Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Medlem

@Soir: OK, tack. Kanske har överskattat komplexiteten i LG Dual Plays funktion, det räcker kanske med att konsolen/inputen till TV:n är SideBySide alternativt Over-Under så funkar det. Trodde det var mer avancerat än så. Menmen jag får se ikväll.
Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olledå:

@Soir: OK, tack. Kanske har överskattat komplexiteten i LG Dual Plays funktion, det räcker kanske med att konsolen/inputen till TV:n är SideBySide alternativt Over-Under så funkar det. Trodde det var mer avancerat än så. Menmen jag får se ikväll.
Tack!

Jag är nästan helt säker på att det måste vara Over-Under, men ja, inte mer komplext än så!

Permalänk
Medlem

Funderar på en switch men har inget intresse att ha den som bärbar, någon som enbart kör den som konsol? Förstått att man upplever viss lagg och framdrops emellanåt? Senaste gången jag hade en konsol var nintendo 8 bit men blivit lite sugen på äldre dagar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Zingo99:

Funderar på en switch men har inget intresse att ha den som bärbar, någon som enbart kör den som konsol? Förstått att man upplever viss lagg och framdrops emellanåt? Senaste gången jag hade en konsol var nintendo 8 bit men blivit lite sugen på äldre dagar.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har den till 99% som konsol och jag upplever sällan framedrops. Visst Zelda och en del andra spel + online spel kan ha det men överlag har jag inget problem med det. Jag tycker det flyter på väldigt bra som hemkonsol. Sen är det alltid ett plus ifall jag behöver spela kan jag spela handhållet med. Får ibland en hel del strömavbrott hemma hos mig.

Senaste jag hade var också Nes-8bit och alla spel som jag har missat gör det till en fantastisk maskin som tillika portar spel från andra konsoler. Att spela SEGA spel på Nintendo var ju en dröm för mig när jag var liten. Sen att Bandicoot kommer till Switch är ju en annan höjdare.

Har testat ett 50 tal spel på min Switch har i dagsläget ca 60 st fysiska spel då jag är en samlare. Sen spelar jag dockat för att jag kan spela i 21:9 format det är en härligare känsla med stor och bred bild än 16:9.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zingo99:

Funderar på en switch men har inget intresse att ha den som bärbar, någon som enbart kör den som konsol? Förstått att man upplever viss lagg och framdrops emellanåt? Senaste gången jag hade en konsol var nintendo 8 bit men blivit lite sugen på äldre dagar.

Min senaste konsol var också en NES faktiskt, jag har alltid var mer av en datorspelare. Men jag skaffade en Switch för ett tag sedan, nästan enbart för att kunna spela Zelda. Sen dess har det blivit en del andra spel också, t.ex. Xenoblade 2 och Stardew Valley har många timmar speltid nu. Jag spelar nästan enbart på TV:n, men det är ändå trevligt att ha möjligheten att spela bärbart om man vill.

I just Zelda märkte jag sällan av några prestandaproblem, det var bara någon enstaka gång som en särskild kameravinkel fick prestandan att sjunka märkbart. Och så Korok Forest, som har ökända prestandaproblem, men där behöver man inte spendera särskilt mycket tid. Men överlag inget större problem. I andra spel har jag inte märkt av några prestandaproblem alls faktiskt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tiamat:

Jag har den till 99% som konsol och jag upplever sällan framedrops. Visst Zelda och en del andra spel + online spel kan ha det men överlag har jag inget problem med det. Jag tycker det flyter på väldigt bra som hemkonsol. Sen är det alltid ett plus ifall jag behöver spela kan jag spela handhållet med. Får ibland en hel del strömavbrott hemma hos mig.

Senaste jag hade var också Nes-8bit och alla spel som jag har missat gör det till en fantastisk maskin som tillika portar spel från andra konsoler. Att spela SEGA spel på Nintendo var ju en dröm för mig när jag var liten. Sen att Bandicoot kommer till Switch är ju en annan höjdare.

Har testat ett 50 tal spel på min Switch har i dagsläget ca 60 st fysiska spel då jag är en samlare. Sen spelar jag dockat för att jag kan spela i 21:9 format det är en härligare känsla med stor och bred bild än 16:9.

Jag hoppas Sega börjar satsa mer också. Har för ett par dagar sedan fått ögonen för Yakuza-serien och ser gärna den på Switch (och PC) också. Speciellt nu när remasters av tidigare delar börjar rulla ut.

Panzer Dragoon (svårt, källkoden är borta idag) och Shenmue hör till de spel jag också gärna vill se. Sega sitter på så mycket mer än Sonic och RTS-spel för PC. Hade verkligen velat se en storsatsning från Sega.

Eller för den delen bara återutge Dreamcast-titlar till Dreamcast haha. Tycker den är en fantastisk konsol fortfarande, en ny kontroll skulle behövas men annars... ja tack.
Ser gärna en satsning på legacyplattformarna med återlanserade spel för de av oss som fortfarande vill köra på hårdvaran/samlare. Bör finnas en hel del pengar att tjäna med, men inte i de nivåer man får men en ny titel i AAA-klass förstås. Men hade ju sett bra ut PR-mässigt med.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Hori ska komma ut med endast vänster joy-con för 25 USD som har en D-pad styrspak. Givetvis utan gyro, HD rumble och de andra funktionerna som de vanliga Joy-cons har.

Är det överflödigt skräp eller inte?

Källa

Nintendo kommer att ha två stycken tävlingar på E3 2018. Splatoon 2 World Championship och Super Smash Bros Invitational 2018. Flera användare har redan spekulerat om SSB är redan klart till Switch eller om det är en gamla port från Wii U.

Bilden avslöjar vilken plattform det är.

Dold text

Källa

Hello Kitty Kruisers ett perfekt barnspel kommer ut nästa månad till Switch. Datumen för Europa är 26 april digitalt och 27 april för retail. Hello Kitty går redan nu att förhandsboka för 288:- på Spelbutiken.

Källa

Nintendo har öppnat sin officiella E3-sida.
E3 2018 12 - 14 juni.

Get all the latest Nintendo updates from E3 2018, right here! More about Nintendo’s E3 plans will be announced at a later time, so be sure to stay tuned.

Källa

Masters of Anima kommer den 10 april till eShop.

Higurashi no Naku Koro ni Hou trailer release 26 juli, Japan.

Animated Jigsaws: Beautiful Japanese Scenery har fått ett release datum 5 april, Japan, eShop.

Europas eShop släpp/sale/pre-order/demos för den här veckan:

Switch Retail

A.O.T. 2 – €69.99

Switch Download

ACA NeoGeo World Heroes 2 Jet – €6.99
A.O.T. 2 Deluxe Edition – €109.99
Arcade Archives Moon Patrol – €6.99
Castle of Heart – €14.99 (available March 23)
Gate of Doom – €6.99
Gekido Kintaro’s Revenge – €14.99
No Thing – €1.79 until March 29; regularly €1.99
OPUS: Rocket of Whispers – €8.99
Shantae and the Pirate’s Curse – €16.22
Slayaway Camp: Butcher’s Cut – €13.49 until March 29; regularly €14.99
Sol Divide – €6.99
Swim Out – €5.99
Eat Beat Deadspike-san – €6.99

Switch Demos

ARMS Global Testpunch (available March 23)
Deep Ones
Eat Beat Deadspike-san
Metropolis: Lux Obscura

Switch DLC

Rocket League – Unlocked Event Crates x1 – €2.11
Rocket League – Unlocked Event Crates x5 – €8.45
Rocket League – Unlocked Event Crates x10 – €16.91
Rocket League – Unlocked Event Crates x20 – €33.83
A.O.T. 2: Additional Costumes 16 Piece Set – €37.99
A.O.T. 2: Additional Eren Costume: “Bad Boy Outfit” – €3.49
A.O.T. 2: Additional Mikasa Costume: “Chinese Dress Outfit” – €3.49
A.O.T. 2: Additional Levi Costume: “Leather Jacket Outfit” – €3.49
A.O.T. 2: Costume Set “Halloween” – €11.49
A.O.T. 2: Costume Set “Christmas” – €11.99
A.O.T. 2: Costume Set “”Summer Festival” – free
A.O.T. 2: Costume Set “Japanese New Year” – €11.99
A.O.T. 2: Mikasa Costume “Summer Festival”
LEGO Marvel Super Heroes 2 – Cloak and Dagger Character and Level Pack – €2.99
WWE 2K18 Enduring Icons Pack – €9.99
WWE 2K18 NXT Generation Pack – €9.99
WWE 2K18 New Moves Pack – €3.99
Pokken Tournament DX Battle Pack Wave 2

Switch Pre-Orders

Alteric – €4.49 until March 30; regularly €4.49
Super Rocket Shootout – €9.99
Super Chariot – €19.99

eShop Sales

Switch

The Coma: Recut – €16.99 until April 2; regularly €19.99
Slain: Back From Hell – €16.99 until April 2; regularly €19.99
Uurnog Uurnlimited – €10.49 until March 25; regularly €14.99
Farming Simulator: Nintendo Switch Edition – €33.74 until April 5; regularly €44.99
Green Game: TimeSwapper – €1.49 until April 5; regularly €2.99
Superola and the Lost Burgers – €4.19 until April 5; regularly €5.99
Millie – €3.34 until March 29; regularly €4.99
Red Game Without a Great Name – €1.49 until April 5; regularly €2.99
Semispheres – €6.99 until March 29; regularly €9.99
Spellspire – €6.69 until March 28; regularly €9.99
The Bridge – €4.99 until April 5; regularly €9.99
Grid Mania – €3.19 until April 15; regularly €3.99

Dold text

Nintendo visar hur du kan leka med Labo's Toy-Con RC Tank.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Super Rocket Shootout kommer den 5 april till eShop.

Pusselspelet Defoliation kommer i sommar till japanska eShop.

Ett nytt japanskt dubbelomslag på Kirby och Splatoon 2 finns ute i Japan.
Beställde själv ett nummer.

Permalänk
Medlem

Snygga, bra pris (£25) och bra att de är licensierade så att Nintendo inte spärrar dom i framtiden!
Synd bara att kvalitén på PowerA:s produkter ofta är ganska dålig.

Skrivet av Tiamat:

Hori ska komma ut med endast vänster joy-con för 25 USD som har en D-pad styrspak. Givetvis utan gyro, HD rumble och de andra funktionerna som de vanliga Joy-cons har.

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/tkfa2nttyldxg5yoighg.jpg

Är det överflödigt skräp eller inte?

Källa

Kul att sånt dyker upp. Liknande diskuterades här i tråden för några månader sen. Kanske kan bli aktuellt för mig om d-paden är riktigt bra och VC släpps. Priset verkar bli lågt om de kommer hit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Hori ska komma ut med endast vänster joy-con för 25 USD som har en D-pad styrspak. Givetvis utan gyro, HD rumble och de andra funktionerna som de vanliga Joy-cons har.

Enligt Nintendo Life så är den inte heller trådlös, d.v.s. den fungerar endast kopplad direkt till en Switch. Så det minskar ju användningsområdet en del, men förklarar väl också varför den är så pass billig.

Vill man behålla all funktionalitet så finns det ju annars joy-con skal med D-pad, t.ex. detta, men det kräver ju att man är villig att skruva isär sina joy-cons.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

@perost: ja precis den fungerar bara i handhållet läge inkopplat. Själv använder jag pro-kontrollerna.
Har en sån här:

men den använder jag inte

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

The Adventure Pals ett spel jag bara måste ha, co-op ingår. Kommer den 3:e april $14.99.

SpiritSphere DX kommer i vår.

Källa

ClusterPuck 99 release 29 mars i Japan men har stöd för engelska så det borde även komma till oss.

Gotcha Racing 2nd kommer till NA 29 mars med tidigare var det endast listat till Japan.

Clouds & Sheep 2

Bethesda Gameplay Day på PAX East 2018 7 april. De kommer att visa Wolfenstein II: The New Colossus samt lotta ut en custom Wolfenstien II Nintendo Switch.

