ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC

Hej !

Ser att alla återförsäljare har slut på detta kort, vet ni när tillgången väntas gå upp igen ?

Mvh

Dennis

Visa signatur
Permalänk

Hade det inte varit smartare att kontakta återförsäljarna....?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av spirit_ande:

Hade det inte varit smartare att kontakta återförsäljarna....?

Gjort det men dom kan inte ge ett konkret svar så tänkte att Asus här kanske visste

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
ASUS Nordic

@Deba: Hej!

Tyvärr har jag ingen information om nästa leverans till återförsäljare

Permalänk
Medlem

19 oktober har jag hört är ett datum då kort kan komma att komma in, men det kommer inte räcka till alla... det är nog bara ett par kort som kommer om något...

hoppas inte nästa batch levereras med sunk hynix minnen som det blev med 1070 serien när den sålde slut...

Permalänk
Medlem
Skrivet av dakke:

19 oktober har jag hört är ett datum då kort kan komma att komma in, men det kommer inte räcka till alla... det är nog bara ett par kort som kommer om något...

hoppas inte nästa batch levereras med sunk hynix minnen som det blev med 1070 serien när den sålde slut...

Hoppas verkligen på det. Känns som att det borde börja kunna vända tillgångsmässigt nu några veckor efter launch.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Håller tummarna stenhårt var dag.
Nu när det kommit in fler av andra 2080ti kort blir man ju inte annat än lite förväntansfull.
Men, som sagt, får jag mitt älskade OC kort innan Cyberpunk eller Metro Ex så är jag nöjd.. mitt 980 tuggar på så länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swindahl:

Håller tummarna stenhårt var dag.
Nu när det kommit in fler av andra 2080ti kort blir man ju inte annat än lite förväntansfull.
Men, som sagt, får jag mitt älskade OC kort innan Cyberpunk eller Metro Ex så är jag nöjd.. mitt 980 tuggar på så länge

Sitter i samma båt. Förbokat det överallt bara för att öka chansen att få ett snart. Hoppas verkligen att dom får fart på tillverkningen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur