Permalänk
Medlem

Massor av prylar till salu

Tröttnat på mina stationära datorer, så jag köpte en laptop istället. Nu skulle jag vilja bli av med det gamla också.

Båda datorerna började strula när jag flyttade. De hamnar i någon sorts loop och startar och stänger av i all evighet. Har fått igång båda två efter det, men sen började det om. Och jag ledsnade. Moderkort och cpu är gammalt. Kan ingå med lådan. Den ena är en i5 med 16gb ram och den andra är en core2quad. Inga nya grejer alltså.

Har dock ett ganska nytt gtx 1060 oc, Wi-Fi kort på pci express. Tangentbord, något Microsoft Gaming. Trådlösa tangentbord för den ena som användes som htpc. Gtx 750ti till htpc, fungerade bra upp till 1080p. Finns lite Samsung ssd också som kan gå för rätt peng. Titta på bilderna om ni ser något som ni vill ha och lägg ett bud. Lådorna är antech och silverstone.

Säljer hemskt gärna hela högen för en rimlig summa.

Grejerna finns i Gävleborg, typ ljusdal eller Hassela. Åker dagligen till Sundsvall. Ska det skickas så är det förskottsbetalning med swish som gäller.

Mvh

Patrik Engborg

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk

Pris Wifi kort? (TP-Link)

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk

Hej,
Bjuder 250kr+100kr i frakt för 750 ti om det har 2GB minne.

Visa signatur

4770k@4.2 | 16GB | RTX 2060S | PSU 760W

Permalänk

Vilket 1060 är det du har :)? Är intresserad och kan hämta i Sundsvall.

Visa signatur

Primär rigg: Nano S|Strix 550i | Ryzen 5 5600x | Strix 3070 OC White| 16GB RAM | SF750 |
Plexserver: Silverstone DS380 | Z690i Aorus Ultra| i3-12100 | 32 GB RAM| SF450 |

Permalänk

Är razer deathaddermusen ochså till salu :O? vad är det för modell ?

Permalänk
Medlem

Oj, snabbt svar. Ska precis gå och lägga mig. Återkommer imorgon! Men ti har 2gb och det är ett asus gtx: https://www.prisjakt.nu/product.php?p=3853855

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk

@cdx873v:
Försöker speca upp datorerna:

Antec Nine Hundred:
Intel C2Q
Moderkort inkl i/o shild
Corsair HX620

Hur mkt ram är det till denna?
Någon mekanisk disk då med också?

SilverStone Grandia GD05:
16GB ram

Vet du vilken i5 det är? 3450 kanske?
Något nätagg runt 300W antar jag?
Och någon mekanisk disk också?

Permalänk

Börjar iaf med 1200:- + frakt för 1060

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

@cdx873v:
Försöker speca upp datorerna:

Antec Nine Hundred:
Intel C2Q
Moderkort inkl i/o shild
Corsair HX620

Hur mkt ram är det till denna?
Någon mekanisk disk då med också?

SilverStone Grandia GD05:
16GB ram

Vet du vilken i5 det är? 3450 kanske?
Något nätagg runt 300W antar jag?
Och någon mekanisk disk också?

Denna är i antec-lådan:

" Gigabyte GA-P55-UD3, P55, Socket-11564xDDR3, ATX, GbLAN, 4phase power, PCI-Ex(2.0)x16

Intel Core# i5 Quad Processor i5-7502,66GHz, Socket LGA1156, 8MB, Boxed m/fläkt1

Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5and i7, 1.65V, Intel XMP1

Corsair Powersupply HX 650WModular, 120mm fan, 80 Plus Bronze, 4x PCI-E 6+2-pin,9x SATA1

Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7240SDVDRW 24x, DL, RAM, SATA, Bulk, Silver"

Ramminnena sitter i andra burken har jag för mig. Köpte nytt kit till denna på 16gb.

Finns nog diskar som kan ingå. Har två st Samsung ssd 840 evo på 250gb st om du vill lägga bud på allting. Tror man kan få liv i denna dator om man orkar. Den har ju dual bios. Den kickade in tidigare och återställde bios så det fungerade. Men sen när det började strula så ledsnade jag. Har typ 2h fritid varje dag, som jag ska hinna allting på, inkl sälja prylar, så det var inte värt det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk
Medlem

Tp link. 350kr? Knappt använt. Fungerade bra med router på övervåningen och datorn på nedre. Det man förlorar i hastighet tjänar man in i att slippa dra den äckliga cat kabeln, hehe. Har kvitto också

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk
Medlem

Vart lite otydligt ang 1060 kortet.

Det är alltså ett "ASUS GeForce GTX 1060 DUAL OC - 3GB GDDR5 Ram"

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk
Medlem

Allt på bilden är till salu. Även isoleringen och elmaterial, haha

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk

Ok men säg 500:- då för båda datorerna + frakt utan chassina

Grafikkorten:
1060 1200:-
750 ti 200:-

2st 840 250gb 800:-

Totalt 2700:- + frakt

Permalänk
Medlem

@galenmyra: taget! jag kan skicka i helgen om det passar? eller imorgon om jag hinner. skicka PM så kan vi reda ut detaljerna. är något ovan här på forumet, hittar inte pm! haha

Visa signatur

MSI GT73VR Titan

Permalänk
Skrivet av cdx873v:

@galenmyra: taget! jag kan skicka i helgen om det passar? eller imorgon om jag hinner. skicka PM så kan vi reda ut detaljerna. är något ovan här på forumet, hittar inte pm! haha

Helgen går bra, tar resten via pm då.

Permalänk
Medlem

Hej

Har du kvar något av WiFi-korten till PCI-E?

Permalänk
Medlem
Skrivet av addek83:

Hej

Har du kvar något av WiFi-korten till PCI-E?

Tja

Nej tyvärr dom är sålda.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI GT73VR Titan