Emil, Kenneth och Jonas spelar Destiny 2: Forsaken ikväll 20:00

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Emil, Kenneth och Jonas spelar Destiny 2: Forsaken ikväll 20:00

Så sent som igår kom den första stora expansionen till Destiny 2 under namnet Forsaken. Och om man ska gå efter tidigare erfarenheter (Destiny 1) så är det nu det förhoppningsvis börjar bli bra... eller, ja... bättre. Det är just det vi (undertecknad, @JonasT och @emilakered) tänkte ta reda på ikväll när vi kickar igång både spel och stream. Kom och häng med varandra, oss och storyn i Destiny 2: Forsaken – start kl 20:00...ish.

https://www.twitch.tv/videos/306283866

Häng med i chatten och se vad expansionen har att erbjuda.

Permalänk

Är inte detta utdött?

Visa signatur

Core I7 7700k . Asus GTX 1080 . 32GB Corsair Vengeance . Asus Maximus IX . Corsair AX860 . Samsung 960 PRO Nvme ssd x2 raid0

Permalänk
Medlem

Nice Destiny 2 har sådan potential så kul se hur det utvecklats. Jag är så nyfiken på att lägga samma tid på Destiny 2 som på PUBG. Dock känns det som Destiny 2 "kostar" mer och "kräver" mer tid.

Är det bara jag som "noob" som tycker "interfacet" är lite otydligt. Jag kunde inte se TEX att jag gjort en sak utan det insåg jag när jag börja spela det uppdraget en andra gång.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

Gillade spelet men slutade när DLC kom

Permalänk
Medlem

Har faktiskt köpt detta + dom 2 tilläggen som kom tidigare.
För ca 400 kr tycker jag det verkar värt. Har spelat curse of osiris idag och den var inget vidare.
Warmind ska spelas imorgon och den ska vara bättre. Hoppas Forsaken är mkt bättre när man väl drar igång med den.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reko85:

Gillade spelet men slutade när DLC kom

Spel som var så kort att det var larvigt. Blev förbannad när de bara dagar tror jag det var efter lanseringen pratade om större DLC som var på gång som borde ingått..

Nej något mer från den spelstudion blir det inte förarens de visar något som har lite speltid och kvallitet. Synd för Destiny 2 var annars riktigt roligt den lilla tiden det varade.