Ge bort rabattkoder-tråden [Enda tråden]

Permalänk
Medlem

Konrad
50kr i rabbat vid köp äver 399kr. Gäller tom 28/02/2018
USWB-7CN*-SED#-QLU?

*= 3+2
#= 14-7
?= 2-1

Permalänk
Medlem

Stayhard

30% på dyraste varan: MISSYOU

*Villkor: Gäller produkter till ordinarie pris, ej rea, t.o.m. 22 jan. 2018. Kan ej kombineras med andra erbjudanden och gäller en gång per kund. Gäller ej vid köp av presentkort.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

intropris.se

Hej kära kund!
Vi är stolta och glada för att du valt att vara kund hos oss. Det vill vi gärna uppmärksamma. Därför ger vi dig nu en rabattkod som ger 20% RABATT OCH FRAKTFRITT I HELA BUTIKEN. Ange koden i kassan så aktiveras rabatten. Koden gäller från och med idag och fram till 28/1.

RABATTKOD: FRMBXZE3

Permalänk
Medlem

CDON 50:- rabatt vid köp över 200:-

Kod: xY**E4xg
** = 23+23

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem

@immutable: Jag fick exakt samma kod via mail. Så det är nog bara för alla att tuta och köpa.

Permalänk
Inaktiv

Alla som har benify har ju hundratals rabattkoder, undra om de kan användas av andra,m jag ska göra ett försök själv, återkommer

Permalänk
Inaktiv

Whiteaway

30% rabatt

BENIFY30

Smeg

25%rabatt

BENIFY25

Permalänk
Inaktiv

Och när jag tänker efter så kan Benify koderna användas hur många gånger som helst så länge de är aktiva, alla har ju samma kod "BENIFY30" , de gäller dok inte alla produkter vad jag vet. så man får testa sig fram.

Här kommer några till:

BCSE2015 40% rabatt på utvalda produkter från Philips, vilka vet jag dok ej.

15% på skruvat SkruvBen

Upp till 15% rabatt, även på rea hos CDON

Film och musik - 15% rabatt
BENIFY18A
Sport och outdoor - 10% rabatt
BENIFY18W

10% på alt på bikester

SGTM6D82ENPQ

som sagt, så kan jag inte garantera att koderna fungerar och hur många gånger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KungFredda:

@Basse: Jag fick exakt samma kod via mail. Så det är nog bara för alla att tuta och köpa.

Gäller samma för alla? Undantag? Skulle även jag kunna få koden, tack

Felstavning
Permalänk
Medlem

@Daisy54: Givetvis. Det är bara att lösa Basses lilla gåta så har du koden

Permalänk
Medlem

@KungFredda:
Hur länge gäller koden?

Permalänk
Medlem

@Daisy54: Framgår ej i det mail jag fick iaf.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem

@Daisy54: Samma som för L'ombra, det framgår ej av mailet.

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett moderkort och fick med något skräp för sleevade customkablar om någon finner det av intresse. Koden asus-58593244e9c91-3 ger 20% rabatt och löses in hos Cablemod.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk

Matsmart

50 KR ATT HANDLA FÖR!
Använd koden:  gtXsNHkM 

Skriv in koden i kassan så dras 50 kronor av från din beställning (gäller vid köp över 350 kronor, exklusive frakt. Max 1/kund, kan ej kombineras med andra rabattkoder. Koden är giltig till och med söndag den 28 januari).

Permalänk
Medlem

Gymgrossisten 100 kr rabatt vid köp över 600 kr

RBGG4

Permalänk
Medlem

Gymgrossisten 200kr rabatt vid köp över 800kr, gäller endast idag.

JAN200

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Asus Strix Z270H| i7 6700k | 16GB Ballistix 2400Mhz DDR4 | 2 TB Seagate | Samsung Evo 850 250GB | MSI GTX 1080 Seahawk X | EVGA Supernova G3 750W

Permalänk
Skrivet av Mzibit:

Gymgrossisten 200kr rabatt vid köp över 800kr, gäller endast idag.

JAN200

Skickades från m.sweclockers.com

JAN100 ger 100:- vid köpt över 400:-. Gäller endast idag

Permalänk
Medlem

Edit: Ska enligt PM vara taget.

Gratis biobiljett, endast idag

Upptäckte igår att vi hade tre istället för två biobiljetter. Eftersom den sista går ut idag och jag inte hinner gå på någon bio så får en av er den.

Koden - 53226174810

Vad är det för något - En så kallad företagsbiljett hos SF (och vissa av deras samarbetspartners) vilket är samma sak som en gratisbiljett på ordinarie filmer
Giltighetstid - Idag
Viktigt att veta - Förut var man tvungen att ha med något utav betalmetoderna eller sitt bonuskort när man hämtar ut biljetten. Jag tror inte att det är så längre utan att man får sin biljett på mailen. Men dubbelkolla för för att vara säker. Betalar man en annan biljett samtidigt med kontokort kan man t.ex. använda det. Eller om man använder sin bioklubbskort/inloggning.
Övrigt att veta - Vissa speciella filmer, t.ex. 3D och specialvisningar brukar kosta ett par tior extra.

