Oneplus 6T är flaggskeppstelefon med fingeravtrycksläsare under skärmen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Är väl lättare att stacka saker som inte exploderar/börjar brinna vid kontakt med varandra

Menade kanske inte just tekniken att stacka batterier. Menade öht att man kan komma på tanken att stacka minnen men ingen kan med någon som helst jäkla tankekraft tänka fram bättre batterier.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

OP 6 har också Android 9 och har haft det i någon månad. Inget man behöver köpa en ny lur för att få.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Menade kanske inte just tekniken att stacka batterier. Menade öht att man kan komma på tanken att stacka minnen men ingen kan med någon som helst jäkla tankekraft tänka fram bättre batterier.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, jo. Förstod det. Försökte göra mig lite lustig bara

Men det är helt sant, undrar det med. Vissa påstår att batterier utvecklas men tvek på den känns det iaf som.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeg:

Och förstår inte poängen med dom "större" skärmarna som täcker "större" yta av telefonen när dom bara utvidgar dom på längden. Du får ingen mer effektiv yta att använda utan det blir en massa döyta på sidorna när du konsumerar sånt som du vill ha en större skärm till.

Tänker du på video? Själv surfar jag mest på mobilen (som nu) och webbsidor gör sig mycket bättre på en längre och smalare skärm än en kortare och bredare skärm. Du ser liksom mer text utan att du behöver scolla upp och ner.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad många klagar på trådlös laddning. OP har en av marknadens snabbaste laddare och ska man ha trådlös laddning till en telefon så får man se till att det är äkta trådlös laddning ingen jävla platta som den måste ligga på. Hur ska man kunna använda den då under laddning? Nej tack, dash charger tills äkta trådlös laddning kommer till marknaden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

Trådlös laddning är fortfarande för slö och därav är det mycket lättare att bara koppla in en sladd i 30m så är den fulladdad.
Trodde med den var större än Oneplus 3 som jag har men den är bara 5mm längre och de andra måtten är typ samma. Så helt enkelt bara större skärm. Dock tycker jag själv att 5" är optimala storleken.
Hörlursuttaget tror jag inte jag kommer sakna då jag bara använder bluetooth ändå med Bose QC 35.
IP-ratingen kan man vara utan så länge den ändå klarar kravet så spelar det ju mindre roll anser jag.

Håller med dig, blåtandslurar is the future. Kommer aldrig kunna gå tillbaka igen efter ett år med QC35.
Trådlös laddning är helt värdelöst imo. Och framför allt, det är inte ens trådlöst. Man har ju fortfarande en sladd till plattan som telefonen rent fysiskt måste ligga på, förstår inte vad som är trådlöst med detta. Vad händer om jag vill ladda och använda telefonen samtidigt?
Finns väl vissa användningsområden som kan vara bra, tex i mobilhållare i bilen, eller på nattduksbordet, men generellt fattar jag inte poängen med det.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm