Bild på ditt senaste SweClockers-merch

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av downup:

Kommer ni dra med merch till dhw2018?

Skickades från m.sweclockers.com

Sannolikt inte, men man ska aldrig säga aldrig.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av JonasT:

Det är efterdyningarna från det "stora" kalsongkriget, som tyvärr avvecklades efter Postnords avgifter.

Världen blev helt ärligt lite mörkare när stridsyxan begravdes.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

På förstasidan finns en direktlänk i orange. Om du klickar på loggan så kommer du till förstasidan.

Tyvärr går jag nästan alltid in via länkar i mail, RSS-flödet med mera, och då syns inte länken till shoppen.
Tack för påpekandet, var längesen jag var inne på förstasidan och nu såg jag länken

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | Corsair 32GBDDR4 3200MHz | ASUS TUF RTX 3080 OC | Fractal Design Ion+ Platinum 760W | Fractal Design Define C TG | LG 27GL850

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av ph0x:

Tyvärr går jag nästan alltid in via länkar i mail, RSS-flödet med mera, och då syns inte länken till shoppen.
Tack för påpekandet, var längesen jag var inne på förstasidan och nu såg jag länken

Välkommen tillbaka!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Fick en rolig överraskning när man var hemma på lunchen
Min mugg och t-shirt har äntligen kommit fram!

Visa signatur

Dagens ordspråk:
Den som väntar på något gått väntar alltid för länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Vi har drabbats av en smärre försening eftersom jag tabbade mig med en påfyllnadsorder. Allt ska vara på lager igen den 4 oktober och levereras omedelbart till alla som beställt. Jag ber om ursäkt för att du fått vänta!

Nu har jag fått mail om att ordern har skickats, men en sak ni måste bli bättre på är att informera ifall leveranser försenas. Det är inte ok att kunder får vänta i veckor på sina ordrar utan att få en uppdatering om läget. Speciellt när ni själva vet om att det har blivit förseningar.

Jag kan förstå att det sker misstag, speciellt i början, men man ska inte själv behöva leta för att hitta orsaken i en tråd i forumet. Skicka ett mail nästa gång så vi slipper undra över var våra efterlängtade saker är.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Icermann:

Nu har jag fått mail om att ordern har skickats, men en sak ni måste bli bättre på är att informera ifall leveranser försenas. Det är inte ok att kunder får vänta i veckor på sina ordrar utan att få en uppdatering om läget. Speciellt när ni själva vet om att det har blivit förseningar.

Jag kan förstå att det sker misstag, speciellt i början, men man ska inte själv behöva leta för att hitta orsaken i en tråd i forumet. Skicka ett mail nästa gång så vi slipper undra över var våra efterlängtade saker är.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag håller helt och hållet med dig. Om det uppstår förseningar ska alla som beställt givetvis få info om det.

Nu är allt i lager och skickas till alla som beställt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av PlaTFooT:

Fick en rolig överraskning när man var hemma på lunchen
Min mugg och t-shirt har äntligen kommit fram!
https://farm2.staticflickr.com/1953/44192075175_a721da2d6f_z.jpg

Noice!

Den utsikten ser trevlig ut för övrigt!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Jag håller helt och hållet med dig. Om det uppstår förseningar ska alla som beställt givetvis få info om det.

Nu är allt i lager och skickas till alla som beställt.

Ska man få något mail när de skickats? För jag har fortfarande inte fått någon mugg, eller något mail som säger att muggen är skickad

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av jnsson:

Ska man få något mail när de skickats? För jag har fortfarande inte fått någon mugg, eller något mail som säger att muggen är skickad

Det kommer en leveransbekräftelse på mailen. Om du inte fått något mot slutet av dagen kontakta order@merchants.se så hjälper dom dig.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Nu har man fått muggen, oj vad gott kaffet var i den!
Luktade el och smakade koppar!😬

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem

Ett stycke mugg

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Fick äntligen hem det jag beställt. Kommer inte ha muggarna sådär eller t-shirts. Men för att visa upp här, jag är mäkta stolt faktiskt.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