Permalänk
Medlem

cdon fri frakt, vid köp över 100kr. Giltig tom 2018-02-04:
xYz12dZ8

Permalänk
Medlem

Fick en rabattkupong för Cablemod när jag köpte moderkort från asus.
Cablemod 20%

asus-7b0bcaa93b7d77cc-9

Visa signatur

CPU: 1700x Kylning: Custom loop CPU MB: Asus Prime B350M-A GPU: EVGA 1080 Ti SC Black RAM: 16GB av något SSD: Samsung 850 EVO 500GB Samsung 840 EVO 250GB + EVO 850 500GBPSU: Bitfenix M750 Chassi: Fractal Design Mini C OS: Windows 10 64-bit Skärm: Acer X34A

Permalänk
Medlem

Cdon 50kr rabatt vid köp över 200 .Åh nej! Glöm inte att använda rabattkoden du fick på din föd­elsedag! Den ger dig 50 kr rabatt på ditt nästa köp, men den håller på att gå ut. Ange koden när du kommit till kassan, så dras rabatten från din order.

Kod: rLmE4W??2
?? = 30x2+5x2+6
Koden gäller vid ett köptillfälle, ger 50 kr i rabatt vid köp över 200 kr och gä­ller t o m 2018-02-2­0. Observera att kod­en inte kan kombiner­as med andra rabattk­oder och erbjudanden och ej går att regi­strera i efterhand. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang, läkemedel eller digit­ala produkter.

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

Cdon 50kr rabatt vid köp över 200 .Åh nej! Glöm inte att använda rabattkoden du fick på din föd­elsedag! Den ger dig 50 kr rabatt på ditt nästa köp, men den håller på att gå ut. Ange koden när du kommit till kassan, så dras rabatten från din order.

Kod: rLmE4W??2
?? = 30x2+5x2+6
Koden gäller vid ett köptillfälle, ger 50 kr i rabatt vid köp över 200 kr och gä­ller t o m 2018-02-2­0. Observera att kod­en inte kan kombiner­as med andra rabattk­oder och erbjudanden och ej går att regi­strera i efterhand. Koden gäller inte vid köp av presentkort, mobilabonnemang, läkemedel eller digit­ala produkter.

Koden använd maximalt antal gånger... ***bort/mod***

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro, 16GB, 180GB SSD (dualboot Windows 8).
NAS: Synology DS1812+, 5st WD RED 4TB.
Mediaspelare: BoxeeBox

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (Inget tiggeri av koder i tråden)*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

@Ziggy_: tackar för koden!!!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

@Hzup: inga problem

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

CDON verkar köra koder som gäller hela helgen:

Citat:

Fira in helgen med lite shopping på Nordens största varuhus. I helgen får du 100 kr rabatt när du handlar för mer än 500 kr, eller 200 kr rabatt när du handlar för mer än 1000 kr. Koderna är giltiga t.o.m. söndag den 18/2 och du kan använda en kod per köptillfälle.

Kod : 100 kr för 500 kr: Februarydeal100

Kod : 200 kr för 1000 kr: Februarydeal200

* Gäller ej hemelektronik, mobiler, konsoler, digitala produkter, sportklockor, träningsmaskiner, läkemedel, tobak eller förhandsbokningar. Koderna är giltiga t.o.m. den 18/2 kl. 23:59 och du kan använda en kod per köptillfälle.

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk

CDON 100 eller 200

Kod : 100 kr för 500 kr:
Februarydeal100
Kod : 200 kr för 1000 kr:
Februarydeal200

Gäller ej hemelektronik, mobiler, konsoler, digitala produkter, sportklockor, träningsmaskiner, läkemedel, tobak eller förhandsbokningar. Koderna är giltiga t.o.m. den 18/2 kl. 23:59 och du kan använda en kod per köptillfälle.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SPACEFACE75:

Kod : 100 kr för 500 kr:
Februarydeal100
Kod : 200 kr för 1000 kr:
Februarydeal200

Gäller ej hemelektronik, mobiler, konsoler, digitala produkter, sportklockor, träningsmaskiner, läkemedel, tobak eller förhandsbokningar. Koderna är giltiga t.o.m. den 18/2 kl. 23:59 och du kan använda en kod per köptillfälle.

Vore det inte enklare av Cdon att skriva ut vad koderna faktiskt gäller för? 🤔

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Teknikdelar.se 50kr att handla för vid köp för 300kr
Gäller t.o.m söndag 11mars
Kod: MARS50

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 12600K | ASUS RTX 3060Ti Dual OC 8GB
NZXT H510i Flow White/Black | Corsair Vengeance Pro Led 3200Mhz 16GB DDR4 |
Samsung 980 PRO 500GB | Corsair H100i Elite Capellix |
Corsair RM750 V2 750W