Permalänk
Medlem

Mekaniska tangentbord

Säljer bort två tangentbord som jag inte använder längre och som bara tar plats.

Ducky, Premier Blue & Dark grey PBT [MX Blue]: 300:- eller högstbjudande. Frugan kom aldrig överens med ljudet eller med tangenterna så det är i princip oanvänt.
Orginalkartong har tyvärr kommit bort i någon städning. Fyra röda WASD följer med och tangentbordet bolstras bra!

CM storm av Cooler master. Quick rapid TKL. MX Red. 200:- eller högstbjudande.
Ej orginalkartong men jag löser inpackningen. Sparsamt använt då frugan i detta fall ej fixade att vara utan numpad.

Har varit medlem sedan -01 och har många lyckade affärer på denna sida. Köparen betalar frakt eller hämtar i Örnsköldsvik. Snabb affär primeras.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar budgivning med 300+frakt för ducky.

Permalänk
Medlem

200kr+frakt för Quick rapid TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av denzelu:

Börjar budgivning med 300+frakt för ducky.

Toppen. Jag är sugen på snabb affär. Låter det vara öppen till imorgon på förmiddagen. Om ingen annan är intresserad så skicka jag iväg det imorgon efter jobbet. Packar ihop det ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

200kr+frakt för Quick rapid TKL

Toppen. Jag är sugen på snabb affär. Låter det vara öppen till imorgon på förmiddagen. Om ingen annan är intresserad så skicka jag iväg det imorgon efter jobbet. Packar ihop det ikväll.

Permalänk
Medlem

Tyvärr hittar jag inte orginalkartongen till Ducky. Måste ha rykt i någon städning. Däremot hittade jag de 4 extra röda tangenterna - WASD. Jag bolstrar dock tangentbordet så det ska inte ta skada.

Permalänk
Medlem

Har fått 350 + frakt för Ducky i PM.

Permalänk
Medlem

300 plus frakt för Cooler master. Quick rapid TKL.
R

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

400:- + frakt CoolerMaster TKL

Permalänk
Medlem

400:- + frakt för Ducky

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Noterade bud. Kl 12 imorgon så avslutas budgivningen. Vinnarna får pm och sen kör vi swish. Ni väljer fraktsätt så försöker jag fixa det asap efter jobbet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

300+ upphämtning för Ducky, bor också i Drömsköldsvik och är ledig hela denna vecka så kan hämta närsom!

Permalänk
Medlem

450+frakt för ducky

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

500+ för ducky

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av denzelu:

Grattis, du har PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undain:

400:- + frakt CoolerMaster TKL

Grattis, du har Pm!

Permalänk
Medlem

Damn, too slow gl hf

Permalänk
Medlem

Tangentbordet är sålda och skickade. Tack till @denzelu och @Undain för en snabb och smidig affär.

Skickades från m.sweclockers.com