Säljes bla. r9 290, tangentbord, fläktar

Permalänk
Medlem

Säljes bla. r9 290, tangentbord, fläktar

Hej,
Nu säljer jag ut lite gamla saker jag inte längre använder/har använt.

MSI Radeon R9 290 Gaming Ed (har använts både med G10 nedan samt med vattenblock, test för 4 månader sedan så funkade den bra): 500 kr
NZXT Kraken G10: 80 kr
GELID VRM cooling for R9 290: 20 kr
Corsair H55: 350 kr

Phobya G-Silent 18 700rpm Slim: 100 kr
NB eLoop B12-1: 80 kr
2st NB eLoop B12-2: 100 kr / st
Noctua NF-A9x14: 100 kr

3pin fläkt-hub (plats för 5 fläktar): 50 kr

Corsair K70 (röd led, röd switch, heter numera "K70 LUX"): 700 kr

*Notiser ang vissa delar:

  • nb-eloop B12-1 har ej full uppsättning vibrationsdämpare, samt en kort strömkabel utan sleeve.

  • noctua-fläkten har ingen förpackning

  • Hittar inte de brickorna som skall tillhöra NZXT, men vilka brickor som helst borde funka som är lagom stora nog.

  • Innekartongen till H55 är borta, så jag får göra en ifyllnadspackning om den ska skickas på post.

Köpare som köper flera saker kommer premieras, tillika köpare som kan hämta upp IRL. Om inget annat är överrenskommet så betalar köparen frakten (jag väljer att sälja/ej sälja till vem jag vill etc etc). Endast öppna bud/köp i tråden accepteras.

Swish är den föredragna betalningsmetoden, men paypal funkar också. Pengar i näven vid betalning ansikte mot ansikte är också ok. Jag befinner mig runt chalmers på arbetstid.

/Mattias "Shinzou" Fredriksson

Läs hela annonsen här

länk till bild fattades
Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem

@Shinzou: MSI Radeon R9 290 Gaming Ed (har använts både med G10 nedan samt med vattenblock, test för 4 månader sedan så funkade den bra): 500 kr
NZXT Kraken G10: 80 kr
GELID VRM cooling for R9 290: 20 kr
Tar för utsatt pris + frakt!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

@Shinzou: Tar också fanhub!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

@morronrost: Uppdaterade med en bild/länk som tydligen fattades sen innan ang hub/PDB, du får kolla så att jag hade skrivit rätt och att du vill ha den?

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad av att köpa grafikkortet för det pris du sa. Kan hämta det när det passar dig isåfall, jag är också på Chalmers under dagarna.

Permalänk
Medlem

@Shinzou: Absolut, det var ungefär det jag tänkte mig

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Tar gärna H55'n för 350 + frakt

Permalänk
Medlem

@shinzou: Du är inte sugen på att byta tangentbord mot ett K70 lux med bruna brytare?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@mmarks: Tyvärr inte, jag har nämligen köpt mig ett Varmilo 65%-bräda nyligen som jag är väldigt förtjust i

@morronrost Du får ett PM snart så får vi kolla frakt

@Chimo Du får ett PM snart så får vi kolla frakt

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk

Tar gärna MSI Radeon R9 290 Gaming Ed plus frakt om det finns kvar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@solidtudor: morronrost har tjingat det redan tyvärr. ska uppdatera översikten så att det syns tydligare

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem

Finns grafikkortet kvar?

Permalänk
Medlem

@Noa tyvärr inte. Det ska skickas iväg idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem

@Shinzou har du kört lilla fläkten i G10:an? Nöjd med ljudvolymen?

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk
Medlem

@kribol01: Nepp, jag körde den ett tag och störde mig på ljudnivån, därav att jag köpte Noctua NF-A9x14. Den däremot var många nivåer bättre än original!

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinzou:

@kribol01: Nepp, jag körde den ett tag och störde mig på ljudnivån, därav att jag köpte Noctua NF-A9x14. Den däremot var många nivåer bättre än original!

Haha det var det jag menade, sorry för att jag var otydlig.. Om du jämför den med L12an hur upplever du ljudet?

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |