Fractal Design Nano S VIT (mITX)

Permalänk
Medlem

Fractal Design Nano S VIT (mITX)

Det är nu dags att sälja mitt Fractal Design Define Nano S VIT - en specialutgåva som bara säljs i vissa länder i Asien.

Chassit är ett mycket fint mITX chassi som byggdes speciellt för vattenkylning (custom loop). Men det fungerar även bra med luftkylning. Jag har själv använt det med en AIO kylare på processorn, och luftkylning på grafikkortet.
Mer information om chassit finns att läsa här: http://www.fractal-design.com/home/product/cases/define-serie...

Jag köpte chassit i juli förra året ifrån Japan, och betalade då drygt 1800kr för det inkl frakt & tull.
Jag har aktivt använt det i ca 5 månader, mellan september och januari.

Chassit är i mycket fint skick, och alla originaldelar finns kvar, såsom skruvar, fläktar (oanvända), fästen etc. DOck så finns yttre kartongen på bild #4 inte kvar.
Anledning till att jag säljer chassit är att jag har gått upp en formfaktor till mATX, då jag inte ha något egentligt behov av en liten dator.

Chassit kan antingen hämtas i centrala Kungälv, eller så kan vi mötas upp i centrala Göteborg. Jag föredrar att göra affären face2face. Men det går bra att skicka också, dock så får du stå för alla extra fraktkostnader.

Prismässigt hag jag hade tänkt mig en budgivning som startar på 900kr, eller ett "köp nu" pris på 1300kr + eventuell frakt.

Om ni vill ha fler bilder går det absolut att fixa, säg bara till ifrån vilken vinkel så laddar jag upp fler.

Läs hela annonsen här