Asus Bezel-free kit tar bort skarvarna på flerskärmslösningar

Permalänk
Medlem

Är är bildförhållande-ration som avgör, inte skärmstorleken. En 21:9-skärm kommer alltid visa mer än en 4:3-skärm i dessa spel, vare sig den är på 10" eller 100".

Permalänk
Skrivet av Johnny K:

Tycker detta såg jätte intressant ut, om priset är rätt så kommer jag absolut köpa detta till min racingsim där jag kör med 3st 27" 1440p skärmar.

Vill man inte ha kanterna där för att simulera a-stolparna(?)?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ludric:

Är är bildförhållande-ration som avgör, inte skärmstorleken. En 21:9-skärm kommer alltid visa mer än en 4:3-skärm i dessa spel, vare sig den är på 10" eller 100".

Om jag swishar dig skaffar du en 10" med 21 9 till mig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av monster08:

Det kan du visst göra. Det finns flera spel som tex Battlefield serien där du med 21:9 ser mer än 16:9.

De har ju inte samma upplösning

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Vill man inte ha kanterna där för att simulera a-stolparna(?)?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej de blir tyvärr inte riktigt så A-stolparna hamnar ju inte där och ibland vill man ju köra formelbilar också vilka inte har a-stolpar.

Permalänk
Skrivet av Johnny K:

Nej de blir tyvärr inte riktigt så A-stolparna hamnar ju inte där och ibland vill man ju köra formelbilar också vilka inte har a-stolpar.

Ja, såklart.

Skickades från m.sweclockers.com