We’ll also be giving away the following prizes, both to an in-person attendee and viewers watching online:

Customized Nintendo Switch inspired by the flight jacket worn by BJ Blazkowicz in Wolfenstein II: The New Colossus
Custom-designed Xbox One X and PlayStation 4 Pro for The Elder Scrolls Online: Summerset
The Elder Scrolls: Legends – Houses of Morrowind skinned 128gb iPad
A pair of Astro A50s perfect for extended sessions of Quake Champions

Källa, Källa II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Jag har den till 99% som konsol och jag upplever sällan framedrops. Visst Zelda och en del andra spel + online spel kan ha det men överlag har jag inget problem med det. Jag tycker det flyter på väldigt bra som hemkonsol. Sen är det alltid ett plus ifall jag behöver spela kan jag spela handhållet med. Får ibland en hel del strömavbrott hemma hos mig.

Senaste jag hade var också Nes-8bit och alla spel som jag har missat gör det till en fantastisk maskin som tillika portar spel från andra konsoler. Att spela SEGA spel på Nintendo var ju en dröm för mig när jag var liten. Sen att Bandicoot kommer till Switch är ju en annan höjdare.

Har testat ett 50 tal spel på min Switch har i dagsläget ca 60 st fysiska spel då jag är en samlare. Sen spelar jag dockat för att jag kan spela i 21:9 format det är en härligare känsla med stor och bred bild än 16:9.

Ok tack för info, vad kör du för kontroll? Något extra man bör investera i om man vill ha den i mestadels konsolläge?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Förutom ~70 titlar på rea i e-shopen så har ElGiganten Mario+Rabbids för 199:- (priset hämtat från kampanjsidan, räknar med att det uppdateras) som del av påskrean vilken startar kl. 10 idag. EDIT: Såg aldrig att priset justerades och nu står det 349:- istället, gissar att någon skrivit in fel pris.

Exempel i e-shop:
Fe - 129:-
SteamWorld Dig - 49:-
(SteamWorld Dig 2 resp. SteamWorld Heist: Ultimate Edition 149:- / st)
Skyrim - 354:-
DOOM - 354:-

Med flera, fyll gärna på, tog bara några titlar jag haft under uppsikt.

Visa signatur

Sony Vaio S13P - I5-3210M - 12GB RAM - Samsung 830 256GB - GT 640M LE @ 1000/1000

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Zingo99:

Ok tack för info, vad kör du för kontroll? Något extra man bör investera i om man vill ha den i mestadels konsolläge?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kör med 2 st pro-kontroller då jag och brorsan spelar tillsammans på en del spel. Vi har 4 st pro-kontroller för muliplayer varför vi valde dem var för gyro, rumble m.m. Det finns billigare alternativ med gyro med, men de är så små.

Utöver det har jag två st joy-cons för tex Arms eller Mario Tennis Aces som kommer snart. Då kan båda röra på sig och slå i luften så man bränner lite kalorier. Det som är bra att investera i är väl också en lan-adapter eftersom wifi:t kan strula för en del.

Utan ethernet-kabel åkte jag ut väldigt ofta på online-spel vilket gjorde att jag fick varningar som resulterade i bans t e x i Splatoon 2.

HORI Nintendo Switch LAN Adapter är dyrare det går att skaffa billigare eller använda Wii U:s gamla. Det kan vara bra att veta att efter uppdatering 5.0.0 så fungerar inte ens alla tredjeparts Lan-adapters heller. Nintendo har tagit bort stöd för tredjeparts dockor, kontroller och tredjeparts lan-adaptrar de som inte är licensierade av Nintendo kan t o m förstöra din Switch (gäller då dockorna).

Det finns säkert någon i tråden som kan ge dig tips på vilka adaptrar som fungerar. Jag köpte Hori-adaptern för 125:- men det var ett sällsynt pris då de ligger på runt 300-400 kr.

Nu kommer du köra endast konsol så skärmskydd i glas kanske inte behövs jag har ett i alla fall.
Utöver det kan ett extra minneskort vara bra att ha det jag har är 400 GB och då har jag 50 st fysiska spel. Men det plockar på vissa spel kan ta upp till 20 GB se det drar på.