T-shirt och mugg. Kaffet blev precis ännu godare ;P

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk

Blev muggen till att börja med, blir säkerligen mer saker sen !
Bara för skojs skull gjorde jag en liten animation. Rörelserna är bara slumpmässigt genererade så därför det ser mysko ut haha.
Vissa saker hör inte riktigt ihop, kan nån gissa vilka

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Myllerman:

Blev muggen till att börja med, blir säkerligen mer saker sen !
Bara för skojs skull gjorde jag en liten animation. Rörelserna är bara slumpmässigt genererade så därför det ser mysko ut haha.
Vissa saker hör inte riktigt ihop, kan nån gissa vilka

https://youtu.be/diBBCwzIW3U

Haha snyggt, nu snackar vi!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Skrivet av Dinoman:

Haha snyggt, nu snackar vi!

Tack, tänkte kunde vara lite skoj
Om nån är nyfiken så filma jag med en Iphone fastsatt på en kamera-slider för att få vertikala rörelsen med bara muggen i bilden.
Använde sen 3D-Tracking i Adobe After Effects tillsammans med en Plugin som heter Element3D.
Element3D är rätt föråldrat vid det här laget men rätt skoj att leka med då det går hyffsat snabbt att rendera fram video.
Ångan är en videofil då kaffet hade kallnat.

Får hitta på något skoj när jag köper nästa merch hehe.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Myllerman:

Tack, tänkte kunde vara lite skoj
Om nån är nyfiken så filma jag med en Iphone fastsatt på en kamera-slider för att få vertikala rörelsen med bara muggen i bilden.
Använde sen 3D-Tracking i Adobe After Effects tillsammans med en Plugin som heter Element3D.
Element3D är rätt föråldrat vid det här laget men rätt skoj att leka med då det går hyffsat snabbt att rendera fram video.
Ångan är en videofil då kaffet hade kallnat.

Får hitta på något skoj när jag köper nästa merch hehe.

Fan vad bra för att vara en tele!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk

@Dinoman:
Ja kamerorna i dom har helt klart blivit bättre med åren. Med Filmic Pro appen har man manuella kontroller och ökad bitrate också. Visst inte lika bra kvalle som en systemkamera men klart smidigare när den ligger i fickan hela tiden.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Geeks
SweClockers

Stiligt, jag blir nästan lite förälskad!

Inga bilder på Mother of all Rebus ännu?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Stiligt, jag blir nästan lite förälskad!

Inga bilder på Mother of all Rebus ännu?

Skickades från m.sweclockers.com

Inte riktigt min stil tyvärr :/

Men lär bli mer SweC. Merch allteftersom andra saker lanseras

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

vad händer med tjocktröjor samt hardware dreams i större storlekar?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Adnerhill:

vad händer med tjocktröjor samt hardware dreams i större storlekar?

Necro men...

Let's summon the merch-master @Dimestam

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Dinoman:

Necro men...

Let's summon the merch-master @Dimestam

Jag har med varm hand lämnat över merch till @Ceeeeeo

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Redaktion
VD, Geeks 🦏

@Adnerhill: Tyvärr är de slut och vi har inga planer på att ta hem en omgång till. Inte som det ser ut nu i alla fall.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Dimestam:

Jag har med varm hand lämnat över merch till @Ceeeeeo

En lyckans ost!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

SweClockers är ju en livsstil så jag tänkte vi kunde skapa en tråd för oss som vill flexa vårat Merch lite.

Här kommer min mugg som inom kort kommer ha sitt hem på mitt jobb!

https://i.imgur.com/4wvizep.jpg

Tjenare! vad skall man göra om man fått fel saker? Beställde en storlek och fick en heeeelt annan storlek.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Adnerhill:

Tjenare! vad skall man göra om man fått fel saker? Beställde en storlek och fick en heeeelt annan storlek.

@dimestam kan kanske hjälpa till?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Geeks
SweClockers

@Adnerhill: Allra bäst är om du kontaktar kundtjänst via formuläret och förklarar att du fått fel storlek. Borde gå snabbt att lösa!

Länk: https://shop.sweclockers.com/se/contact

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015