Vill du jobba på SweClockers? Vi söker nu en fullstack-utvecklare

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har ingen aning om varför ni söker en full stackare eller vad en sådan gör. Men jag läste HTML 4.0 där i slutet av 90-talet och jag har längre skägg än den nuvarande fulla stackaren så jag antar att jag platsar?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

PHP, det var länge sedan man satt med. Hade det varit Java-backend och man kunde jobba på distans (med några dagar i månaden på plats i Sthlm) hade det helt klart varit intressant

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem

Om jag inte bott i Norge numera skulle jag snott jobbet freamför näsan på er allihopa!! Nei då självklart vil ni ju ha en yngre förmåga med flexibilitet, så jag önskar lycka til. Jag tror säkert detta blir jättebra, ni brukar hitta folk med de rätta kvalitéerna. Jag tror även at det blir en arbetsplats med glädje och produktivitet samtidigt eftersom det finns så blandade behov och personligheter involverade. Jag har följt prosessen sedan den späda starten för snart 20 år sedan och är kvar ännu med et getöga minst en gång om dagen..

Permalänk

Ajdå, hade det bara varit extra plussen som gällde hade jag sökt direkt! man kanske skulle ta och lära sig PHP denna veckan

å andra sidan så börjar jag plugga i januari, kan switcha till web biten som, klart ni kan vänta ett år?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SwedenVirre:

Ajdå, hade det bara varit extra plussen som gällde hade jag sökt direkt! man kanske skulle ta och lära sig PHP denna veckan

å andra sidan så börjar jag plugga i januari, kan switcha till web biten som, klart ni kan vänta ett år?

"hur svårt kan det vara?" får jag höra många gånger, så ligger kanske något i det. Dra iväg en ansökan vet jag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Tjena Klorre!

Finns det möjlighet till att arbeta merparten remote trots att man bor i Stockholm?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av HULTAS:

Tjena Klorre!

Finns det möjlighet till att arbeta merparten remote trots att man bor i Stockholm?

Släng iväg ett mail så tar vi det därifrån

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W