Skänkes router, cpu, fläktar, ap etc

Permalänk
Medlem

Skänkes router, cpu, fläktar, ap etc

Skänker bort lite allmänt krimskrams jag samlat på mig i gömmorna.
Det som syns på bilden är det som erbjuds. Fråga i diskussionstråden om det är något du undrar.

Upphämtning endast.
Kakor eller öl premieras.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bor du i Göteborg? Isf är jag intresserad av vad som ser ut att vara en GPU. Öl kan isf ordnas

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Bor du i Göteborg? Isf är jag intresserad av vad som ser ut att vara en GPU. Öl kan isf ordnas

Skickades från m.sweclockers.com

Bor i göteborg!
Är ett 6950 2GB med xfx kylare på.
Funkade när jag tog ur det men det har legat på hyllan två år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av yugurt:

Bor i göteborg!
Är ett 6950 2GB med xfx kylare på.
Funkade när jag tog ur det men det har legat på hyllan två år.

Låter bra. PM:ar dig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej!

Är också intresserad av gpu (men såg jag var 2:a på bollen), samt router (vad som går bra)

Har du någon del till en dator (såg du hade cpu, fläkar) så är jag mycket intresserad av det med, även mer om du har? (bygger en budget-dator)

Öl samt kakor finns! kan hämta nästan närsom

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig frakta routern med extra antenner så kan jag stå för frakten. Kan även lägga extra för en öl

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna Router och AP, kan bjuda på öl och kakor!

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem

Vad är det för cpu?

Permalänk
Medlem

Ifall lusten infinner sig att posta paket så skulle jag gärna vilja ha en router med wi-fi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Hej!

Är också intresserad av gpu (men såg jag var 2:a på bollen), samt router (vad som går bra)

Har du någon del till en dator (såg du hade cpu, fläkar) så är jag mycket intresserad av det med, även mer om du har? (bygger en budget-dator)

Öl samt kakor finns! kan hämta nästan närsom

GPU är bokad men router och fläktar finns!
Dra iväg ett pm så kan du komma och hämta under nästa vecka.

Skrivet av Teicaus:

Om du kan tänka dig frakta routern med extra antenner så kan jag stå för frakten. Kan även lägga extra för en öl

Skickar inget tyvärr

Skrivet av broschi:

Hämtar gärna Router och AP, kan bjuda på öl och kakor!

Kul!
Dra iväg ett pm så kan vi se till att ordna så du kan hämta det under nästa vecka.

Skrivet av Skrotnisse92:

Vad är det för cpu?

3320M om jag kommer ihåg rätt.

Skrivet av andrey:

Ifall lusten infinner sig att posta paket så skulle jag gärna vilja ha en router med wi-fi.

Skickar inget tyvärr

Permalänk
Medlem

Skulle du kunna kika efter lite mer exakt vad det är för CPU? Sitter på en i5-3210M som jag gärna uppgraderar. Skulle även kunna norpa fläktarna och tgb om du vill bli av med det. Kan nog ordna med kakor men troligen inte någon öl.

Permalänk
Medlem

Modell på accesspunkt och zyxel?

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna tangentbordet.

Ställer mig också i kö på routern

Visa signatur

UNIX + SFF = <3