Tips på VPN som är kompatibelt med netflix

Permalänk

Tips på VPN som är kompatibelt med netflix

Hejsan

Så tänkte köpa en VPN tjänst, främst till mobilen men även till min dekstop och netflix.

Någon som kan rekommendera en snabb bra VPN som ni vet fungerar att se US netflix med?

Tack på förhand!

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unbalanced:

Hejsan

Så tänkte köpa en VPN tjänst, främst till mobilen men även till min dekstop och netflix.

Någon som kan rekommendera en snabb bra VPN som ni vet fungerar att se US netflix med?

Tack på förhand!

Att få tillgång till Amerikanska netflix är ett rent ut sagt helvete, med etablerade VPN tjänster. Netflix har svartlistat IP adresser som tillhör kända VPN leverantörer. Din bästa chans är om du har någon polare där som kan sätta upp en VPN server som du kan ansluta igenom och få amerikanskt IP.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem

NordVPN fungerar bra

Visa signatur

Sapere Aude

Permalänk
Medlem

Nämn nånting som går på den amerikanska som inte finns på den svenska ska jag också kolla.

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk

ExpressVPN ska fungera bra. De ger pengarna tillbaka inom 30 dagar om man inte är nöjd (eller om det strular).

-- A

Permalänk
Medlem

Har loggat in på amerikanska Netflix via PIA (Private Internet Access) för att kolla upp tillgången av en säsong på en serie som dottern ville se. Har dock inte streamat US material då hon hann se den på annat håll

Visa signatur

MSI Z370-A Pro / EVGA 850W G3 / i5-8600K Delid @ 4.8Ghz /
GTX 1070Ti / 16GB Corsair LPX @ 3200Mhz / 3x500GB SSD /
Acer Predator XB271H