i7 4790K Asus Z97-A 2x8gb Corsair Dominator Platinum 1866MHz

Permalänk
Medlem

i7 4790K Asus Z97-A 2x8gb Corsair Dominator Platinum 1866MHz

Hej,

Efter jag uppgraderat min dator så har jag lite delar till övers.

i7 4790K delidad. Mellan IHS och chip har jag använt Thermal Grizzly Conductonaut samt applicerat ett par lager med nagellack över transistorerna. Fungerat felfritt i flera stresstest samt spelsessioner. Jag delidade CPUn i mitten utav Januari 2018. Just nu är IHSen endast fastklämd med CPU bygeln, om köparen vill så kan jag limma fast IHSen innan CPUn skickas. BUD

Asus Z97-A. Fungerat klanderfritt med min 4790K, kört två SSD diskar i raid 0. BUD

2x8gb Corsair Dominator Platinum 1866MHz. Snabba och stabila minnen, fungerar utan problem. BUD

3st Noctua NF-A15 PWM 140mm 140mm PWM fläktar. 100kr/st

Ser helst att mobo + cpu och minnen säljes i ett kit men kan säljas separat.

Referenser finns på forumet, sök på F0rss.

Förskottsbetalning + frakt ifall något ska skickas. Allt finns just nu i Danderyd på mitt jobb men jag kommer åka ut till Åkersberga denna vecka så kan mötas upp i dess närhet.

Tänker att annonsen är uppe tills jag är nöjd.

Har jag missat något så är det bara att fråga på.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@F0rss: Bjuder 1500 den här gången också för cpu:n då! Kan nog ta ett par fläktar om det blir affär med cpu:n också! Bor i Täby, så kan mötas upp.

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem

2st fläktar samt i7an såld till @SYRE

Permalänk
Medlem

Du har en fläkt kvar va? I så fall är jag intresserad av att köpa den, måste bara kolla om en sådan passar i taket på mitt chassi.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

@F0rss Jag bjuder 300kr för z97 moderkortet om du kan skicka det på Posten? Jag bor på Gotland och har precis råkat ut för haveri.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@CobraXnaiL:

500kr + frakt så kan du få moderkortet.

Permalänk
Medlem

@Kalium:

Tja,

Det stämmer bra, en fläkt kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av F0rss:

@Kalium:

Tja,

Det stämmer bra, en fläkt kvar.

Grymt, då ska jag kika imorgon om en sådan får plats i taket.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

@F0rss: ok 500kr plus frakt, lova att det är helt.

Permalänk
Medlem

@CobraXnaiL:

Det är helt och i fungerande skick, använde detta moderkort innan jag bytte hårdvara för ca 2v sen, cpu sockel skyddet sitter på.

PMa info osv.

Permalänk
Medlem

Sista fläkten såld till @Kalium

Permalänk
Medlem

Moderkort såld till @CobraXnaiL