Vad spelar du just nu?

Permalänk
Medlem

Inget alls faktiskt. Har spelat nästan enbart online-FPS en tid men nu har jag även tröttnat på det. Hoppas spelsuget kommer tillbaka så småningom. Det jag ogillar med single player kampanjer är de triviala uppdragen i början samt inlärningskurvan efter detta innan man behärskar spelet.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Permalänk

Inget.. Skulle så gärna vilja dra igenom Witcher 3 igen + expansionerna jag inte spelat än. men varje gång ja sätter mig vid datorn, blir ja så lat o kollar youtube tills ja spyr o stänger av datorn. Måste bero på vädret eller att man börjar bli för gammal.

Permalänk
Medlem

Kan inte riktigt släppa PUBG... skulle vilja spela Frostpunk men har inte orken att lära mej något nytt i värmen 🤣

Permalänk
Medlem

Dying light enhanced. Har egentligen spelat igenom spelet en gång tidigare men tappade bort min save fil... tanken är att ge sig på The Following så fort karaktären är lite starkare.

Hade glömt hur sjukt kul vanliga Dying light faktiskt är.

Permalänk
Lego Master

Installerade precis Mass Effect 1. Började med Andromeda igår, men kände att jag nog faktiskt behöver spela 1-3 först...

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Metroid zero mission gba

Permalänk
Medlem

Inte blivit supermycket under sommaren faktiskt, fotbolls-vm har tagit mycket tid och sen har jag inte hittat något som direkt fått mig att fastna och återvända. Blir lite World of Warplanes emellanåt. Skulle börja spela Wreckfest, men hade enorma problem med det tills jag efter någon vecka sedan upptäckte att mitt grafikkort enbart kör med två pci-e banor. Lutar åt att sloten är trasig, tappade stort intresse då när jag inser att jag kommer behöva slita ned hela vattenloopen, bygga om den och i värsta fall - rma mitt moderkort och bygga om igen.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

@trickeh2k: Jo fotbolls-VM tog mycket tid och nu gör värmen att man inte riktigt känner för att spela. Jag har även lagt väldigt mycket tid och pengar senaste månaden på att köpa ihop en rätt stor filmsamling med filmer jag skulle kunna tänka mig se eller se igen (200+ filmer).

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Blir mest pubg trots att jag ragar på det hela tiden 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

För mig blir det nog Dead by daylight som jag nu har över 100 timmar på samt Gta V som jag köpte på sommar rean. Händer oxå att man kör någon match Leauge of legends ibland

Visa signatur

Intel Core I7 6700 , Gtx 1060 6Gb , ASUS Z170I PRO GAMING, Corsair 16GB DDR4 2133MHz

Permalänk
Medlem

World of Tanks enbart. Sjukt bra spel (om än lite trolligt community..)

Permalänk
Medlem

Revhead
Surviving Mars
Insurgency

Beroende på vad jag är sugen på för stunden

Permalänk

Dead Cells, ett rouge-like metroidmania (dessa genrenamn nu för tiden..). Oförlåtande men samtidigt extremt belönande, rekommenderas starkt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Elite: Dangerous.
Brukar bli att man startar detta spel 2-3 gånger per år och spelar intensivt i ett par veckor för att sedan tröttna igen. Uppe i en vecka på raken nu, får se hur länge det håller denna gång.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Skrivet av SID 6.7:

Elite: Dangerous.
Brukar bli att man startar detta spel 2-3 gånger per år och spelar intensivt i ett par veckor för att sedan tröttna igen. Uppe i en vecka på raken nu, får se hur länge det håller denna gång.

Vad kör du med för joysticks? När jag lirade använde jag gashandtaget från en Saitek x52 och en Logitech Pro joystick, föredrog Logitech stickan över Saiteks!

Permalänk
Medlem

På sistone har det blivit en del Forza horizon 3! Taggar det nya som kommer!!
Men annars smiter det in en & annan session i Bioshock 2. När man bara vill vara sig själv för en stund!

Permalänk
Medlem

@everchanger: Saitek X52 PRO både gasreglage och Jojje.
Har använt den kombon sedan betan och jag älskar den.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Avstängd

Rocket League, dock mot/med bottar då jag inte orkar med randoms i spelet. Om någon vill köra comp 2v2 eller 3v3 så skicka ett PM eller lägg till mig på steam (samma namn), skills är inte ett krav men gärna voicecom om man tänkt köra någorlunda seriöst.

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk

Fallout: New Vegas, det var så extremt buggigt när det kom så jag spelade aldrig klart det. Köpte GoG releasen med alla DLC på rea, så nu ska det plöjas igenom en gång för alla.

Permalänk
Medlem

Spelade precis ut Tomb Raider, nu blir det Rise of tomb raider!

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Shinzou:

Spelade precis ut Tomb Raider, nu blir det Rise of tomb raider!

Tyckte första var betydligt bättre än Rise, det blev alldeles för mycket cover-shooter för min smak.

Har själv precis skaffat lite mer game time i WoW och ska ge mig på BfA med en polare snart.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk

Just börjat med Far Cry 5 som tyvärr, eller som tur är beroende på hur man ser det, slukar väldigt mycket tid. Jag lider dessvärre av mentaliteten att varje hörn måste utforskas, helst på marken, så det blir väldigt mycket off-roadkörning.

Visa signatur

MSI GeForce GTX 780 Ti 3GB, EVGA Supernova G2 650W, Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600MHz VENGEANCE LP, ASUS Z87-A ATX, Intel Core i7 4770K 3.5 GHz, Samsung 840 EVO 250GB, 2TB Toshiba 7200rpm 64MB, Win 7 x64.

Permalänk
Medlem

Sitter och kör lite stunt races i GTA online, igen. Roligt och utmanande, men ofta tyvärr också frustrerande. Väldigt mycket potential som går förlorad pga. tekniska problem / moddning / mindre genomtänkta race settings osv. När det är som bäst är det dock riktigt bra.

Permalänk
Medlem

För närvarande har jag fått upp smaken för de gamla Pokemon spelen igen. Började buda hem en gammal DS Lite och Pearl, Platinum och SoulSilver (med Pokewalker också!) så nu sitter jag och njuter av nostalgi

Permalänk
Medlem

Ska köra en runda GTA V.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

Bara CSGO och PUBG.. tragiskt nog. Men har lite SP-spel på hold, slutet på Witcher 3 main storyn + dlcs. Båda Middle-Earth SoM o SoW. Farcry 5. Sen snart Red Dead Redemption 2. Men jag är fruktansvärt kass på att förvalta min lediga tid, så fastnar i casual gaming, de två förstnämnda!

Visa signatur

Stationära Primära: Intel 3570K, STRIX GTX 1070 8gb, Maximus V Gene,Samsung 820 250gb, Intel 520 120gb, 16gb ram, CM Silent Pro 600w, WDGreen 1,5TB, WDGreen 3TB, SS TJ08B-E
Övrigt/Kringutrustning: Zowie FK1, Logitech G240 , AudioTechnica ATH-m50x , SS 6gv2, OnePlus 2

Permalänk

Assassin's Creed: Odyssey. Riktigt kul faktiskt.

Permalänk
Medlem

Just nu blir det mycket Battlefield 1 i väntan på V.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har inte spelat nåt sedan 25:e juli. Har dock Diablo 2 i tankarna, men jag blir så trött i huvudet att jag troligen somnar och trillar ner på golvet. Man är ju inte ungdom längre tyvärr Diablo är ju rena sömnpillret om man sitter för länge

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare