Hur tidskrävande är en flickvän?

Permalänk
Medlem

Kan tyckas som en fånig tråd men jag förstår vad TS menar. Jag har levt större delen av mitt liv ensam och haft all min tid utanför arbetet att fritt disponera själv, ingen att ta hänsyn till whatsoever. OLW till middag? Inga problem. Starköl på lördag morgon och satsa på en riktig "Kalsarikännit"? Check!

Som så många andra har jag ändå saknat någon att dela mitt liv med och så helt plötsligt från ingenstans knackar hon på dörren en fredag kväll och tycker det ska pussas och kramas en massa, och sedan den kvällen flyttade hon i praktiken in (vi bodde i samma hyreshus). Det gick väldigt snabbt och jag blev rätt överrumplad och hann väl inte riktigt vara med själv.

Min spontana tanke när jag kände att det började bli allvar var hur jag skulle hinna med allt annat när jag plötsligt skulle få hälften så mycket tid att disponera till mina hobbies. Ja, jag tänkte faktiskt så. Hälften av tiden till oss och hälften till mig, det borde funka. Så blir det inte, allra minst i början av förhållandet. Då blir det ungefär all tid plus ränta till flickvännen och ingen tid att dola på med dator och så vidare. Med tiden blir det inte lika intensivt, men jag upplever fortfarande att det är svårt att sälja in konceptet att sitta en hel lördag och häcka vid burken, istället för att åka till K-Rauta och titta på en massa jobbiga tapeter och skit, eller sköta rabatten eller vad som nu ska göras.

... men på något konstigt sätt är det ändå värt det!

Visa signatur

Data: B650 + 7800X3D + 4080 Super + 64GB (2x32) + 2TB T700 + 850W
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deriveh:

@Lothric: Tja, att skaffa sig en flickvän är helt klart en tidskrävande hobby, jag skulle vilja gå så långt som att säga att det precis som vissa andra hobbys som t.ex. ridning är en livsstil. Du behöver vara säker på att det passar dig.

Fördelen gentemot många andra hobbys är att det är ganska så enkelt att ångra sig och lämna tillbaka flickvännen, det kan dock bli ganska så otrevliga situationer men kostnadsmässigt så är det inga summor.

Du behöver ha åtminstone 3-8 timmar/dag (utanför din 8 timmars arbets/studie dag) att spendera på flickvännen, på helgerna bör du ha minst 15-20 timmar per dag. Så ja, det är absolut tidskrävande.

Om du kan hitta en som uppfyller dina krav men även passar in med din redan befintliga livsstil och hobbys så förenklas mycket, annars så kan du i stort sett stryka flera av dina gamla vanor och hobbys för att helhjärtat kunna satsa på din nya livsstil.

Är dock bra att veta att om du inte satsar så finns det en överhängande risk att du blir lämnad, då är allt arbete du lagt ner förgäves. MEN även om du faktiskt lyckas med att ändra din livsstil och får det att fungera väl så finns det fortfarande en ganska så hög risk att du blir lämnad ändå, och återigen så är allt arbete du lagt ner förgäves.

Men den tid du faktiskt lagt ner kan vara mycket belönande, och lyckas du hitta rätt så finns det ingen hobby eller livsstil som ger så mycket tillbaka som att skaffa flickvän!

För att summera, flickvänner tar mycket tid, kommer inte med några som helst garantier även dom du gör allt enligt bruksanvisningen. OM du får ett guldexemplar så kommer du att bli rikligt belönad dock vilket gör allt värt det på det hela taget.

Skrivet av Quart:

Tror att du fixar det. Blir värre sen om du skall uppgradera till Hustru
Förra året uppgraderade en god vän till mig Flickvän 1.0 till Hustru 1.0 och upptäckte då att programmet krävde så mycket prestanda att det nästan är omöjligt att köra andra program samtidigt. Han märkte även att Hustru 1.0 genererar så kallad barnprocess som kommer att kräva ännu mer prestanda av systemet i framtiden. Ingen av dessa faktorer var nämnda i manualen eller produktinformationen, men andra användare av Hustru 1.0 har visserligen varnat för dessa fenomen av applikationen.

Men inte bara det, Hustru 1.0 installerar sig själv på ett sådant sätt att det alltid är aktivt och kan övervaka andra systemaktiviteter. Han har även upptäckt att vissa andra program såsom Pokerkväll 10.3, Ölfest 2.5 och NattPåKrogen 7.0 inte alls kan köras utan att hela systemet kraschar och felmeddelande DU HAR JUST UTFÖRT EN FÖRBJUDEN ÅTGÄRD uppstår, trots att det har gått att köra dessa program tidigare.

Vid installationen har man dessutom inget val att välja bort vissa oönskade plug-ins som Svärmor 55.8 och en betaversion av Svåger. Dessutom är programmet väldigt fattigt på funktioner. Några förbättringar som han gärna skulle vilja se i Hustru 2.0 är:
* En Påminn mig inte igen-kryssruta
* Minimeringsknapp
* En installationsguide som kan avinstallera Hustru utan att ta bort vissa resurser från systemet.

Jag har själv beslutat mig för att undvika dessa problem i Hustru 1.0 genom att hålla mig till Flickvän 2.0. Men det finns problem även här. Helt uppenbart är att man inte kan installera Flickvän 2.0 över Flickvän 1.0. Du måste helt avinstallera Flickvän 1.0 först. Andra användare säger att detta är en känd bugg som jag borde känna till. Tydligen uppstår en konflikt när de båda versionerna ska dela på komponenterna.

Man tror ju att de ska ha fixat en sådan dum bugg nu. För att göra det hela ännu värre så funkar inte avinstallationen för Flickvän 1.0 något vidare, den lämnar små men märkbara spår efter sig i hela systemet. En annan mycket irriterande sak att tänka på: Alla versioner av Flickvän skickar hela tiden popup-meddelanden om fördelarna med att uppgradera till Hustru 1.0.

Hustru 1.0 har också en helt odokumenterad bugg. Om du försöker att installera VänsterPrassel 1.1 innan du avinstallerar Hustru 1.0 kommer Hustru 1.0 att radera alla MSMoney-filer och därefter avinstallera sig själv. Efter det kommer det att vara omöjligt att installera VänsterPrassel 1.1 igen på grund av för lite tillgångar i systemet. För att undvika denna bugg, försök att installera VänsterPrassel 1.1 på ett helt annat system och kör aldrig några som helst filöverföringar eller nätverksförbindelser. Undvik också shareware-program som t.ex. Bordellbesök 2.1 som kan innehålla virus som påverkar Hustru 1.0. En annan lösning kan vara att köra VänsterPrassel 1.1 via en Internetprovider under falskt namn. Men även här bör du se upp för virus som omedvetet laddas ner.

Hehe, Ni har verkligen fångat den rätta upplevelsen.

Visa signatur

Dell U2311H / MSI Optix MAG274QRF-QD
[ FD 7 Black TG Dark ][ MSI Z690 EDGE WIFI DDR4][ I7 12700K ][ Noctau NH-D15 Black ][ Kingston Fury Renegade 32GB 3600Mhz CL16 DDR4][ WD Blue M2 1TB][ Samsung 860 500 GB ][ WD Caviar Green (EZRX) 1TB ][ Corsair RM850x v3 ][ MSI GTX 1060 GamingX 6GB ][ Backup WD Caviar Green (EARX) 2TB ] [ Backup Seagate BarraCuda (ST2000DM006) 2TB ]
[ Qpad MK-50 ][ SteelSeries Sensei Ten ]

Permalänk
Medlem

Ungefär 25 timmar per dag?

Permalänk
Medlem

Vad du än skaffar dig för hobby så är flickvän den mest tidskrävande och dyraste om man ska följa manualen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothric:

Hej,

Funderar på att skaffa flickvän. Hur många timmar per vecka kan en flickvän kräva? Svårt att hinna med studier och jobb samtidigt nämligen.

Är du seriös?

Permalänk
Inaktiv

För tidskrävande och det har inget med tjejen att göra överhuvudtaget utan att socialt umgänge skapar en massa extra jobb. Man kan inte göra vad man vill när man vill och man ska anpassa sig efter någon annan. Tjej, polare, eller vad det nu heter. Fuck off ska man säga till dem!

Dessutom är det gäller tjejer så finns det så många manliga individer som är tröttna på livet och ser sin chans att bli av med det genom att börja jävlas med en när man umgås med en tjej. I en annan tid kanske typ stenåldern kanske man hade kunnat hjälpa dessa, nu för tiden så orkar man inte de får vända sig till någon annan.

Så strunta i flickvän, du kommer ej ångra sig. Har man bara tillräckligt kraftig dator så tänker man inte ens på att man ej ar en flickvän.

*edit*
Vänner online är en helt annan femma, det är så mycket mindre arbete bakom att träffas online etc.

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Jag laddar med popcorn inför ikväll när folk öppnat ölburken och ger sig på denna tråden

Ontopic, hur långt är ett snöre?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ed/97/9e/ed979e8c22175c7527671709ab880a0d.jpg

Den finns som e-bok. Mycket smidigare.

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SexMachine:

Skaffa en flickvän som studerar på högre nivå än dig. Då kan hon hjälpa dig med läxorna, hon kommer spendera mer tid i skolan än dig och ni kan dela på kostnaderna för boendet. Har du extrajobb så kan du säga upp dig och spendera tiden på att spela och dricka öl. Bästa är om du hittar en ingenjörersstudent dom går hemifrån tidigt på morgonen och kommer hem lagom tills det är dags att besöka sänghalmen.

Amen brother!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quart:

Tror att du fixar det. Blir värre sen om du skall uppgradera till Hustru
Förra året uppgraderade en god vän till mig Flickvän 1.0 till Hustru 1.0 och upptäckte då att programmet krävde så mycket prestanda att det nästan är omöjligt att köra andra program samtidigt. Han märkte även att Hustru 1.0 genererar så kallad barnprocess som kommer att kräva ännu mer prestanda av systemet i framtiden. Ingen av dessa faktorer var nämnda i manualen eller produktinformationen, men andra användare av Hustru 1.0 har visserligen varnat för dessa fenomen av applikationen.

Men inte bara det, Hustru 1.0 installerar sig själv på ett sådant sätt att det alltid är aktivt och kan övervaka andra systemaktiviteter. Han har även upptäckt att vissa andra program såsom Pokerkväll 10.3, Ölfest 2.5 och NattPåKrogen 7.0 inte alls kan köras utan att hela systemet kraschar och felmeddelande DU HAR JUST UTFÖRT EN FÖRBJUDEN ÅTGÄRD uppstår, trots att det har gått att köra dessa program tidigare.

Vid installationen har man dessutom inget val att välja bort vissa oönskade plug-ins som Svärmor 55.8 och en betaversion av Svåger. Dessutom är programmet väldigt fattigt på funktioner. Några förbättringar som han gärna skulle vilja se i Hustru 2.0 är:
* En Påminn mig inte igen-kryssruta
* Minimeringsknapp
* En installationsguide som kan avinstallera Hustru utan att ta bort vissa resurser från systemet.

Jag har själv beslutat mig för att undvika dessa problem i Hustru 1.0 genom att hålla mig till Flickvän 2.0. Men det finns problem även här. Helt uppenbart är att man inte kan installera Flickvän 2.0 över Flickvän 1.0. Du måste helt avinstallera Flickvän 1.0 först. Andra användare säger att detta är en känd bugg som jag borde känna till. Tydligen uppstår en konflikt när de båda versionerna ska dela på komponenterna.

Man tror ju att de ska ha fixat en sådan dum bugg nu. För att göra det hela ännu värre så funkar inte avinstallationen för Flickvän 1.0 något vidare, den lämnar små men märkbara spår efter sig i hela systemet. En annan mycket irriterande sak att tänka på: Alla versioner av Flickvän skickar hela tiden popup-meddelanden om fördelarna med att uppgradera till Hustru 1.0.

