Permalänk
Medlem

Ghost Pangea luftkyld.

Bygget klart. Hämtade chassiet, byggde klart på 10 minuter. Grymt lätt och snabbt.

Ghost - Pangea, Asus Strix 470X-I Gaming, Ryzen 2700X, Noctua NH-L12, 16 GB Corsair LPX, Corsair SF600 v2, 1TB Samsung 970 m.2 och Nvidia 2080Ti FE.

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Hade du standard kablage till PSUn och hur är tempsen på 2700x?
Pangea chassit är ju grymt fint!

Visa signatur

Molijoxer och mojänger

Permalänk
Medlem

Ahhh sweet! Väldigt likt det jag vill göra. Simpelt, kompakt kraftfullt!

Har några småfrågor som du jätte gärna för svara på om du känner att du har lite tid.

Tycker det ser ut som att vilka minnen som helst får plats där under kylaren egentligen?
Hur är ljudvolymen generellt?
Hur upplevde du att corsair SF600 v2 var för kabeldragningen? Kändes kablarna för långa eller löste du det ganska simpelt?
Du har ju ingen SSD/Sata drive alls så du behövde ju inte koppla in någon SATA-ström kabel till nätagget. Men om du skulle behövt det tror du det skulle bli tight/jobbigt då?

5p!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Det finns plats för mer kabel. Kör med standardkablar, och dom är lite långa, men det funkar.
Den är tyst som en viskning när jag spelar PoE, men ska testa med lite mer krävande saker senare.

Temp just nu (Path of Exile) 55 grader.

Permalänk

Snyggt byggt, fräsig kärra!

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk
Medlem

Tips. Du kan flytta upp PSU fästet. Skriva lös och flytta upp ett Steg så får du mer plats för kablar eller SSD/fläkt under.

Du kan. Också dra GPU kabeln bakom PSU för renare kabeldragning. Om du inte har en ssd eller så där.
Men du vet kanske om det ! Skriver iaf !
Ser fint ut

Skickades från m.sweclockers.com