Nokia N9 Black Extremt fint skick Olåst Mer som ny + OANVÄNT ORIGINALHEADSET mm

Permalänk

Nokia N9 Black Extremt fint skick Olåst Mer som ny + OANVÄNT ORIGINALHEADSET mm

Olåst. Skicket är väldigt väldigt fint, mer som ny som jag ser det.
Dsplayen helt prickfri..
Själva kroppen är i riktigt fint skick. Ett verkligt fint exemplar av N9 BLACK.
Mycket måttligt använd just detta exemplar.

Har installerat en hel del appar på denna som jag låter vara kvar.
Önskas återställning får Ni omedelbart efter auktionens slut varsko mig om detta.

Telefonen har legat rätt länge här hos oss och kommer inte till användning så den får vandra vidare till en meego fantast.

Medföljer ett bra headset, Plomberat Oanvänt Nokia Orignalheadset (bra ljud), kablage, skinnfordral, N9-kartong samt ett mjukt gummiskal. Även displayskydd medföljer!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gigabyte Z170MX-G5, Intel 6700K, Scythe Ninja, Super Flower Gold 850W, 32GB Geil White Dragon, Asus R9 Nano, Cooltek U3,
Ljud: Asus Essence STX II, Tannoy Reveal 802, Yamaha HS8, Tannoy HS10, XTZ W10.16, Nokia Monster Purity Pro BH-940
Bild: Acer XR 342CK, Philips BDM4065UC, Fujitsu 26 tum IPS

Permalänk
Medlem

Hur är batteritiden på den här, och, hur mycket lagring har den?

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Hur är batteritiden på den här, och, hur mycket lagring har den?

Den modellen jag har liggandes har 16gb inbyggt, trodde inte dessa gamla reliker var värda pengar

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Det vet man aldrig. Jag gillar ju min, men "måste" byta för att den klagar på batteriet. Visst, även med slut batteri är den mer långlivad än en ny telefon, och behöver laddas var annan natt, men trots allt...

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk

16gb. Vad beträffar batteritiden vet jag inte vad jag ska svara. Att bedöma det tar minst en vecka för utvärdera. Tid jag inte har till förfogande. Relik eller inte...N9:an är unik.

Visa signatur

Gigabyte Z170MX-G5, Intel 6700K, Scythe Ninja, Super Flower Gold 850W, 32GB Geil White Dragon, Asus R9 Nano, Cooltek U3,
Ljud: Asus Essence STX II, Tannoy Reveal 802, Yamaha HS8, Tannoy HS10, XTZ W10.16, Nokia Monster Purity Pro BH-940
Bild: Acer XR 342CK, Philips BDM4065UC, Fujitsu 26 tum IPS