Permalänk
Medlem

OÖPPNAD Rode NT1-Kit mikrofon

Säljer en helt oöppnad NT1 complete recording kit (köpt från denna sida & är denna produkt: https://www.gear4music.se/sv/Inspelning-and-datorer/Rode-NT1-... )

Det är alltså en mikrofon som drivs med XLR kabel till ett audio interface (alltså ej USB).

Så varför säljer jag en oöppnad? Av anledning till att den första jag fick var trasig så var tvungen att skicka tillbaka den då öppet köp hade gått ut & den skickades till England vilket tog ett bra tag. Kände inte för att vänta & köpte mig en annan & fick alltså idag tillbaka en helt ny mikrofon då den andra ej gick att laga. Kommer givetvis med kvitto & helt oöppnad kartong.

Pris: bud.

Säljer till vem jag vill & till det pris jag anser är bäst. Då den är HELT ny & OÖPPNAD så kommer inga skambud att accepteras.

Kan hämtas i Linköping eller skickas men då står du för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

@voorkis:

Bjuder 1000+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon162230:

@voorkis:

Bjuder 1000+frakt

Noterat

Permalänk
Inaktiv

@voorkis:

Ska vi göra upp affären!

PM:a ditt mobil nr så swishar jag

Permalänk
Medlem

1300 + frakt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|MSI Mpower z77| i5 3570k @ 4,2 Ghz | Hyper 212 evo | 8 GB Corsair Vengeance LP | Sapphire Radeon HD 7870 Ghz OC edition och Asus Radeon HD 7870 Ghz 2 GB | Corsair Neutron 120 GB SSD | Seagate barracuda 1 tb | Silverpower 650 W modular | CM Storm Scout 2