Permalänk

"Min" Kant.

Tjenare.

Tänkte jag skulle ta att dela med mig av "min"kant. Orsaken till att jag väljer att kalla detta för "Min" är för att det egentligen är min kant av huset, men till ca 99% av tiden blir det grabben som sitter här.

Finns inte mycket att säga om upplägget, inte planerat i timtals för att få någon specifik ordning utan syftade främst på att försöka få det så kabelfritt som möjligt. Här kommer iaf bilder på hur det ser ut idag.

Besök galleriet här

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av OpWildChild:

Tjenare.

Tänkte jag skulle ta att dela med mig av "min"kant. Orsaken till att jag väljer att kalla detta för "Min" är för att det egentligen är min kant av huset, men till ca 99% av tiden blir det grabben som sitter här.

Finns inte mycket att säga om upplägget, inte planerat i timtals för att få någon specifik ordning utan syftade främst på att försöka få det så kabelfritt som möjligt. Här kommer iaf bilder på hur det ser ut idag.

Besök galleriet här

Har du oxå det problemet, att du inte får använda din dator
Jag har datorer till grabben och dottern, men pappas dator är tydligen roligare att sitta vid ändå

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Skrivet av BM-Mods:

Har du oxå det problemet, att du inte får använda din dator
Jag har datorer till grabben och dottern, men pappas dator är tydligen roligare att sitta vid ändå

Jodå. Smällde upp en 42" tv och en dator med netflix mm på i hans rum. Men den verkar inte duga. Haha.

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |