Permalänk
Medlem

Audio Technica M50x köpes

Letar efter ett par M50x i hyfsat skick och passande pris! Ingen som har ett par som ligger oanvända?

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har ett par m50x med 3m kabel. Sitter oftast o dammar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacksonpark:

Jag har ett par m50x med 3m kabel. Sitter oftast o dammar.

Skickades från m.sweclockers.com

Ok! Finns inga av de andra kablarna kvar?

Permalänk

@Maxy: Tyvärr är kabeln fast och inte utbytbar. Jag versionen innan den utbytbara kabeln kom ut

Permalänk
Medlem

@jacksonpark: vad säljer du en för?

mvh/

Permalänk
Administrativ avgift

@Maxy:

*3m kabel
*lite slitna muffar
*perfekt skick annars
*svarta med avtagbar kabel

Vad ges?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

@Maxy:

*3m kabel
*lite slitna muffar
*perfekt skick annars
*svarta med avtagbar kabel

Vad ges?

Skrivet av jacksonpark:

@Maxy: Tyvärr är kabeln fast och inte utbytbar. Jag versionen innan den utbytbara kabeln kom ut

Letar efter M50x med avtagbar-kabel är jag rädd. Kommer användas med mobiltelefon bl.a.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Administrativ avgift

@Maxy: Ja exakt vad jag sa ju, mina har avtagbar kabel ^^ "*svarta med avtagbar kabel"

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

@Maxy: Ja exakt vad jag sa ju, mina har avtagbar kabel ^^ "*svarta med avtagbar kabel"

Oj sorry, kollade bara på modellnamnet. Finns några andra kablar förutom 3metaren kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Administrativ avgift

@Maxy: Tyvärr tappade jag bort den , men kablar är ganska billiga likadant är nya kuddar om man beställer från ex wish eller dylikt.

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

@bobish: Hade tänkt 400 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Jag har ett par ATH-M50x med alla tillbehör (3m rak sladd, 3m kurrled & 1.2m rak sladd) Lurarna och muffarna är i toppskick. Har även ett par muffar i velour som jag kan skicka med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jmeistr:

Jag har ett par ATH-M50x med alla tillbehör (3m rak sladd, 3m kurrled & 1.2m rak sladd) Lurarna och muffarna är i toppskick. Har även ett par muffar i velour som jag kan skicka med.

Intressant! Vad hade du tänkt för pris?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Maxy: Har inte funderat så mycket på det, ge mig ett bud här i tråden eller via pm.