Hustru 1.0 har också en helt odokumenterad bugg. Om du försöker att installera VänsterPrassel 1.1 innan du avinstallerar Hustru 1.0 kommer Hustru 1.0 att radera alla MSMoney-filer och därefter avinstallera sig själv. Efter det kommer det att vara omöjligt att installera VänsterPrassel 1.1 igen på grund av för lite tillgångar i systemet. För att undvika denna bugg, försök att installera VänsterPrassel 1.1 på ett helt annat system och kör aldrig några som helst filöverföringar eller nätverksförbindelser. Undvik också shareware-program som t.ex. Bordellbesök 2.1 som kan innehålla virus som påverkar Hustru 1.0. En annan lösning kan vara att köra VänsterPrassel 1.1 via en Internetprovider under falskt namn. Men även här bör du se upp för virus som omedvetet laddas ner.

Haha, dagens bästa inlägg

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Funnyvlad:

Den finns som e-bok. Mycket smidigare.

Låter ju lovande, men man kanske behöver köpa en extra disk för att få plats med den?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Nej fy fan. ingen flickvän. Man får ju aldrig vara ifred! Möjligtvis om man hittar en kvinna som uppskattar lugn och ro lika mycket som en själv och bara vill ha sex lite då och då, men det lär ju inte hända. Alla verkar vilja gifta sig och skaffa barn förr eller senare.

When hell freezes over, säger jag.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

Flickvän är väl inte så illa.. Jag har haft några förhållanden men sedan var jag ensam i 3-4 år och tänkte att det är väl okej att vara det resten av livet, det var både skönt och trist. Hej svej, nu har jag en bonusson och en dotter på 6mån. Familj är underbart.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

Dagens

Flickvän behöver inte ta många timmar, beroende på förhållandet.
Några timmar varannan dag i början brukar vara normalt, eller har mycket ändrats på 20 år

Anyway, med tanke på barn, jobb, träning, aktiviteter, mig själv tid, och allt annat, så har jag kanske en till två timmar kvalitetstid med frugan dagligen. Där vi pratar, diskuterar, tittar på netflix, myser, myser++ etc. Tid med barn är kvalitetstid också, men inte på samma vis.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Avstängd

Om man skaffar en på distans har man väl 14 dagars ångerrätt enligt distansköplagen?

Permalänk
Medlem

Finns oändligt många parametrar, men tack vare sterotyper och generella normer så kan man ändå få en grov uppskattning om underhållskostnad och tidsplikt som ingår i ett förhållande baserat på ålder, attraktivitet (baserat fysiska drag som normen utav män generellt finner attraktivt i det landet) och även inkomst, bakgrund osv.

Permalänk
Medlem

Skaffa en med egna intressen så ni inte måste sitta ihopklistrade på er lediga tid.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

En bra jämförelse är att flickvän är som att bygga sig en PC. I början är det spännande att plugga i kablarna och se allting starta upp för första gången. Systemet rullar på med fin prestanda.

Efter ett tag börjar dock moderkortet blinka och insistera på att det vill ha fler komponenter, trots att du inte är säker på ifall det blir en prisvärd uppgradering eller riktigt får plats i chassit. Men förr eller senare brukar det ske.

Nya små fläktar installeras som skapar turbulens och mer oväsen än det var från början. Din uppgift som PC-ägare blir även att ständigt få avbryta spelandet för att behöva rensa fläktarnas dammfilter som blir fulla med skit precis hela tiden. De snurrar på full fart lite slumpmässigt istället för att varva ner när du vill ha en lagom ljudnivå, vilket i värsta fall resulterar i 120% CPU-belastning och överhettning.

I slutändan är allt dock mycket trevligare än att inte ha en PC alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Jag laddar med popcorn inför ikväll när folk öppnat ölburken och ger sig på denna tråden

Ontopic, hur långt är ett snöre?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ed/97/9e/ed979e8c22175c7527671709ab880a0d.jpg

Upplaga 1, första kapitlet, första paragrafen.

Skrivet av Json_81:

Ontopic, hur långt är ett snöre?

Från den ena änden till den andra.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Administrativ avgift

@Lothric: Som seriöst svar på din fråga så är det inte hur mycket tid tar en flickvän utan snarare hur mycket tid vill du spendera med henne. Tjejer kan ha hobbys lika mycket som du kan , jag kan vara dominant och säga att jag ska raida wow 2 dagar i veckan mellan dessa tider. Det folk verkar göra misstaget i ett förhållande är att de inte kan hålla på sina principer och bara släpper det.

Jag har haft flickvänner som på både gott och ont , jag offrat tid för dom , de har offrat tid för mig men i slutändan så är det att man kanske känner att nu börjar det bli lite för mycket och jag vill ha denna tid för min hobby så umgås med vänner/skaffa en egen hobby. Kompromisser görs men att jag ska sitta vid en dator får min flickvän bara acceptera helt enkelt.

Vissa personer verkar tappa hela sin själ bara för de skaffar flickvän/fru/whatever.....

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

@Deriveh:

Bästa inlägg jag läst på länge

Permalänk
Medlem

Tycker det är lite väl fåniga inlägg i tråden. Antar att TS undrar om det är en bra idé att medvetet börja jaga när han har fullt upp just nu. Lite knasigt uttryckt kan jag hålla med om.

OnT så krävs det mycket tid, i alla fall i början, för att få en fin relation. Du kommer ha väldigt lite tid för dig själv. Har du långt kvar i plugget? Klart hon får ha överseende med att du har mycket, men då måste du pricka rätt för att få till det

Permalänk
Medlem

En klockrenare tråd finns inte! Upp på framsidan är ni snälla!!! :'D

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Funnyvlad:

Den finns som e-bok. Mycket smidigare.

Har hört att boken är så komplicerad att jurister har börjat gråta.

Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk
Medlem
Skrivet av davvarn:

Detta måste ju vara dagens trolltråd. Om man kollar hur tidskrävande en flickvän kan vara så kanske man ska leta efter någonting annat. Och "funderar på att skaffa en flickvän" låter som att "funderar på att skaffa en ny hobby". Köp en barbara-docka som du kan ta ut när du har tid från garderoben eller under sängen. Mvh

Hahah dagens bästa

Permalänk
Medlem

@CFSsss: "Följ bruksanvisningarna sedan behövs inte så mycket underhåll"? Då måste det vara något general knas med min, det är nämligen driften som är dyrast..

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Skrivet av Quart:

Tror att du fixar det. Blir värre sen om du skall uppgradera till Hustru
Förra året uppgraderade en god vän till mig Flickvän 1.0 till Hustru 1.0 och upptäckte då att programmet krävde så mycket prestanda att det nästan är omöjligt att köra andra program samtidigt. Han märkte även att Hustru 1.0 genererar så kallad barnprocess som kommer att kräva ännu mer prestanda av systemet i framtiden. Ingen av dessa faktorer var nämnda i manualen eller produktinformationen, men andra användare av Hustru 1.0 har visserligen varnat för dessa fenomen av applikationen.

Men inte bara det, Hustru 1.0 installerar sig själv på ett sådant sätt att det alltid är aktivt och kan övervaka andra systemaktiviteter. Han har även upptäckt att vissa andra program såsom Pokerkväll 10.3, Ölfest 2.5 och NattPåKrogen 7.0 inte alls kan köras utan att hela systemet kraschar och felmeddelande DU HAR JUST UTFÖRT EN FÖRBJUDEN ÅTGÄRD uppstår, trots att det har gått att köra dessa program tidigare.