Mitt gamla 128 GB tog snabbt slut då vissa titlar som är fysiska kräver även nedladdning.
Det finns bra priser på 200 GB:s kort och tar de slut kan du alltid köpa ett nytt kort och byta med. Det dyra kortet som är på 512 GB är alldeles för dyrt i dagsläget.

Med SD-kort kan det även vara bra att ha en minneskortläsare för backup ifall ditt kort dör eller du vill överföra filer till din dator.
Det är alltid bra att ha en backup så slipper du ladda ned alla spel igen.

Hoppas du får kul med din Switch jag ångrade inte mitt köp

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Schn3id3r:

Förutom ~70 titlar på rea i e-shopen så har ElGiganten Mario+Rabbids för 199:- (priset hämtat från kampanjsidan, räknar med att det uppdateras) som del av påskrean vilken startar kl. 10 idag.

Uff såg ingen Mario Rabbids för 199:- den är på 349:- jag kollade 3 min efter kl 10:00.
Antingen tog de slut snabbt eller så ändrade de priset :/

Webhallen har startat sin påskrea den var redan igång igår.

Let's sing 379:-
Fifa18 249:-

Det var inte jättemånga spel på rea till Switch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Uff såg ingen Mario Rabbids för 199:- den är på 349:- jag kollade 3 min efter kl 10:00.
Antingen tog de slut snabbt eller så ändrade de priset :/

Ja, det har du rätt i, såg aldrig att det faktiskt ändrades och nu står det 349:- på kampanjsidan också. Synd, jag hade tänkt lägga en order, får räcka med Fe istället

Visa signatur

Sony Vaio S13P - I5-3210M - 12GB RAM - Samsung 830 256GB - GT 640M LE @ 1000/1000

Permalänk
Skrivet av Schn3id3r:

Ja, det har du rätt i, såg aldrig att det faktiskt ändrades och nu står det 349:- på kampanjsidan också. Synd, jag hade tänkt lägga en order, får räcka med Fe istället

Värt spel att köpa om du gillar x-com (Nu är det ju ganska mycket lättare än sagda spel, men en kul utmaning som har gett mig flera timmars underhållning)

Permalänk
Medlem

Ni som spelat fe, hur är det? Funkar det bra handhållet osv? Står och velar mellan det och Cat Quest som också verkar kul.

Jag borde egentligen låta bli båda och klara BotW DLC nångång... Men tar gärna input på både Fe och Cat Quest

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schn3id3r:

Ja, det har du rätt i, såg aldrig att det faktiskt ändrades och nu står det 349:- på kampanjsidan också. Synd, jag hade tänkt lägga en order, får räcka med Fe istället

Det finns annars för 249:- hos CDON (och även Komplett, men ej i lager där).

Permalänk
Medlem

@Soir: Angående Mario Kart och LG Dual Play
Kan meddela att genom att sätta på 3d SideBySide och använda LGs Dual Play-glasögon funkade ganska fint. Tyvärr är banan som visar var "bilarna" befinner sig i mitten av bilden original så den delas av och det är underligt nog lite bleeding av den andras bild. Menmen, helt spelbart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olledå:

@Soir: Angående Mario Kart och LG Dual Play
Kan meddela att genom att sätta på 3d SideBySide och använda LGs Dual Play-glasögon funkade ganska fint. Tyvärr är banan som visar var "bilarna" befinner sig i mitten av bilden original så den delas av och det är underligt nog lite bleeding av den andras bild. Menmen, helt spelbart!

Mario Kart delar bilden i två, så där ska det ju fungera någorlunda så som du säger. Det kanske finns en inställning där man kan fimpa kartan?

Mario Odyssey, som ursprungsfrågan berörde, verkar inte dela skärmen!

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av klirre:

Ni som spelat fe, hur är det? Funkar det bra handhållet osv? Står och velar mellan det och Cat Quest som också verkar kul.

