In Ear Hörlurar 500-800kr

Permalänk

In Ear Hörlurar 500-800kr

Nu när födelsedagen kommer närmare så hade jag tänkt köpa mig ett par för jag har aldrig
redigt använt mig av in ear hörlurar så skulle vela ha rekommendationer på bra In ear hörlurar för runt 500-800kr ish

Permalänk
Medlem

Sony EX650AP är en populär och prisvärd modell värd att fundera på, haft mina snart två år och har inget att klaga på

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk

@Naga: Hur är ljudet och är de bekväma samt hur är ljud isoleringen?

Permalänk

Jag rekommenderar att kolla på Tennmak Pro, billiga och låter förvånansvärt bra, fått många fina omdömen.

Tänk på att det är några veckors leveranstid på dem.

Permalänk
Medlem

Dessa är trevliga, klart detaljerat mjukt ljud, men inget för bassheads https://new.webhallen.com/se/product/160131-Klipsch-Image-x7i...

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Permalänk

@ggustavsson: Ser lovande ut, är de bekväma? Fungerar till android också väll? Gissar på att det bara är några shortcuts som ej fungerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AwesomeLiam:

@ggustavsson: Ser lovande ut, är de bekväma? Fungerar till android också väll? Gissar på att det bara är några shortcuts som ej fungerar.

Passar bäst de som har lite smala hörselgångar, men annars bekväma japp, bra ljud, och är gjorda av keramik så blir inte svettiga att ha lång tid. tycker de är ett fynd för sitt pris..

Funkar till Android, är vissa som du säger kontroller som inte funkar (volym) men svara på samtal eller pausa mm går bra.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

Sony EX650AP är en populär och prisvärd modell värd att fundera på, haft mina snart två år och har inget att klaga på

+1 på dessa, första paret In-Ear som inte gått sönder efter 2-3 månader och de låter riktigt bra. Kan dock varna med att de kanske inte passar alla.

Snygga i mässing som får en snygg patina också :3

Allt gott !

Visa signatur

Sapere Aude

Permalänk
Medlem
Skrivet av AwesomeLiam:

Nu när födelsedagen kommer närmare så hade jag tänkt köpa mig ett par för jag har aldrig
redigt använt mig av in ear hörlurar så skulle vela ha rekommendationer på bra In ear hörlurar för runt 500-800kr ish

Köp ett par Bluetooth så slipper du sladden.
https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/horlurar/tradlosaho...
Dom här har jag på jobb , jag jobbar som smed/svetsare och dom har levt i över ett år nu Riktigt bra kvalitet.
Dom är sköna runt nacken och har bra ljud , riktigt bra bas och ett bra batteri.
Men som allt annat så är ju smaken som baken
Lycka till / Mangee

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Om du kan gå upp till 900-1000kr så rekommenderar jag Shure SE215, har haft mina i snart tre år och är väldigt nöjd.
Supra Nitro är också väldigt populära och omtyckta.

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

Brorsan har CX5.00 och jag har Tennmak Pro. Kör på Tennmak om du gillar bas eller om bra isolering ligger högt på listan. Tennmak sticker inte ut utanför örat, så man kan använda dem i t.ex hjälm eller om man ligger ned på sidan. CX5.00 har dock ett mer balanserat ljud, men definitivt inte utan bas för den delen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schneebly:

Jag rekommenderar att kolla på Tennmak Pro, billiga och låter förvånansvärt bra, fått många fina omdömen.

Tänk på att det är några veckors leveranstid på dem.

+1 på den här. Köpte nyss ett par Tennmak Pro med blåtandskabeln och det fungerar utmärkt för att ha på gymmet iaf. Förvånansvärt bra för priset faktiskt.

Permalänk
Hedersmedlem

Kan varmt rekommendera Yamaha EPH-100. Lite över budget, men kanske ändå kan vara ett alternativ.

Permalänk
Medlem

@AwesomeLiam: Shure SE215. Grym isolering och "roligt ljud". Inte världens största stereobild, men bästa inear-luren jag provat.

Perfekt med MMCX-kontakt så man enkelt kan byta sladd till dem. Samt köpa sladd med bluetooth, om man föredrar att ha dem trådlösa.

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo EVOLV, MSI MPG B550 Gaming Plus, Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Radeon 6800XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av xeRoos:

@AwesomeLiam: Shure SE215. Grym isolering och "roligt ljud". Inte världens största stereobild, men bästa inear-luren jag provat.

Perfekt med MMCX-kontakt så man enkelt kan byta sladd till dem. Samt köpa sladd med bluetooth, om man föredrar att ha dem trådlösa.

Till er som gillar formfaktorn på klassiska SHURE-lurar kan jag rekomendera KZ: https://kziems.aliexpress.com/store/1358152?spm=a2g01.1119266...

Riktigt bra ljud till lite mer rimliga pengar.

Permalänk
Skrivet av Ugga:

+1 på den här. Köpte nyss ett par Tennmak Pro med blåtandskabeln och det fungerar utmärkt för att ha på gymmet iaf. Förvånansvärt bra för priset faktiskt.

Dessa lurar är sjukt nice, bra ljud och känns rejäla i konstruktionen Har många olika in-ear från 200-10 000kr och dessa står sig väl mot andra mer kända märken upp till 1000kr

Visa signatur

__________________________
Intel Core i7 8700k@5.0 Ghz Watercooled| Gigabyte Aorus Z370 Gaming 7 | Sennheiser GSX 1200 Pro | 1xSamsung 960Pro 512GB, 1xSamsung 950Pro 512GB, 2xWD Blue 1TB SSD | Corsair Dominator Platinum 16GB@3600 MHz | EVGA 1080TI FTW ELITE |