Permalänk
Medlem
Skrivet av roflc0re:

Kolla upp Oneplus, fantastiskt märke och mobiler.

Vet att du inte frågade efter det, men tyckte det var värt att nämna Plus att dem är väldigt snälla mot plånboken.

Om det är fantastiska när det gäller dålig säkerhet, risig patchhantering och talanglösa när det gäller att skydda sina kunders uppgifter så ja, då är OnePlus fantastiska.

Men visst, i rena pengar mätt så är dom billigare....men kanske av en anledning

https://www.howtogeek.com/340174/its-time-to-stop-buying-phon...

Permalänk
Medlem

@reverend benny: Har varit trogen Oneplus:are sedan 2015 och har aldrig haft problem med nämnda saker, möjligvis är deras patchhantering inte världens bästa men det funkar.
Det samma gäller sambon och hennes familj som alla äger oneplus

Permalänk
Medlem

Jag var och klämde på XR igår och måste säga att när man hade XS och de gamla telefonerna att jämföra med så blev jag lite besviken faktiskt.
Såhär i efterhand så vet jag inte riktigt vad jag väntat mig, har sett den på bild och vet måtten men den kändes lite stor på alla håll och kanter.
XS känns mer gedigen (även om XR inte känns billig) men även den gamla 8;an upplever jag andas något mer kvalitet.

Visst skärmen är väldigt trevlig och storleken på den, kameran osv är säkert bra och sist men inte minst, battertiden verkar riktigt bra.
Men jag vet inte, klurar nästan på att man kanske skulle köpa en gammal X istället.