kanske inte fotsoldaternas storhetstid när det kommer till bekämpning av flyg men det skiter jag fullständigt i, jag har inte gjort spelet och är ej heller här för att lösa det. sätter man in flyg i MP spel så får man se till att dom går att skjuta ner. Dom befintliga AA kanonerna är för få och för klena.
4: krongligt att joina vänner som redan är i spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

De vapnen man har som medic är ju ungefär lika kraftfulla som softairguns och kulorna flyger runt fienderna. Annars gillar jag BF5 betydligt mer än BF1.

Mitt tips för Medics är att köra ett vapen med riktigt hög RoF (t.ex. Suomi eller MP 28) och vara extremt närgången.
På någon meters avstånd är det enda hotet Assaults med M1907 SF och Supports med Shotguns.

På avstånd är deras SMG snudd på värdelösa.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Skrivet av LTskrevraket:

överlag tycker jag att bf5 är ett bra spel, inte lika roligt som bf 2-4 var men ändå bra, bf1 är enligt mig den klenaste delen av serien. Gav den en ärlig chans men hittade aldrig riktigt rätt.

Det jag tycker är bäst i 5an är teamwork men det kräver nästan alltid att man joinar med en hel squad för teamwork är inget som de flesta bf spelare finner intresse i.
Banorna är sjukt snygga men tråkigt när det som vanligt är gynnsamt att spela med vissa inställningar på low. har man ändå köpt komponenter i det dyrare segmentet är det tråkigt att bli bestraffad med att ändra inställningar till fulare för att gräs mm ska försvinna bitvis.

det punkter jag är kritisk till är följande och det är väl mest en smaksak men om alla hade samma tycke skulle det väl bara finnas ett spel.

1: alla vapen är laddade med enbart spårljus :S såfort jag ser kulorna i ett spel känns det som "jaha ett barnspel till" jag hatar det. Ett skott ska landa relativt fort på målet och helst ej synas mer än nedslaget och i bf går dom sakta med spårljus i hela magasinet.
2: inget hardcore läge!!!! dom tidigare titlarna spelades enbart i hardcore läget.
GPS, auto spot och långsam TTK är inget för mig. Hoppas det kommer hardcore servrar men är tveksam till det.
3: för klen vapen arsenal för att motverka fordon, speciellt flyg, nu är ww2 kanske inte fotsoldaternas storhetstid när det kommer till bekämpning av flyg men det skiter jag fullständigt i, jag har inte gjort spelet och är ej heller här för att lösa det. sätter man in flyg i MP spel så får man se till att dom går att skjuta ner. Dom befintliga AA kanonerna är för få och för klena.
4: krongligt att joina vänner som redan är i spel.

BF 1 klenaste delen av alla? Tyckte du inte Hardline var sämre?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

BF 1 klenaste delen av alla? Tyckte du inte Hardline var sämre?

Hardline var ett Battlefield i namn enbart.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Har inte kört mycket men något jag vill påpeka är hur jobbigt det är att man inte kan "reloada" när man skjuter när man är skopad som recon. Det är också något tråkigt när något med ett Högt RoF vapen står bakom spawn och dödar 4st.

Permalänk
Medlem

Spelet är skit. Möjligtvis kan jag sträcka mig så långt att det kan vara kul att glida in för att spela någon match då och då, inte mycket mer än det tyvärr.

Urtrist att alla vapen finns på alla sidor.
Tycker att tyskarna ska ha historiskt korrekta bössor, likaså de allierade.

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Medlem

@MinscS2: håller med. Använder man smgs får man se till att spawna vid bebyggelse och inte ute vid ett öppet fällt 😋

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem

Det finns servrar med den gamla TTK som heter Conquest Core. Core kommer komma till alla game modes snart så man kan väljavilket man vill spela

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

@iBurningMan: Tycker ändå det är bra att hs ger rejäl damage boost versus att man bara träffar kroppen.

Ja absolut, och det är ju krypskyttens styrka. One-shotta motståndaren. Men med den extremt långsamma eldgivningstakten så skulle dom ha lite högre hälso-stats. Nu kan man döda en krypskytt med en slangbella och ekollon.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Skrivet av Soldierofwar1985:

BF 1 klenaste delen av alla? Tyckte du inte Hardline var sämre?

Skickades från m.sweclockers.com

haha jo hardline glömde jag

Permalänk
Skrivet av LTskrevraket:

haha jo hardline glömde jag

Lirade iofs Hardline igår... Så jävla dåligt är det inte tycker jag....

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoboCop:

Ja absolut, och det är ju krypskyttens styrka. One-shotta motståndaren. Men med den extremt långsamma eldgivningstakten så skulle dom ha lite högre hälso-stats. Nu kan man döda en krypskytt med en slangbella och ekollon.

Tycker den är helt OK.
Tråkiga är väl att kulorna faller faller alldeles för mycket och att skadan på de olika gevären är alldeles för låg.
Skott i bröstpanelen ger ca 60 skada? Sjukt.

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Skrivet av Soldierofwar1985:

Lirade iofs Hardline igår... Så jävla dåligt är det inte tycker jag....

Skickades från m.sweclockers.com

kanske det inte är men det var inget för mig.

Permalänk
Medlem

15 skott från automatvapen i sniper = överlever
Sniper vänder sig om och drar ett skott, jag är död. Logiskt som vanligt.
Sen låste jag upp PIAT precis, är maxavståndet typ 15 meter i nedförsbacke?
Vid 30m avstånd kommer den möjligen halvvägs om man använder hela skalan.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Mitt tips för Medics är att köra ett vapen med riktigt hög RoF (t.ex. Suomi eller MP 28) och vara extremt närgången.
På någon meters avstånd är det enda hotet Assaults med M1907 SF och Supports med Shotguns.