Vid installationen har man dessutom inget val att välja bort vissa oönskade plug-ins som Svärmor 55.8 och en betaversion av Svåger. Dessutom är programmet väldigt fattigt på funktioner. Några förbättringar som han gärna skulle vilja se i Hustru 2.0 är:
* En Påminn mig inte igen-kryssruta
* Minimeringsknapp
* En installationsguide som kan avinstallera Hustru utan att ta bort vissa resurser från systemet.

Jag har själv beslutat mig för att undvika dessa problem i Hustru 1.0 genom att hålla mig till Flickvän 2.0. Men det finns problem även här. Helt uppenbart är att man inte kan installera Flickvän 2.0 över Flickvän 1.0. Du måste helt avinstallera Flickvän 1.0 först. Andra användare säger att detta är en känd bugg som jag borde känna till. Tydligen uppstår en konflikt när de båda versionerna ska dela på komponenterna.

Man tror ju att de ska ha fixat en sådan dum bugg nu. För att göra det hela ännu värre så funkar inte avinstallationen för Flickvän 1.0 något vidare, den lämnar små men märkbara spår efter sig i hela systemet. En annan mycket irriterande sak att tänka på: Alla versioner av Flickvän skickar hela tiden popup-meddelanden om fördelarna med att uppgradera till Hustru 1.0.

Hustru 1.0 har också en helt odokumenterad bugg. Om du försöker att installera VänsterPrassel 1.1 innan du avinstallerar Hustru 1.0 kommer Hustru 1.0 att radera alla MSMoney-filer och därefter avinstallera sig själv. Efter det kommer det att vara omöjligt att installera VänsterPrassel 1.1 igen på grund av för lite tillgångar i systemet. För att undvika denna bugg, försök att installera VänsterPrassel 1.1 på ett helt annat system och kör aldrig några som helst filöverföringar eller nätverksförbindelser. Undvik också shareware-program som t.ex. Bordellbesök 2.1 som kan innehålla virus som påverkar Hustru 1.0. En annan lösning kan vara att köra VänsterPrassel 1.1 via en Internetprovider under falskt namn. Men även här bör du se upp för virus som omedvetet laddas ner.

Räknas CrazyX1.0 som trojan eller är det bloatware man bara blir av med om man rootar?

Permalänk
Avstängd

Detta hade varit något för Stephen Hawking att bita i.

En flickvän är precis som vilken bästa kompis som helst fast här lever man lite mer nära varandra. Hur mycke tid de tar exakt är väldigt svårt att räkna ut och allt beror på flickvän till flickvän.
Min sambo som jag haft i snart 19 år är inte så tidskrävande och är faktiskt mer eller mindre självgående. Nu har vi båda varsitt jobb och egna fritidsaktiviteter, hon gillar att träna hund, träna och en massa annat och jag försöker träna, sitter framför datorn och gör lite smått och gott.

Det viktiga i ett förhållande är att allting inte måste göras i par utan man kan ha egna intressen och det är samtidigt rätt skönt att få göra något på eget håll ibland.

Lycka till och det kan faktiskt vara värt att ta sig den tid det behövs för att bli vänner.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

En flickvän är ingen hobby du kan mäta i tid använt. Det är en livsstil.

Skrivet av Json_81:

Jag laddar med popcorn inför ikväll när folk öppnat ölburken och ger sig på denna tråden

Ontopic, hur långt är ett snöre?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ed/97/9e/ed979e8c22175c7527671709ab880a0d.jpg

Det där är innehållsförteckningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

@CFSsss: "Följ bruksanvisningarna sedan behövs inte så mycket underhåll"? Då måste det vara något general knas med min, det är nämligen driften som är dyrast..

Skaffade du något av student-utan-jobb, hemmafru eller sugar-daddy paketen? De är ofta lätta att komma igång med för nybörjare men kan sedan bli rätt dyra i drift. Bättre att satsa på en självgående model med eget jobb och ekonomi i sambo-paketet. Lite mera jox att få dom "up and running" men ofta bättre i långa loppet.

Permalänk
Avstängd

Flickvän, javisst, om du nu känner för det, men för fan, uppgradera aldrig till sambo (oavsett kön...)! ha ha!

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number