Oanvänd - Corsair Air 240 - i kartong - skyddsplast kvar

Permalänk
Medlem

Oanvänd - Corsair Air 240 - i kartong - skyddsplast kvar

Hej,

Säljer en corsair Air 240 svart. Bara packat upp och kollat sen tillbaka i kartong. Skyddsplast och allt kvar. Helt nyskick oanvänd.

-----------------------

Har mängder med bra marknadsreferenser här på forumet där jag sålt varor för 50ksek + under åren. Bara att kontakta mig om detta om ni vill ha referenser (finns även i marknadsreferenser och mina tidigare annonser). Eller om ni har fler frågor.

-----------------------

Corsair Air 240:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2741278

Bud från 400kr - köp nu 500kr

Har även ett Be Quite Dark Base 700 Svart med glas men där i finns en färdig dator monterad i. Kommer slänga ut en ny annons här efter för den datorn där man kan buda både på delar och hela paketet.

Chassit cirka 1 år gammalt. Väl omhändertaget, inte ett dammkorn kommer in i mitt system.

Allt finns i göteborg men kan skickas. Dark Base 700 chassit är ganska stort dock så det tror jag att vi kör upphämtning/utkörning enbart på.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Är intresserad av fractal mini! Pm!

Visa signatur

nf7-s 2.0 | barton 2500+@2350mhz | cnsp 7 något.. | 2x256 pc3200 xms 2,5-3-3-8| Hercules 9800 pro @410/740

Permalänk
Medlem

FD mini såld till @laledan
Tack för en snabb smidig affär.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig göra affär på båda systemen.

Vad är det för system i BQ-lådan? Kan vara intresserad av det med nämligen, ska hjälpa en kompis att bygga ihop två "vettiga" datorer till hennes barn som spelar fortnite o.s.v.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cool Runnings:

Kan tänka mig göra affär på båda systemen.

Vad är det för system i BQ-lådan? Kan vara intresserad av det med nämligen, ska hjälpa en kompis att bygga ihop två "vettiga" datorer till hennes barn som spelar fortnite o.s.v.

Be quite lådan såld.
Det som finns kvar är ett corsair air 240, 2st phantek ett led strips och en logitech k800 kanske också logitech 703

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Corsair 240 är köpt, bara Nima får ordning på leveransen...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

såld till @Homdax

Visa signatur

Citera för svar!