Brister på Följda Trådar

Permalänk
Medlem

Brister på Följda Trådar

https://www.sweclockers.com/forum/foljda

Citat:

För att sluta följa trådar automatiskt: Gå in här, kryssa ur rutan "Följ automatiskt trådar jag deltar".

Refererar till en inställning som ej längre finns

Citat:

För att rensa bland redan följda trådar: Markera de eller alla (kryssa i rutan i oranget fält) trådar du vill sluta följa och välja "Sluta följa valda" i rullmenyn längst ned.

Och om man har 100+ sidor att sluta följa? En funktion att ta bort samtliga med ett klick skulle vara önskvärt, det är rätt mycket jobb att klicka uppe, scrolla ned, öppna dropdown menyn, ändra till ta bort, sedan klicka kör. Det skulle ta onödigt lång tid, att bara ta bort min 18 sidor av skräp var extremt irriterande.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej @str8forthakill!

Svar på den första frågan: inställningen finns kvar men i en annan formulering, tanken är att vi skulle ha tagit bort infotexten nu men det glömdes helt enkelt bort. Samma funktion kan nås genom att kryssa i ”Sluta följa trådar automatiskt”.

Och fråga två, finns det någon särskild anledning till varför du vill sluta följa 18 sidor med trådar precis nu? Det kan inte vara många av de trådarna där det fortfarande skrivs nya inlägg, därför triggas de aldrig av den nya följda trådar-funktionen. Isåfall kan de ju lika gärna ligga kvar, förutom om du vill få en ”fresh start” och då finns det tyvärr ingen annan lösning än att göra allt manuellt. Som tur är så är det bara en engångsgrej och du slipper rensa så mycket i framtiden om du håller koll på dina följda trådar.

Hoppas att svaren känns tillräckliga, hör av dig om du fortfarande undrar något så ska jag försöka hjälpa till!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Gurt:
För att funktionen har varit på by default i bakgrunden utan att jag märkt det och följt trådar sedan 2010 vilket gör den nuvarande funktionen värdelös. Är inte ensam om att vilja ta bort allt så man kan följa meningsfulla trådar för en, nu är det för mycket jobb så folk väljer att inte använda funktionen alls.