SweClockers pubträff i Gävle den 6 juli!

Jag är på!
Min sista arbetsdag i Gävle. Självklart det ska firas på något sätt, och vad passar bättre än en SweClockers träff?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag blir med, spikat och klart

@andra94 skynda dig att anmäla om du vill med! Om du vill samåka så är det bara att glida med, jag blir dock kvar i Gävle hela helgen ser det ut som.

Skrivet av Jacob:

@KeTonic Ska jag tolka det som att du definitivt kommer, men kan bli lite sen? Läs vad jag skrev till @Dreijer ovan!

Jag kommer utan tvekan, och jag ser till att vara där i tid helt enkelt

@Garvey: Jaha får väl stanna i gävle en helg då <3

@Dreijer Förstår. Med tanke på att det typ är fullt nu lovar jag istället att ge dig en ping nästa gång vi kör något liknande inte allt för långt ifrån Avesta. Du har också ett PM från mig.

@Meantek Tråkigt att höra! På riktigt alltså, utan sarkastiska undertoner.

@Xougar Nämen! Då är det klart du ska komma så vi kan önska dig all lycka på nästa äventyr.

@Garvey Härligt! Pratade med @Andra94 på Discord nu, han kommer. Edit: När man talar om trollen^

@KeTonic Jamendåså, varmt välkommen!

Vi är nu uppe i 30 personer! Fy fan vad kul det här ska blir, ser riktigt fram emot det! Besöker som nämnt restaurang idag för att kolla av läget, sen kommer jag uppdatera med förberedelser längs vägen och ge alla som skrivit upp sig en störig notifiering.

Topp!

Skrivet av Jacob:

@Dreijer Förstår. Med tanke på att det typ är fullt nu lovar jag istället att ge dig en ping nästa gång vi kör något liknande inte allt för långt ifrån Avesta. Du har också ett PM från mig.

@Meantek Tråkigt att höra! På riktigt alltså, utan sarkastiska undertoner.

@Xougar Nämen! Då är det klart du ska komma så vi kan önska dig all lycka på nästa äventyr.

@Garvey Härligt! Pratade med @Andra94 på Discord nu, han kommer. Edit: När man talar om trollen^

@KeTonic Jamendåså, varmt välkommen!

Vi är nu uppe i 30 personer! Fy fan vad kul det här ska blir, ser riktigt fram emot det! Besöker som nämnt restaurang idag för att kolla av läget, sen kommer jag uppdatera med förberedelser längs vägen och ge alla som skrivit upp sig en störig notifiering.

Jadå, jag förstår. Distansen är inget problem, men det var lite svårt att ta ledigt för min del, när övriga har semester då. En annan gång! Nej du, min inbox är tom! Fast du kanske menar inför nästa träff, hah. Lycka till, Clockers.

Skrivet av Dreijer:

Jadå, jag förstår. Distansen är inget problem, men det var lite svårt att ta ledigt för min del, när övriga har semester då. En annan gång! Nej du, min inbox är tom! Fast du kanske menar inför nästa träff, hah. Lycka till, Clockers.

Förlåt, nu har du PM. Tack så mycket!

Om det är någon som får bekymmer med resa så dra ett PM då det finns plats i min bil
Jag åker från Östersund via Sundsvall ner till Gälve (E14/E4).
Avresa runt 12-13 Från Östersund.

Då var vi fulltaliga. Fasiken så kul!

Det kommer bli en oförglömlig kväll.

Ändrade planer, @Dreijer kommer trots allt! Var förbi La Mancha igår och det var ingen katastrof om vi skulle bli några fler än 30. Så om ni känner någon här på SweClockers som verkligen vill haka på trots att vi är "fulltaliga" ska det vara lösbart.

@Guybrush82 Verkligen! Nu gör vi det så bra som det bara går tillsammans, så kan vi göra det ännu bättre och större nästa gång.

Håller just nu på att kika på quiz och vilka priser vi ska ha. Antyddes tidigt i tråden om vem som står för kalaset för just detta.

Skrivet av Jacob:

Ändrade planer, @Dreijer kommer trots allt! Var förbi La Mancha igår och det var ingen katastrof om vi skulle bli några fler än 30. Så om ni känner någon här på SweClockers som verkligen vill haka på trots att vi är "fulltaliga" ska det vara lösbart.

@Guybrush82 Verkligen! Nu gör vi det så bra som det bara går tillsammans, så kan vi göra det ännu bättre och större nästa gång.

Håller just nu på att kika på quiz och vilka priser vi ska ha. Antyddes tidigt i tråden om vem som står för kalaset för just detta.

Du får gärna länka ett Swish-nummer, eller så, om du vill ha lite donationer. Även några kronor från ett 30-tal medlemmar, blir ju till slut en väsentlig summa.

Skrivet av Dreijer:

Du får gärna länka ett Swish-nummer, eller så, om du vill ha lite donationer. Även några kronor från ett 30-tal medlemmar, blir ju till slut en väsentlig summa.

Instämmer med detta.

@Jacob Kommer gärna om det finns platser kvar, skulle vara riktigt kul att få ansikten på alla dessa namn.

Skrivet av Wasted Hobbit:

@Jacob Kommer gärna om det finns platser kvar, skulle vara riktigt kul att få ansikten på alla dessa namn.

Okej då, nummer 32. Välkommen!

@Dreijer @Guybrush82 Ni behöver inte donera något, att ni kommer är betalning nog. Vi fixar med pris för quizen och eventuella omkostnader runtomkring. Tack ändå!

Skrivet av Jacob:

Okej då, nummer 32. Välkommen!

Tack, kommer bli trevligt.

Hade gärna kommit om det inte varit för att man bor i Frankrike (tidigare Sandviken/Gävle), semester först i Augusti så det gick inte denna gng. Hoppas att det inte blir enda gången utan att det kan bli fler möjligheter kommande år. Hoppas ni far en trevlig kväll tillsammans.

@erikss0n Blir det lyckat (vilket det kommer bli) kommer fler tillfällen!

Här är en bild på var vi sitter. Det är hela den upphöjda längan som ensamt rymmer 30+ och det runda bordet som är bokat för oss. Vad jag förstått det som ska ägaren även anstränga sig för att vi får sitta så åtskilt som möjligt, vilket jag tolkar som ett finare sätt att säga så att vi inte stör de andra gästerna.

Förutom detta är det bara lite smådetaljer som kvarstår! Håller på att fnula på ett quiz vi kan köra och kikar även på ett eller flera priser. Kommer med uppdateringar om detta så snart det finns mer att säga.

@Jacob @JonasT @emilakered @Kenneth @Klorixx @Corsair Johan @Corsair_Lovisa @Zpnk @sitrus @tsc @obbeluff @Guybrush82 @PeanutPowerz @Yoshman @Yatagarasu @roxkz @Callezzon @Xyborg @sp4ceRock3r @Nor3ll @Etherhawk @Micke2013-07-24 @jcee1993 @Finsholm @Disector @Lojne @Xougar @Garvey @KeTonic @andra94 @Dreijer @Wasted Hobbit

Skrivet av Jacob:

Här är en bild på var vi sitter. Det är hela den upphöjda längan som ensamt rymmer 30+ och det runda bordet som är bokat för oss. Vad jag förstått det som ska ägaren även anstränga sig för att vi får sitta så åtskilt som möjligt, vilket jag tolkar som ett finare sätt att säga så att vi inte stör de andra gästerna.
http://cdn.sweclockers.com/artikel/fil/62690?key=dc92d1056cb648ae4ea096ddccd3b746
Förutom detta är det bara lite smådetaljer som kvarstår! Håller på att fnula på ett quiz vi kan köra och kikar även på ett eller flera priser. Kommer med uppdateringar om detta så snart det finns mer att säga.

@Jacob @JonasT @emilakered @Kenneth @Klorixx @Corsair Johan @Corsair_Lovisa @Zpnk @sitrus @tsc @obbeluff @Guybrush82 @PeanutPowerz @Yoshman @Yatagarasu @roxkz @Callezzon @Xyborg @sp4ceRock3r @Nor3ll @Etherhawk @Micke2013-07-24 @jcee1993 @Finsholm @Disector @Lojne @Xougar @Garvey @KeTonic @andra94 @Dreijer @Wasted Hobbit

Ser kalas fint ut ju!

Ser fram emot det här, träffa lite likasinnade & njuta av en trevlig kväll utan att föra samtal genom en mikrofon

@Jacob: Ser fram emot den 6e!
OT: Jag har nog ätit där förut, men då var det någon mexikansk restaurang istället.

Strålande @Jacob

Såja, då har jag fixat finfina priser också! Avslöjar inte mer än att första priset ännu inte är lanserat(!).

Slänger upp en bild på alla tre när jag fått hem paketet.

Låter väldigt spännande. Skall bli roligt att träffa er alla!

@obbeluff Verkligen! Nu är det bara två veckor kvar.

Glad midsommar allesammans!