Ny t-shirt i butiken – Mother of all Rebus

Permalänk
Melding Plague

Ny t-shirt i butiken – Mother of all Rebus

I den innersta kretsen finns många hemligheter, såsom svaret på rebusen som pryder SweClockers nya t-shirt. Få är de som kan svaret, men en och annan återfinns antagligen i forumet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken.

Permalänk

Klockrent.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Den var fin o smart

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Sötast

Var så sjukt nära att beställa då då motivet var sinnesjukt epic.

Tyvärr lite dyrt med 300:- för en t-shirt dock :/

Permalänk

Köpt en xl på direkten denna var bara för skön, hoppas bara storlekarna är lagom.
tack!

Permalänk
Medlem

@Allexz: sinnessjukt dyrt tycker jag knappast det är, men det är inte billigt. 230 bagare för en kaffekopp tyckte jag dock var dyrt...

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Jag blir lite fundersam hur limited edition går ihop med att ha så många storlekar på lager.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Igelkott:

Jag blir lite fundersam hur limited edition går ihop med att ha så många storlekar på lager.

Det blir ca 15-20 plagg per storlek.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Det blir ca 15-20 plagg per storlek.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack, jag kan räkna. Jag kan också se framför mig ett resonemang om att använda historisk försäljningsdata för att beställa enligt samma proportion. Tillåt mig bara vara skeptisk till att så är fallet.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Det fick bli en tischa. Det är ju löning idag

Visa signatur

MSI Z370-A Pro / EVGA 850W G3 / i5-8600K Delid @ 4.8Ghz /
GTX 1070Ti / 16GB Corsair LPX @ 3200Mhz / 3x500GB SSD /
Acer Predator XB271H

Permalänk
Medlem

Gah! Så cool men är den värd nära 300?

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk

Beställde just ett nytt modermodem så får vänta ett tag, är sugen på en mugg också

Permalänk
Medlem

Att döma av priserna på fina gatan i Stockholm så är det snarare reapriser så jag förstår inte riktigt upprördheten över priserna. Tycker SweClockers som varumärke slår de flesta så kallade high end märken

Själv efterlyser jag dock fortfarande möjligheten att på något sätt bara skänka pengar utan att nödvändigtvis få något, då jag inte tror jag skulle använda något ur shoppen men ändå känner för att bidra. Kan så klart köpa och inte använda men det känns fel. Inser dock att iom att forumet drivs kommersiellt så kanske det är svårt rent bokföringsmässigt att ta emot donationer.

Permalänk
Avstängd

Klinga nånstans..modermodemet...skumt!
Vart medlem sen 06 iof (annat konto)

Blir ingen tröja...kör bara nhw grejer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Dimestam: Varför kan man inte betala med internet bank eller med Swish ?. Jag använder inte kreditkort

Visa signatur

Dator 1 5800x 32 GB ram B550 plus TUF Kingston 3000 2048 GB EVO 870 QVO 4TB ASUS 370 ti TUF RM 750 X Corsair 4000D Airflow Noctua NH-D15S WIN 10 ASUS PG279Q skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottoblom:

@Dimestam: Varför kan man inte betala med internet bank eller med Swish ?. Jag använder inte kreditkort

Om jag inte minns fel så tror jag Klarna tar Swish, men då får man nog välja faktura först.

Visa signatur

Vad har jag i min dator? Kopparrör.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av ottoblom:

@Dimestam: Varför kan man inte betala med internet bank eller med Swish ?. Jag använder inte kreditkort

Om du väljer Klarna faktura går det att betala med banköverföring. Möjligt att det också finns stöd för Swish!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

En sådan blev det!

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem

"Beställningen är genomförd."

Permalänk
Medlem

Kunde inte motstå den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpt!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Köpt och på g hem!
Har nog aldrig haft "företagsprodukter" (merchandise) hemma innan utom nån enstaka reklampryl jag fått på mässa men nu står Sweclockers-muggen på jobbet och en t-shirt på väg....

SE VAD NI HAR STÄLLT TILL MED!

Visa signatur

CPU:Intel Core i7-6700K @ 4,5 GHz GPU: GTX 1080 Moderkort: ASUS Z170-E RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz Chassi: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Kylare: Corsair h100i

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av p4ntburk:

Köpt och på g hem!
Har nog aldrig haft "företagsprodukter" (merchandise) hemma innan utom nån enstaka reklampryl jag fått på mässa men nu står Sweclockers-muggen på jobbet och en t-shirt på väg....

SE VAD NI HAR STÄLLT TILL MED!

Haha vad roligt! Jag tycker det är störtkul att ta fram nördiga prylar, men skulle behöva hjälp med designen av motiven för att kunna göra ännu mer.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Köpte, men uppskattar inte att behöva pröjsa 35 spänn för att betala med PayPal eftersom det är det smidigaste betalsystemet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Älskar att ni visar att ni bryr er om vår planet och människorna på den genom att köra med ekologiskt bomull och rättvisemärkning <3

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Synd man var sent ute, nu finns det ingen t-shirt i min storlek kvar

Visa signatur

ASUS RTX 3080 TUF - i7 13700K - Z790-P - NH-D15 - 32GB, 6400MHz - M2 1TB + 500GB - 2 x 27" WQHD 165Hz - K70 RGB MX-Brown - Naos QG - Astro A50 - Sweclockers 900*40

Permalänk
Medlem

XXL - den är ju jättestor. Men vad f*n gör man, det blev en iallafall.

Visa signatur

Fractal Define R4 / MSI B550 MPG Gaming+ / Ryzen 5 5600G / 32 GB DDR4 @3600MHz / Crucial RealSSD C300 128 GB / MSI 6800 XT 16 GB@2560x1440 / CM Silent Pro M850W / Lurar: Roccat Elo Air / Mus: Roccat Kone / HTC Vive

Permalänk
Skrivet av sozage:

Synd man var sent ute, nu finns det ingen t-shirt i min storlek kvar

Samma här dock står det inget om tryck på baksidan antar ingen swec logga? Kunde blivit köp i så fall (vist vissa kan ju tycka det är kul göra reklam, men inte för dessa priser)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar