SweClockers läsarundersökning inför Computex 2018

Permalänk
Medlem

Ja vissa frågar valde jag den som var minst fel då det inte fanns något inget passa mig.
Statistiken kan inte bli rätt sen ja skulle vara intressant då det är samma frågor som ska ställas så hur de är formulerade på de andra forumen.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

3. Vad ser du fram emot...?
Ser fram emot att lära mig mer om eller att (troligen) köpa? Det är mycket jag tycker verkar spännande att lära mig mer om, men inte mycket jag förväntar mig köpa.
Sänkta priser på grafikkort, minnen och SSD är väl det jag hoppas mest på.

Skrivet av Timmy Fox:

23. Ljudsystem för ditt datorsystem – vad brukar du använda?
Känns som detta borde vara en flervalsfråga då jag bl.a. ofta växlar mellan hörlurar och högtalare beroende mest på vilket jag känner för och vad jag ska lyssna på.

Inte bara det. Av frågan förväntade jag mig att alternativen skulle gälla om man använder moderkortets ljudkrets eller diskret ljudkort.

Permalänk
Medlem

På en skala från ett till fem alltså? Det hade väl varit fint om några av alternativen representerades av siffror, eller om det fanns fem alternativ D:

Permalänk
Medlem

Frågan om ram minnen så skulle jag vilja ha ett alternativ för "När priserna går ner runt 50% till mer normala nivåer, eller när jag verkligen verkligen måste".

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

@Timmy Fox:
Nu vart det lite väl lite mycket RAGE från min sida, jag så hårt att och skapade en ny tråd där det vart del och fortfarande skriver jag där men. Men jag kanske vill ha 24" 75hz eller faktiskt vill vissa ha 22" så ja bara färger och funktioner att svara på alt annat Inte Viktigt. Fast svaren hade varigt viktiga om det hade funnits alternativ. Men nu hade du kunna skrivigt. Hur sannolikt är det att du äter mat denna vecka. Svaret blir mycket sannolik. Nästa fråga Gris eller Nöt? Men inte ge alternativet ingen dera.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

off:
@jioop:
Är på krigsstigen:
Så vad VILL du ska vare med?
Hur löser DU detta med vår hjälp?
Vilken hjälp VILL DU ha för att lösa problemet?

Det mänskliga psyket är väldigt intressant. Kommer nog aldrig först det och än mindre Sigmund Freud.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.