Jag borde egentligen låta bli båda och klara BotW DLC nångång... Men tar gärna input på både Fe och Cat Quest

Skickades från m.sweclockers.com

Fe var väl ok körde i dockat läge det var lite framedrops men över det hela flöt det väl på. Jag tyckte det inte var en jättehit det är stor chans att man bara springer runt och glömmer av uppdragen eftersom det är open-world. Körde speedrun för jag kände att jag inte hade lust att klura ut allt. Fastnade på ett uppdrag p g a framedrops och att jag ramlade ned när jag klättrade på ett stort djur. Satt där i flera timmar för att försöka lyckas.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Football Manager Touch 2018 har listats för Switch i Sydkorea.

Källa

Kirby Star Allies – Marx trailer. Dream friend pacthen kommer nästa vecka den 28:e mars.

Donkey Kong Country: Tropical Freeze Switch tar 6,6 GB enligt japanska eShop. Wii U originalet tar 11,4 GB. Det kan även vara ett fel på eShop men den ser väldigt nedbantad ut.

Toki Tori Switch launch trailer släpps 20 mars.

Arcade Archives har två titlar nej tre titlar på g till Switch Ninja-Kid och Terra Cresta (ett favorit arkadspel som jag gillade).

Arcade Archives Punch-Out!! kommer nästa vecka på e-Shop, 30 mars till Japan ingen info finns ännu om Europeisk release.

Källa, Källa II

Kan EclairCity vara ett spel?
Ingen som vet men det kan vara värt att lägga på minnet.

"EclairCity" has been rated for a Nintendo console (more than likely Nintendo Switch). Based on the IARC rating, it'll be distributed through the eShop. Developer unknown.

Källa, Källa II

Touhou Sky Arena trailer

Ash of Gods trailer

Boxart V-Rally listat på amerikanska Amazon.

Boxart från Kanadensiska Amazon på Spike Chunsoft STEINS;GATE Elite.

Permalänk

Har precis beställt mig ett nintendo switch, Har 2 oöppnade spel hemma redan, ett Mario + Rabbids kingdom battle, 249 från cdon. Super Mario Odyssey från spelbutiken för 408kr.... Min plånbok kommer hata mig i 3 månader framöver men jag har ju inte ens breath of the wild än

Permalänk
Medlem

Pixeljunk monsters 25 Maj,
satan vad jag och frugan körde 1:an coop.
Blir definitivt ett köp!

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zingo99:

Funderar på en switch men har inget intresse att ha den som bärbar, någon som enbart kör den som konsol? Förstått att man upplever viss lagg och framdrops emellanåt? Senaste gången jag hade en konsol var nintendo 8 bit men blivit lite sugen på äldre dagar.

Skickades från m.sweclockers.com

Fläkten låter rätt mycket i dockat läge.
Framedrops får du på alla konsoler och datorer när du hittar ett tillräckligt krävande spel. Så det kan man ju inte skylla på hårdvaran utan det är upp till de som gör spelen att prioritera grafik/flyt.
Om du köper den för stationärt användande så är det enbart för de exklusiva spelen. Annars är det mycket bättre med ex en Xbox.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Har sett en del prat om LAN adaptrar till Nintendo Switch i tråden och tänkte upplysa om att den 30 mars släpper Bionik sin version som är bra mycket smidigare än den som Hori har släppt tidigare.

Kommer nog själv överväga att införskaffa en sån då jag ogillar att ha adaptern ifrån Hori hänga utanför.

Bionik Giganet High Speed USB 3.0 Gigabit Ethernet Adapter (Nintendo Switch)

Visa signatur

PC: Ryzen 7 7700X | Sapphire Pulse RX 7900 XTX | 6000MHz 2x16GB | ASUS X670E-F

Tillbehör: G903 | PowerPlay | G513 | Pro X | Brio 4k | LG 34GN850 | Xbox Elite Controller Series 2

Konsol: Playstation 5

Permalänk
Medlem

Snygga. Synd att det inte var den trådlösa modellen.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

LEGO The Incredibles boxart release datum (15 juni) men de har tagit bort annonsen på Amazon.

Farm Expert 2018 kommer nästa vecka till NA eShop.

PixelJunk Monsters 2 kommer 25 maj $14.99 NA och Europa.

Källa

Steins;Gate Elite GDC 2018 trailer