SweClockers Meet & Geek i Gävle 2018!

Permalänk

Det var ruskigt trevligt, mat och dryck betalade sig självt genom trevligt sällskap och en ersättare till min gamla trotjänare Black Widow Ultimate med 7 år på nacken.

Kommer definitivt dyka upp på ett nytt event så fort jag får chansen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Jacob:

@selfish @Utrymningsplan Här kommer ett galleri! Tyvärr bara två bilder, som värd hann jag knappt ta några under kvällen. Men mina vapendragare har lovat bidra med fler under dagen!

Tackar för den otroligt smickrande bilden där jag ser ut som en ledsen panda med puckelrygg

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

@Jacob: hade blivit lite stressigt, quizzen hade jag inte vunnit ändå..

Men nästa runda ska jag vara med!

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Wasted Hobbit Kul att ha dig där och återigen grattis till vinsten!

@Yatagarasu Skyller på @emilakered som knäppte korten

@moreempty Lugnt! Men nästa gång du säger att du ska komma får du väldigt gärna lämna återbud om du får förhinder / inte gör det, så vi andra inte behöver vänta eller kan lämna plats åt nån annan istället.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

@Wasted Hobbit Kul att ha dig där och återigen grattis till vinsten!

@Yatagarasu Skyller på @emilakered som knäppte korten

@moreempty Lugnt! Men nästa gång du säger att du ska komma får du väldigt gärna lämna återbud om du får förhinder / inte gör det, så vi andra inte behöver vänta eller kan lämna plats åt nån annan istället.

Var verkligen bra jobbat av er, lagom storlek och bra engagemang!
Hatten av för detta.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av roxkz:

Var verkligen bra jobbat av er, lagom storlek och bra engagemang!
Hatten av för detta.

Tack så hemskt mycket, är själv sjukt nöjd att det blev så bra som det blev! Du var en av Bollnäsborna om jag inte missminner mig?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Tack så hemskt mycket, är själv sjukt nöjd att det blev så bra som det blev! Du var en av Bollnäsborna om jag inte missminner mig?

Stämmer bra det! Vi pratade om VR efter vi bytte hak, tyvärr fick vi röra på oss kort därefter... Hade en lagom glad fru hemma som satt uppe och väntade på min hemkomst.

Uppskattade verkligen träffen, länge sedan jag haft så mycket teknikintresserat folk kring mig.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Tack så hemskt mycket, är själv sjukt nöjd att det blev så bra som det blev! Du var en av Bollnäsborna om jag inte missminner mig?

Här är den andra...

Är riktigt nöjd med evenemanget och de trevliga sällskapet Roligt att få träffa så många "nördar" och prata teknik-relaterade ämnen. Ett speciellt tack till @Jacob som tog initiativet så att träffen blev av.

Ser fram emot nästa tillfälle, Interpool och biljard låter som ett bra förslag.
Passar även på att tacka för vinsten

Visa signatur

Game PC: Define R5 | Asus Z370-F | i7 8700K | 16GB DDR4 | RX 5700 XT | Seasonic Focus+ 550W
Old Game PC: Antec P180 | Gigabyte MA790X-UD4 | Phenom II X4 960T @ X4 3,6 GHz | 8GB DDR2 | HD7950 | Corsair HX520
Laptop: Asus N56VZ | i7 3610QM | 8GB DDR3 | GeForce GT 650M 2GB