Razer lanserar Nari Ultimate – trådlöst headset med haptisk återkoppling

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte hur bra det fungerar med de där hörlurarna, men jag har "skakare" både i datorstolen och i biosoffan och kan inte vara utan det. Precis som på en konsert eller när man spelar på hög volym så inte bara hörs basen utan den känns i kroppen. Ger en klart förhöjd upplevelse!

Såklart måste man justera in effekten så att det känns som en naturlig del av ljudet och inte distraherande, och att det endast skakar vid de lägsta frekvenserna som t.ex. explosioner och jordbävningar, eller när man skjuter med stridsvagn i Battlefield, inte varenda gång man får ett varningsljud i Windows eller nåt.

Jag filmade ett demo-klipp på senaste bass shakern innan jag monterade den i soffan. Den spelar alltså synkat samma ljud som subwoofern men bara känns utan att höras.

Permalänk
Medlem

Brusreducerande

Alla dagar i veckan efter haft Sony dyrgripar

Permalänk
Medlem

Vem har ens på RGB på sin hörlurar? Får ut dryga 2+ timmar mer på min G933 tack vare att jag har just RGB AV (totalt ~10 timmar)

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Nog inget för mig, men hade varit intressant att testa, gillade butt-kickers när det kom, även om det vara lite av en gimmick