På avstånd är deras SMG snudd på värdelösa.

Svårt att döda även då tycker jag.

Fokuserar mest på att återuppleva mina lagkamrater och dela ut medic-kits istället för att ens försöka döda fiender när jag kör medic

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ImTheMeaN:

Tycker den är helt OK.
Tråkiga är väl att kulorna faller faller alldeles för mycket och att skadan på de olika gevären är alldeles för låg.
Skott i bröstpanelen ger ca 60 skada? Sjukt.

Krag och Kar98 har tillgång till "low drag rounds" förövrigt. Minskar fallet på kulorna. Dessutom har båda de rätt hög hastighet på sina kulor, vilket även det är nice.

Kar98 laddar om långsammast men gör mer skada per kula mot Krag som kompensation. Personligen har jag kört med Kar98 sedan jag låste upp den. Saknar varken Krag eller G95.

Krag gör mindre skada än Kar98 men laddar om snabbare.

G95 gör mer skada än Kar98 men saknar low drag rounds istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Extremt mycket sämre med nya TTK. Jag tycker DICE rent ut sagt f*ckade upp här. Jag köper inte heller argumentationen till varför de pillade med TTK nu en månad senare. Tillmötesgå nybörjare på bättre sätt istället för att ändra på skademodellen - inför matchmaking, förbättra practice range, inför bootcamp. Ologiskt.

Ja, jag vet att "Core" finns - men det är fullständigt orimligt att de delar upp spelarna på det här sättet när de själva ville motverka det genom att slopa premium.

Permalänk
Medlem

Den nya TTK:n har totalt förstört spelglädjen för mig.

Så många av mina favoritvapen har blivit mer eller mindre värdelösa.
Många semi-automatics och self-loadings har en magsize som är balanserad efter deras ursprungliga skadevärde. Nu när det krävs ett extra skott är vapnet snudd på oanvändbart.
Ta ZH-29 t.ex; 5 kulor i magasinet, krävde tidigare 2 hits. Nu kräver det 3 hits. 3 hits att döda för ett vapen med 5 kulor i magasinet? Vem fan vill använda det?
Gewehr 43 likaså: 10 kulor i magasinet, krävde tidgare 3 hits, dvs. 3 potentiella kills per magasin. Nu kräver det 4 hits, dvs 2 potentiella kills per magasin.

DICE, om ni har en representant här på forumet som läser - You fucked up, och ni vet om det.
Kolla bara backlashen från communityn. Era Core-spelare kommer vända er ryggen och för vad... så att ni *KANSKE* kan behålla några nya spelare över julhelgen? Idioti på hög nivå.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Den nya TTK:n har totalt förstört spelglädjen för mig.

Så många av mina favoritvapen har blivit mer eller mindre värdelösa.
Många semi-automatics och self-loadings har en magsize som är balanserad efter deras ursprungliga skadevärde. Nu när det krävs ett extra skott är vapnet snudd på oanvändbart.
Ta ZH-29 t.ex; 5 kulor i magasinet, krävde tidigare 2 hits. Nu kräver det 3 hits. 3 hits att döda för ett vapen med 5 kulor i magasinet? Vem fan vill använda det?
Gewehr 43 likaså: 10 kulor i magasinet, krävde tidgare 3 hits, dvs. 3 potentiella kills per magasin. Nu kräver det 4 hits, dvs 2 potentiella kills per magasin.

DICE, om ni har en representant här på forumet som läser - You fucked up, och ni vet om det.
Kolla bara backlashen från communityn. Era Core-spelare kommer vända er ryggen och för vad... så att ni *KANSKE* kan behålla några nya spelare över julhelgen? Idioti på hög nivå.

Du slipper plågas, ändringarna reverseras imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Den nya TTK:n har totalt förstört spelglädjen för mig.

Så många av mina favoritvapen har blivit mer eller mindre värdelösa.
Många semi-automatics och self-loadings har en magsize som är balanserad efter deras ursprungliga skadevärde. Nu när det krävs ett extra skott är vapnet snudd på oanvändbart.
Ta ZH-29 t.ex; 5 kulor i magasinet, krävde tidigare 2 hits. Nu kräver det 3 hits. 3 hits att döda för ett vapen med 5 kulor i magasinet? Vem fan vill använda det?
Gewehr 43 likaså: 10 kulor i magasinet, krävde tidgare 3 hits, dvs. 3 potentiella kills per magasin. Nu kräver det 4 hits, dvs 2 potentiella kills per magasin.

DICE, om ni har en representant här på forumet som läser - You fucked up, och ni vet om det.
Kolla bara backlashen från communityn. Era Core-spelare kommer vända er ryggen och för vad... så att ni *KANSKE* kan behålla några nya spelare över julhelgen? Idioti på hög nivå.

Du får ju ladda om lite mer bara

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldarion:

Du slipper plågas, ändringarna reverseras imorgon.

Syftar du på att dom kommer lägga till Core-varianter av alla gamemodes?

Det är ingen reverse, det gör bara problemet ännu värre då det kommer splittra spelarbasen och utöka matchmakingtiden.

Edit: Se där, du har rätt. Tack Dice för att ni lyssnar för en gångs skull.

Källa: https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a729tq/battlef...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.